Citat:
Ursprungligen postat av
lillkuken1
Varför svarade du om du tyckte att det var så dumt? Det är väl du som är dum nog och svarar då eller? Videon handlade bara om stjärnor, har ingenting med våran existens att göra..
Vi lär ju inte vara dom enda som lever i universum men när en människa tänker på varför den finns får den säg att känna sig speciell
Var inte meningen att vara elak, det var därför jag skrev "ta inte illa upp", men tydligen tog du illa upp så jag ber om ursäkt för det. Jag var bara ärlig och det finns ingen anledning att ta saker personligt på internet då allt man har att gå på är skriven text.
Vad jag ville förmedla med filmen var just den löjligt stora storleken av vårt universum. Varför en sådan överdriven stor plats om universum var designat för oss? Jag tror helt enkelt att det inte finns någon mening med vår existens annat än att vi har utvecklats i miljarder år på jorden genom evolutionen, och vi är där vi är på grund av den.
Skulle det finnas tecken på att det finns en högre mening med vår existens, tar jag gärna emot den informationen, men än så länge är det riktigt tunt med det.