Hej! Jag var med i en krock för ungefär 2-3 timmar sedan. Vi kom farandes på en huvudled och skulle rakt fram, då tränger sig en kärring ut mitt i vägen 3-4 Meter framför oss, därav så blev det en krock i cirka 35 kmh. Hon Skulle köra vänster, så iallafall, Utan att fråga om hur VI mådde eller dylikt så skriker hon VARFÖR BLINKADE NI FÖR?! Vi blinkade f.ö inte utan satte på varningstriangel direkt, hon hade väjningsplikt med, Hon och hennes gubbe (vark anske.. 60-70) sa att dte var vårat fel och hon ringde polisen direkt, Min far hann att komma och prata med alla ikl polisen och där fick vi reda på att kärringen gjorde fel, vare sig vi hade blinkers i eller inte. Hon hade inte ögonkontakt utan körde bara rakt ut. Vi vet att vi inte blinkade, men säg att vi gjorde det, kan vi åka dit på allt då? Eller blir det henne allt går på? Vem ska stå för skadorna? Hon hade f.ö en volkswagen och hennes bakaxel kröktes men vi kunde köra därifrån utan problem Polisen tyckte att det var hennes fel och inte vårat, se min bifogande bild målad i paint för att se bättre. Vi är B bilen.
http://imgur.com/JkUugUp