2013-11-14, 00:42
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Marknaden är så konstig. Ska sälja mitt lag nu efter kanske 3 veckor och då har Neymar gått ner kanske 15k i pris (inte konstigt) medan IF Alaba nästan gått upp 30k.

Neymar finns i packs, IF Alaba var i ett tidigt TOTW. Inte konstigt alls, utan väldigt logiskt.
Citera
2013-11-14, 00:44
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Neymar finns i packs, IF Alaba var i ett tidigt TOTW. Inte konstigt alls, utan väldigt logiskt.
Jag =
Citera
2013-11-14, 00:44
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwito
Silver- eller guldspelare? Nån viss budget? Krav på rating och/eller workrates?
Spelar ingen roll. Bara det blir en bra defensiv. 30k kvar till dom sista två platserna.
Citera
2013-11-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
vilka divisioner spelar ni som Hänger här egentligen i. Skulle vara intressant att veta. själv pendlar jag emellan 3-4. dock så spelar jag mest singelmatcher nu då det är roligare att möta folk som spelar för att spela och inte för vinna om nu förstår vad jag menar.
Det blir ett hoppande mellan 1an och 2an, man märker stor skillnad, i 1an så släpper man in 90 procent av målen på nickar och hörnor, mycket roligare att lira i 2an och 3an.
Citera
2013-11-14, 00:56
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
vilka divisioner spelar ni som Hänger här egentligen i. Skulle vara intressant att veta. själv pendlar jag emellan 3-4. dock så spelar jag mest singelmatcher nu då det är roligare att möta folk som spelar för att spela och inte för vinna om nu förstår vad jag menar.

Div 2 Atm, va inne i ett sjukt Flow hade 15 raka gick från div 4 till 2an ganska snabbt ^^
Citera
2013-11-14, 01:00
Medlem
Hej. En viktig fråga för mig. Hur funkar det att ha cam elr cdm på cm position? Kommer cam agera som cam eller com cm pga positionen tex 433. Samma gäller för en rm på rw plats. Kommer han agera som rm som han har på lortet elr agerar han automatiskt som rw pga positionen som vi sätter han på?
Citera
2013-11-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Spelar ingen roll. Bara det blir en bra defensiv. 30k kvar till dom sista två platserna.

Silver hade jag valt mellan:
Maxim (4* Skills, 4* WF) 5-6k
Boka (3* Skills, 3* WF) 2,5-3k

Båda i Stuttgart som Leitner, båda har High/Medium.
---
Guldspelare i den budgeten så är mina favoriter att ha som CDM/täcka upp bakåt:
Luis Gustavo och Jones (Med/High). Båda är ju billiga också.

Sedan på den andra mittfältspositonen hade jag kört på Gundogan. Tycker han är helt magisk. På allt.
Har kört en hel del med Sahin och gillar han skarpt. Ska testa hans IF här snart. Men han är ju lite slöare, så beror på vad man gillar. Hans passningar är sjuka.

EDIT: Antog att du spela XBOX, budgeten kanske inte håller på PS3. Den marknaden har jag 0 koll på.
Citera
2013-11-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som spelat M'lapa och kan säga något?
fick nyss pisk av mlapa för ~6e gången i 14, så han fungerar bra iaf..
Citera
2013-11-14, 01:54
Medlem
Bruunkens avatar
Nu vet jag att det är svårt att sia om, men hur mycket tror ni IF Pogba hamnar prismässigt? Under 100k? Ser så fruktansvärt bra!
Citera
2013-11-14, 03:41
Medlem
Jessicaffss avatar
Helt ärligt fan tusen ggr roligare att spela bronsmatcher där spelarnas inlägg och skott inte är perfekta. Göra mål på nick är mycket svårare och väldigt många skott missa mål. Det gör det hela mer balanserat och dynamiskt. Det blir inga tråkiga matcher där man vinner/förlorar med 5-4 varav alla e nickmål.
Citera
2013-11-14, 04:15
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Nu vet jag att det är svårt att sia om, men hur mycket tror ni IF Pogba hamnar prismässigt? Under 100k? Ser så fruktansvärt bra!

Folk e så jälva kära i han så han kmr nog vara övervärderad ett bra tag. Men han borde lägga sig runt 75-80? Men som sagt så är det efterfrågan som styr och om folk gillar spelaren mer än hans stats så kommer han ligga över 100k.

Han verkar tom värderad högre än IF K-P Boateng? Jämför Pogba med Boateng, Youre och Da rossi, vem är mest övervärderad?
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-11-14 kl. 04:22.
Citera
2013-11-14, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Helt ärligt fan tusen ggr roligare att spela bronsmatcher där spelarnas inlägg och skott inte är perfekta. Göra mål på nick är mycket svårare och väldigt många skott missa mål. Det gör det hela mer balanserat och dynamiskt. Det blir inga tråkiga matcher där man vinner/förlorar med 5-4 varav alla e nickmål.

Håller med. Bronsspelet är väldigt mycket mer likt riktig fotboll än guldspelet.

Så jäkla less på alla inläggs- och hörnmål i Fifa 14. Tror ärligt talat att 80% av målen jag släpper in är nickmål...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in