Citat:
Ursprungligen postat av
nybster
Angående om nån Berg var kompis med KJ..
Sida 638 (pdf658) i fup visar raderade sms från KJs mobil. VB och KJ smsar och konversationen går typ:
Datum: 2013-01-09
VB: "Jag tror du känner min tränare (MB)"
KJ: Nej, tror inte det
VB: han är ju far till al*xander b*rg
Min tolkning är iaf att både KJ och VB känner AB. AB däremot säger i förhör 1 (FUP 1089) att han inte har en aning om vem nån av dom är, sen i förhör 2 att han vet vem KJ är men aldrig hört talas om VB.
Han har heller ingen aning om varför VB smsat till honom.
Stort tack!! Man vill gärna få det att låta som ingen kontakt har funnits mellan klanberg och KJ. Nu verkar det som det finns ytterligare en kontakt!! Har fått info från en enligt mig mkt pålitlig källa. Hoppas han kommer kunna hitta uppgifter som kan styrka det. Personen är inte aktiv på FB och känns onödigt att skriva nåt som inte garanterat stämmer.
Personen berättade i övrigt att han sett KJ några dagar i veckan under en tvåårsperiod ,under den tiden har han aldrig sett KJ bruka droger annat än medicin som var på recept,inte heller har han sett eller hört att KJ skulle ha några homosexuella preferenser. Personen har aldrig heller sett KJ varken aggresiv eller svartsjuk. Tvärtom verkade KJ ha ett ganska öppet sätt att se på förhållanden,personen verkade inte heller ha svårt att attrahera personer från det motsatta könet.