2013-11-14, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nadolf
Håller med. Bronsspelet är väldigt mycket mer likt riktig fotboll än guldspelet.

Så jäkla less på alla inläggs- och hörnmål i Fifa 14. Tror ärligt talat att 80% av målen jag släpper in är nickmål...

Mm det och over-the-top through balls är det enda som folk gör mål på, inklusive mig då spelet går ut på dessa två saker..
Citera
2013-11-14, 06:44
Bannlyst
Någon som kan förklara hur man gör den där sulvändningen istället för skottfintsklacken. Får till det olika lite var och varannan gång. Är noob på skills så skulle va schysst om nån kan förklara.
Citera
2013-11-14, 09:21
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Någon som kan förklara hur man gör den där sulvändningen istället för skottfintsklacken. Får till det olika lite var och varannan gång. Är noob på skills så skulle va schysst om nån kan förklara.

Sulfint åt valfritt håll med höger spak, sen håll in RB och tryck åt valfritt håll (bakåt) med vänster spak.
Citera
2013-11-14, 09:33
Medlem
sir.skalmans avatar
Många verkar tycka att det är frustrerande med att man kan dra i tröjan hur länge som helst utan att domarn blåser, medans jag däremot tycker att det är väldigt skönt för då hinner faktiskt mina backar ikapp alla tråkmånsar som bara lyfter bollen över backlinjen o löper för kung o fosterland.

Nästa steg borde bli att man kan klättra på ryggar på inlägg så att nickmålen oxo minskas radikalt och då kanske fut blir ett riktigt roligt spel
Citera
2013-11-14, 11:24
Medlem
Metin2Creatuss avatar
Mitt lag just nu, spelar bara då och då. Mina stats ligger på 103-30-40.
Tips på förbättringar när jag eventuellt får mer pengar att slösa?
http://www.futhead.com/14/squads/2427657/
Citera
2013-11-14, 11:27
Medlem
DarthDarkos avatar
Är det någon som har spelat med Milans och/eller Newcastles klassiska dräkter? Hur kändes de in game? Färg på shorts och strumpor?

Sen undrar jag om det är någon som vet om paketen som ger ett helt silver- eller guldlag innehåller rare-spelare och i så fall hur många ni fick?
Senast redigerad av DarthDarko 2013-11-14 kl. 11:31.
Citera
2013-11-14, 11:40
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metin2Creatus
Mitt lag just nu, spelar bara då och då. Mina stats ligger på 103-30-40.
Tips på förbättringar när jag eventuellt får mer pengar att slösa?
http://www.futhead.com/14/squads/2427657/

Laget såg väldigt bra ut, ramos kanske? Hur fungerar di maria med sin high/high i WR?
Citera
2013-11-14, 11:55
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthDarko
Är det någon som har spelat med Milans och/eller Newcastles klassiska dräkter? Hur kändes de in game? Färg på shorts och strumpor?

Sen undrar jag om det är någon som vet om paketen som ger ett helt silver- eller guldlag innehåller rare-spelare och i så fall hur många ni fick?

Inte en enda. Bara non rare.
Citera
2013-11-14, 11:59
Medlem
marcmarocs avatar
Måste bara fråga hur ni gör mål som han ovanför som klagar på tråkmånsar som lyfter bollen över backlinjen. Man får ju inte heller göra inlägg från kanten hela tiden så hur gör ni mål då?

Alltså är medveten om att folk uberkör det men det går ju göra i spelet så var inte så jävla skitnödig hela tiden. Dom flesta jag möter skjuter inlägg eller lyfter bollen över backlinjen. Är det förbjudet att väggpassa sig fram också eller? Kolla på fotboll IRL så händer det hela tiden.

Måste vara sicka proffs här som alltid dribblar sig igenom hela försvaret och gör ett såkallat "ok" eller "godkänt" mål. Jävla amatörer!
Citera
2013-11-14, 11:59
Medlem
Seether14s avatar
Kul liv! Behöver vinna en match till för att gå upp. Har haft ledningen med 1-0 tre matcher i rad. Alla har blivit 1-2. Samtliga motståndarmål i 90e minuten. Seriöst, tre matcher i rad...
Citera
2013-11-14, 12:00
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Måste bara fråga hur ni gör mål som han ovanför som klagar på tråkmånsar som lyfter bollen över backlinjen. Man får ju inte heller göra inlägg från kanten hela tiden så hur gör ni mål då?

Alltså är medveten om att folk uberkör det men det går ju göra i spelet så var inte så jävla skitnödig hela tiden. Dom flesta jag möter skjuter inlägg eller lyfter bollen över backlinjen. Är det förbjudet att väggpassa sig fram också eller? Kolla på fotboll IRL så händer det hela tiden.

Måste vara sicka proffs här som alltid dribblar sig igenom hela försvaret och gör ett såkallat "ok" eller "godkänt" mål. Jävla amatörer!

EDIT: ALLT är tillåtet lär er försvara..
Citera
2013-11-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc

+1, det värsta med FUT, "build your own dreamteam", är att det inte är deras egna lag dom vinner med.
hur många spelare finns det att tillgå i FUT? 20-30 000? majoriteten använder 30 st av dessa. Folk totalrippar varandras lag, ber folk bygga lag åt dom, saknar fantasi/kreativitet för att komma på något eget. BPL och Bundesliga är standarden vilket gör det jävla tjatigt i längden.

jag säger inte att det är fel att diskutera och tipsa varann. men när en person kopierar ett standard BPL lag tycker iallafall jag att hela idén med FUT försvinner.

Kämpar vidare med mina 2 lag.
blir glad när jag vinner och blir ej förbannad över att förlora då jag vet att jag är extrem underdog i samtliga matcher + att jag faktiskt byggt lagen själv

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=jcK6aT8Xbksp:360

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=MIm9f38Kbksq:360

tjääna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in