2013-11-14, 15:43
Medlem
Vafan är det här???

Nu skulle jag dra igång min första PL-match med Fulham och nu finns varken Riise eller Aaron Hughes i laget längre?? Testa och sökte på dom, ingen träff. Dom har bara försvunnit!! Fan vad är det för skitbugg??! Nu får jag börja om allt!
Citera
2013-11-14, 16:04
Medlem
Men fyfan vad störande!! Börja om allt och tog på transferfönstret och vips så var Riise och Hughes där...MEN...Nu spelar Özil i Real, Kaka i Real, Eriksen i Ajax osv. Blir Fan galen. Tog Current customized och det har ALDRIG blivit så förut!!

Vad händer??
Citera
2013-11-14, 16:17
Medlem
Om jag tar deafult spelar Özil m.m i fel klubbar. Tar jag customized försvinner Riise och Hughes från spelet och Toivonen spelar i Fulham. Har inget internet just nu. Suttit sen 12 och velat spela. Kul...

EDIT;

Lampard, Giggs, Duff m.m var också borta. Vilket skitspel. Går ju inte spela då. Jag får lägga ner. Om inte nån smart jävel härinne vet hur man kan lösa det?
Senast redigerad av Henke54 2013-11-14 kl. 16:37.
Citera
2013-11-14, 16:55
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henke54
Om jag tar deafult spelar Özil m.m i fel klubbar. Tar jag customized försvinner Riise och Hughes från spelet och Toivonen spelar i Fulham. Har inget internet just nu. Suttit sen 12 och velat spela. Kul...

EDIT;

Lampard, Giggs, Duff m.m var också borta. Vilket skitspel. Går ju inte spela då. Jag får lägga ner. Om inte nån smart jävel härinne vet hur man kan lösa det?

Ladda ner senaste laguppställningarna, sedan använd de uppställningarna och försök igen.
Citera
2013-11-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Ladda ner senaste laguppställningarna, sedan använd de uppställningarna och försök igen.

Jag har ju som sagt inget internet. Eller funkar det med mobilt bredband? Såhär ska det ju inte behöva vara? Att spelare försvinner???
Citera
2013-11-14, 21:15
Medlem
arneankanns avatar
Haha skoj. Ledde med 3-0 efter 12 minuter. Min motståndare lämnade
Citera
2013-11-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Haha skoj. Ledde med 3-0 efter 12 minuter. Min motståndare lämnade

Tänk vad läskigt det hade vart om man körde offline, ledde i typ 30:e med säg 3-2 efter massa skitmål och så gör man 4-2, sen ragequitar datorn...

Eller när man kollar sig själv i spegelbilden typ när man fixar håret, och så blinkar spegelbilden åt en...

Eller så sover man på övervåningen när man är hos sina päron, så ropar ens mamma på en och exakt när man ska gå ner för trappen drar mamman upp en från första trappsteget nedåt och säger ´´Gå inte ner jag hörde det också´´...

Btw vilket ämne är jag inne på?
Citera
2013-11-14, 23:22
Medlem
Vilken jävla bugg!!

Tänkte att jag skiter väl i om Riise, Hughes, Duff, Lampard m.m helt plötsligt försvann och spelar ändå. Stanna det där? NEJ! Utan nu spelar Lewandovski i Arsenal, Danny i Liverpool och Toivonen i Torino!!

Jag har stängt av transferfönstret men det är alltså bara för mig det gäller? De andra lagen får alltså handla? Jag trodde det gällde alla lag då är ju den funktionen värdelös

EDIT; Gick.in på en save jag skapade för en vecka sen där jag inte har spelat en match en för jag ångra.mig. Där finns inte dom här problemen. Riise m.m spelar där dom ska samtidigt som Özil m.m är i rätt klubbar. Vad har hänt med mitt spel?? Det är ju ospelbart nu!!!
Senast redigerad av Henke54 2013-11-14 kl. 23:32.
Citera
2013-11-15, 16:02
Medlem
Tröttsamt alltså. Man pressar hela matchen men det går inte göra mål. Sen skjuter min back en annan back på klacken så han stannar bollen perfekt till datorn som gör mål på sin enda chans. Eller så pressar man och min back fryser så datorn kommer fri i 90 minuten och gör mål på sin enda chans. Sånt köper jag inte men det börjar bli tröttsamt att starta om spelet efter varannan match och simulera.

Någon som kan hjälpa mig? Helt plötsligt kan jag inte göra mål. Är Fulham. Hur ska man spela med dom? Taktik och.formation. Det är Fan världens segaste lag. Finns knappt en bra spelare i laget häller. Kommer aldrig till lägen som jag.gjorde när jag var Aston Villa. Hur kommer det sig?

EDIT; Och där flög jag ur ligacupen med 3-0 mot Sheffield W(!!!) Såhär svårt var det inte att göra mål med Aston Villa! Hur kan det bli så?
Senast redigerad av Henke54 2013-11-15 kl. 16:22.
Citera
2013-11-15, 17:05
Medlem
AnonymLFCAREs avatar
Jävla Bugg Spel! Ea Lottar Ju Fan Ut Innan Varje Match Vem Som Ska Vinna! Hatar Det!
Citera
2013-11-15, 18:16
Medlem
Nån mer som har problem med matchdräkterna i seasons online? Verkar som att båda lagens matchdräkter ska vara så lika som möjligt

t.ex. kör jag oftast med arsenal och min vanligaste motståndare är dortmund och då kör dom med sina vita dräkter istället för sina gulsvarta??
Citera
2013-11-16, 01:17
Medlem
Jag lägger ner. Jag har inte gjort ett mål på sju matcher. Det går inte. Gick med Aston Villa med samma formation och taktik men med pisslaget Fulham som ska vara bättre är det omöjligt! Hur fan kan det komma sig?!

Rekommenderar inte Fulham till nån. Sämre än Åtvidaberg.

Det går inte göra mål. Det är superräddningar, bicaklytasrensningar av mittbackar, stolpar medan datorn kontrar in skitmål i slutet. Orkar fan inte längre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in