2013-11-12, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
OP Eder gör perfekt placering! GOOOOOAAAL!

http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media#/fifa/football-club/profile/media/PS3/featherrevs/2014/video/176724866

Han e galen den grabben!
Citera
2013-11-12, 22:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Du sålde aldrig laget, did you, squidward?
Gick och gymmade, sålde aldrig laget, tänkte det skulle vända men icke.
Citera
2013-11-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Gick och gymmade, sålde aldrig laget, tänkte det skulle vända men icke.

Då får du skylla dig själv; gör om, gör rätt.

Vad är din budget?
Citera
2013-11-12, 22:32
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Då får du skylla dig själv; gör om, gör rätt.

Vad är din budget?
Ja, jag antar det. Skulle gått fullt ut å din idè

200k
Citera
2013-11-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ja, jag antar det. Skulle gått fullt ut å din idè

200k

Sitter på iPhonen atm, men gör nåt i denna stilen;

Lewan - Aubameyang
Götze
Elia Kuba
Svinet
Alaba, Hummels, Santana, Pisczek
Neuer

Krossar division.1 med det laget bortsett från att jag har Reus istället för Elia. Reus är dock ganska kass, så det gör ingen större skillnad.

Edit: Kör Adler istället för Neuer om du inte har råd.
Citera
2013-11-12, 22:39
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Sitter på iPhonen atm, men gör nåt i denna stilen;

Lewan - Aubameyang
Götze
Elia Kuba
Svinet
Alaba, Hummels, Santana, Pisczek
Neuer

Krossar division.1 med det laget bortsett från att jag har Reus istället för Elia. Reus är dock ganska kass, så det gör ingen större skillnad.

Edit: Kör Adler istället för Neuer om du inte har råd.
Har redan testat det, typ, vann en del men tröttnat på bundes. Sanchez länkade något tidigare som jag ska köra på tror jag.
Citera
2013-11-12, 22:43
Medlem
Citat:
Har redan testat det, typ, vann en del men tröttnat på bundes. Sanchez länkade något tidigare som jag ska köra på tror jag.

Sant, alla kör typ med Bundesliga på 14. Riktigt hypat.
Citera
2013-11-12, 22:47
Avslutad
Helt ärligt, ÄNTLIGEN får jag en "cp vinst"!

Inget går min väg på hela matchen, försvaret är som yra höns och passningar bara går åt helvete. Känns verkligen som att jag inte är tillåten att vinna den matchen då jag inte förlorat på 9 innan, han sätter 1-0.

2-0 är så jäävla sjukt, flipper i eget straffområde, målvakten ut och kastar sig efter boll, fäller min mittback och bollen studsar från målvakten på mittbackens häl och till en av hans spelare som står vid mållinjen och gör 2-0... Dosan påväg att ryka åt helvete (skramlar rätt bra i den nu).

MEN i 88e så får jag igenom en boll till Schurrle som sätter 2-1 och DIREKT på avspark hinner inbytte Remy ikapp bollen och lyckas dra en spelare och sprinta ut på kanten mot straffområdslinjen, Schurrle kommer "snett inåt bakåt" och sätter 2-2 på fin pass.

Får tag på bollen på tilläggstid efter en felstuds, ser Navas löpa och slår en långboll som hans back missar totalt och jag är fri, målvakt nästan samtidigt på bollen men lyckas peta den på målis och åt sidan, springer ikapp och rullar in i öppet mål till 2-3. Sen blåser domaren av match på avspark, SÅ JÄVLA SKÖNT!!

När man inte fått en boll rätt i hela matchen, och sedan vända med 3 mål på 3 min.. Jävlar vad förbannad jag blir dom gångerna jag råkar ut för det, undrar hur denna killens dosa fungerar nu..

Ville bara skriva av mig, skönaste på länge!
Citera
2013-11-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptewn
Helt ärligt, ÄNTLIGEN får jag en "cp vinst"!

Inget går min väg på hela matchen, försvaret är som yra höns och passningar bara går åt helvete. Känns verkligen som att jag inte är tillåten att vinna den matchen då jag inte förlorat på 9 innan, han sätter 1-0.

2-0 är så jäävla sjukt, flipper i eget straffområde, målvakten ut och kastar sig efter boll, fäller min mittback och bollen studsar från målvakten på mittbackens häl och till en av hans spelare som står vid mållinjen och gör 2-0... Dosan påväg att ryka åt helvete (skramlar rätt bra i den nu).

MEN i 88e så får jag igenom en boll till Schurrle som sätter 2-1 och DIREKT på avspark hinner inbytte Remy ikapp bollen och lyckas dra en spelare och sprinta ut på kanten mot straffområdslinjen, Schurrle kommer "snett inåt bakåt" och sätter 2-2 på fin pass.

Får tag på bollen på tilläggstid efter en felstuds, ser Navas löpa och slår en långboll som hans back missar totalt och jag är fri, målvakt nästan samtidigt på bollen men lyckas peta den på målis och åt sidan, springer ikapp och rullar in i öppet mål till 2-3. Sen blåser domaren av match på avspark, SÅ JÄVLA SKÖNT!!

När man inte fått en boll rätt i hela matchen, och sedan vända med 3 mål på 3 min.. Jävlar vad förbannad jag blir dom gångerna jag råkar ut för det, undrar hur denna killens dosa fungerar nu..

Ville bara skriva av mig, skönaste på länge!
Handikapp!!!!!

Citera
2013-11-12, 23:09
Medlem
Gomez har slutat producera i mitt serie a lag. vem ska jag köpa? har tevez på andra sidan. Balo eller di natale?
Citera
2013-11-12, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Gomez har slutat producera i mitt serie a lag. vem ska jag köpa? har tevez på andra sidan. Balo eller di natale?

Testa Di Natale, hans stats ser helt sjuka ut!
Citera
2013-11-12, 23:24
Medlem
qazqas avatar
Gråter som fan just nu, höll på vinna divisionen, behövde antingen kryssa eller vinna för att vinna den med 1 match kvar.. Jag gör självmål när jag skall rensa på 84:e minuten, matchen slutar 1-0 .

Är det någon som vet hur man levlar upp snabbt för eas catalogue vill jätte gärna ha gangnam dansen och calm down , är lvl 11 och det ser omöjligt ut just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in