2013-11-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazqa
Gråter som fan just nu, höll på vinna divisionen, behövde antingen kryssa eller vinna för att vinna den med 1 match kvar.. Jag gör självmål när jag skall rensa på 84:e minuten, matchen slutar 1-0 .

Är det någon som vet hur man levlar upp snabbt för eas catalogue vill jätte gärna ha gangnam dansen och calm down , är lvl 11 och det ser omöjligt ut just nu.
Max är 2000xp/dag så det kan nog bli svårt.
Citera
2013-11-12, 23:42
Medlem
Knåpade ihop ett PL-lag.

http://www.futhead.com/14/squads/2403696/

Detta känns som ett typiskt FIFA 14 lag och det ska bli fett kul att se om det stämmer, 2 långa jävla brunkar forwards som har svinbra heading och långa. Snabba yttrar som har high workrate i attacking och bra crossing som orkar ränna upp och ner för att mata inlägg på anfallarna. Tre backar i mitten med bra heading för att hålla igen. Samt tre mittfältare som har jävligt bra short passing och crossing allihop för att kunna spela ut bollarna på kanten samt enkelt kunna spela imellan sig och lira stickare till mina anfallare. Valde bort Özil för Gerrard för jag ville ha någon som kunde bomba lite skott också, samt att jag tycker att han har bättre spetsegenskaper.

Tips och kritik mottages med öppna armar!
Citera
2013-11-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Knåpade ihop ett PL-lag.

http://www.futhead.com/14/squads/2403696/

Detta känns som ett typiskt FIFA 14 lag och det ska bli fett kul att se om det stämmer, 2 långa jävla brunkar forwards som har svinbra heading och långa. Snabba yttrar som har high workrate i attacking och bra crossing som orkar ränna upp och ner för att mata inlägg på anfallarna. Tre backar i mitten med bra heading för att hålla igen. Samt tre mittfältare som har jävligt bra short passing och crossing allihop för att kunna spela ut bollarna på kanten samt enkelt kunna spela imellan sig och lira stickare till mina anfallare. Valde bort Özil för Gerrard för jag ville ha någon som kunde bomba lite skott också, samt att jag tycker att han har bättre spetsegenskaper.

Tips och kritik mottages med öppna armar!
Skaffa lite defensiv? Kolla wrs och längd på mittfältet...
Citera
2013-11-12, 23:52
Medlem
Alltså, desto högre upp i divisioner man kommer desto värre spelar alla man möter. 90% kör med pace på kanten.. så jävla jobbigt.
Citera
2013-11-13, 00:07
Medlem
Ceets avatar
Sitter på det här pl laget just nu http://www.futhead.com/14/squads/2404322/ vet inte riktigt vilket som är den bästa uppdateringen för laget, men känns antingen att plocka bort antingen zabaleta eller lescott. Sitter på 40k som jag kan spendera för. Vad tycker ni?
Citera
2013-11-13, 00:10
Bannlyst
Vilka är typiska hatspelare att möta för er? Några som ni liksom alltid på förhand vet att ni kommer få svårt för.

Jag kan börja rabbla upp några av mina. Har inte alla i huvudet nu, men här är några iaf!

- Koné (absolut värst på spelet)
- Glen Johnson av någon jäkla anledning, alltid sjukt störig där på kanten.
- Cáceres. Denna människa är ju fullkomligt hopplös att möta. Överlägset den backen på spelet jag har svårast för.
- Begovic och Howard. Hur gör man mål på dessa? Riggat så in i katten.
- Valencia. Har väl säkert med hans pace att göra, men fan va jobbig han är asså.
- Sturridge. Värsta strikern efter Koné. Kommer igenom allt och gör mål från alla lägen.
- Cissokho i pool. Bara jag som upplever denna människa helt omöjligt att komma förbi?
Ne usch för dessa spelare.
Citera
2013-11-13, 00:19
Medlem
osnolssons avatar
Börjar fan tröttna på det här spelet nu, ALLT handlar om pace, spelare som Muriel och Ibarbo är ostoppbara menas Iniesta,özil,mata osv suger häststjärt.

är det så man ska bygga sitt lag ist? smälla in all pace man kan få?
Citera
2013-11-13, 00:59
Medlem
Jessicaffss avatar
nån som är sugen på att köpa de 3 sista Owusu Abeyie för ca 5,5k och pressa upp priset till 7k?

(sry ps3)
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-11-13 kl. 01:13.
Citera
2013-11-13, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
nån som är sugen på att köpa de 3 sista Owusu Abetie för ca 5,5k och pressa upp priset till 7k?

Jag kan göra de om det gäller XBOX

E: vilket jag nu såg att det inte gjorde.

Godnatt.
Senast redigerad av BendingSwine 2013-11-13 kl. 01:06.
Citera
2013-11-13, 01:22
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Handikapp!!!!!

såklart.... hela det här spelet går ut på handikapp. ända som e värt att spela är i singel matcher. där resultatet inte är förutbestämt utav EA
Citera
2013-11-13, 01:25
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vilka är typiska hatspelare att möta för er? Några som ni liksom alltid på förhand vet att ni kommer få svårt för.

Jag kan börja rabbla upp några av mina. Har inte alla i huvudet nu, men här är några iaf!

- Koné (absolut värst på spelet)
- Glen Johnson av någon jäkla anledning, alltid sjukt störig där på kanten.
- Cáceres. Denna människa är ju fullkomligt hopplös att möta. Överlägset den backen på spelet jag har svårast för.
- Begovic och Howard. Hur gör man mål på dessa? Riggat så in i katten.
- Valencia. Har väl säkert med hans pace att göra, men fan va jobbig han är asså.
- Sturridge. Värsta strikern efter Koné. Kommer igenom allt och gör mål från alla lägen.
- Cissokho i pool. Bara jag som upplever denna människa helt omöjligt att komma förbi?
Ne usch för dessa spelare.

Defoe är vidrig med, vinner varenda nickduell mot backarna, säkert släppt in 10 + nickmål från den där jävla dvärgen..
Citera
2013-11-13, 01:32
Medlem
sjukt att det inte finns en enda formation med 2 strikers där anfallarna bara har två länkar. ifjol fanns det iaf 3 (4-2-2-2, 3-5-2, 4-3-1-2)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in