2013-11-13, 01:33
  #13261
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Defoe är vidrig med, vinner varenda nickduell mot backarna, säkert släppt in 10 + nickmål från den där jävla dvärgen..
stoppa in vidic, skit i röda länkar... det e bara bra för då får du handikapp
Citera
2013-11-13, 02:01
  #13262
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
sjukt att det inte finns en enda formation med 2 strikers där anfallarna bara har två länkar. ifjol fanns det iaf 3 (4-2-2-2, 3-5-2, 4-3-1-2)...


finns dessutom bara en uppställning med VYB och HYB, nödvändigt att ha ens ha möjligheten.
Citera
2013-11-13, 02:29
  #13263
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
finns dessutom bara en uppställning med VYB och HYB, nödvändigt att ha ens ha möjligheten.

Finns faktiskt 3st!
Citera
2013-11-13, 02:48
  #13264
Medlem
NUFCs avatar
Vem är egentligen den bästa strikern i La Liga? Håller på med en 433(2):a som ser ut såhär: http://www.futhead.com/14/squads/2406840/ men kan inte bestämma mig för Benzema, Costa eller rent av någon annan. Tanken är att Pedro ska vara lagets stora målskytt och vara djupledshotet Beñat och Cesc främst söker, D.Villa kommer mest arbeta runt straffområdeskanten och lirka in långskott medan min eventuella striker främst ska bidra i uppspelsfasen och sedan hugga i boxen. Eller finns det någon spansk anfallare att satsa på? Premier League har ju en del fina spanska strikers med box-kvalitéer som kanske borde nyttjas.

Vad tycker ni? Har dessvärre inte råd med någon IF eller liknande så det kan vi utesluta direkt.
Citera
2013-11-13, 02:54
  #13265
Medlem
osnolssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Vem är egentligen den bästa strikern i La Liga? Håller på med en 433(2):a som ser ut såhär: http://www.futhead.com/14/squads/2406840/ men kan inte bestämma mig för Benzema, Costa eller rent av någon annan. Tanken är att Pedro ska vara lagets stora målskytt och vara djupledshotet Beñat och Cesc främst söker, D.Villa kommer mest arbeta runt straffområdeskanten och lirka in långskott medan min eventuella striker främst ska bidra i uppspelsfasen och sedan hugga i boxen. Eller finns det någon spansk anfallare att satsa på? Premier League har ju en del fina spanska strikers med box-kvalitéer som kanske borde nyttjas.

Vad tycker ni? Har dessvärre inte råd med någon IF eller liknande så det kan vi utesluta direkt.


Torres är faktiskt skön att lira med, annars skulle jag nog säga Costa
Citera
2013-11-13, 02:56
  #13266
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Vem är egentligen den bästa strikern i La Liga? Håller på med en 433(2):a som ser ut såhär: http://www.futhead.com/14/squads/2406840/ men kan inte bestämma mig för Benzema, Costa eller rent av någon annan. Tanken är att Pedro ska vara lagets stora målskytt och vara djupledshotet Beñat och Cesc främst söker, D.Villa kommer mest arbeta runt straffområdeskanten och lirka in långskott medan min eventuella striker främst ska bidra i uppspelsfasen och sedan hugga i boxen. Eller finns det någon spansk anfallare att satsa på? Premier League har ju en del fina spanska strikers med box-kvalitéer som kanske borde nyttjas.

Vad tycker ni? Har dessvärre inte råd med någon IF eller liknande så det kan vi utesluta direkt.


http://www.futhead.com/14/players/8843/jese-rodriguez/
Citera
2013-11-13, 03:04
  #13267
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Finns faktiskt 3st!

sant sry
Citera
2013-11-13, 03:07
  #13268
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
Torres är faktiskt skön att lira med, annars skulle jag nog säga Costa

Det som helt sabbar min hard on på Costa är hans H/H i kombo med hans horribla stamina, känns som han kommer löpa sig helt slutkörd runt 60 minuters strecket..

Lutar åt någon spanjack från PL, kan dock verkligen inte bestämma mig för vem..
__________________
Senast redigerad av NUFC 2013-11-13 kl. 03:12.
Citera
2013-11-13, 03:14
  #13269
Medlem
marcmarocs avatar
Sjukt ändå att det går att dopa spelarna med trainingcards.
Är ju som doping i riktiga livet, så fifa stödjer det?

Sjukt tråkigt det är i dom lägsta divisionerna när man bara får möta (I)barbo.

Hade nyss en match i cup då jag hade 6 ribbor och 3 stolpar. Jag vann på övertid men ändå, hur ofta händer det lixom rå. Blaaa!
Citera
2013-11-13, 03:21
  #13270
Medlem
Håller på o bygga ett la liga lag är det värt o panga ut 55 k för Dani Alves ? Just nu har jag juanfran och arbeloa på högerbacken.

Edit, lirar med isco som CAM och undrar hur stor skillnaden till Iniesta skulle vara ? värt eller ovärt ?
Citera
2013-11-13, 03:35
  #13271
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosingen
Håller på o bygga ett la liga lag är det värt o panga ut 55 k för Dani Alves ? Just nu har jag juanfran och arbeloa på högerbacken.

Edit, lirar med isco som CAM och undrar hur stor skillnaden till Iniesta skulle vara ? värt eller ovärt ?

Om du har en defensiv back bredvid Alves är det en no brainer, killen är spelets bästa ytterback i mitt tycke och har allt som krävs, man ska inte stirra sig blind på hans H/L då han är oerhört intelligent och snabb för att även hinna med defensiven. Bäst av allt vore om du kunde bygga in Thiago Silva i laget, annars går det helt okej med Pepe.

Iniesta är fantastisk som CAM förutsatt att man inte spelar i ett rasande snabbt tempo. Får han tid att göra sin grej är han en av spelets bästa på CAM-positionen, spelar du dock mer pace-baserat är Isco att föredra.
Citera
2013-11-13, 03:47
  #13272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Om du har en defensiv back bredvid Alves är det en no brainer, killen är spelets bästa ytterback i mitt tycke och har allt som krävs, man ska inte stirra sig blind på hans H/L då han är oerhört intelligent och snabb för att även hinna med defensiven. Bäst av allt vore om du kunde bygga in Thiago Silva i laget, annars går det helt okej med Pepe.

Iniesta är fantastisk som CAM förutsatt att man inte spelar i ett rasande snabbt tempo. Får han tid att göra sin grej är han en av spelets bästa på CAM-positionen, spelar du dock mer pace-baserat är Isco att föredra.

Tack för snabbt svar!
Såhär ser mitt lag ut just nu, har ca 60 k för tillfället o röra mig med på min bänk har jag costa miranda feghouli tello . http://www.futhead.com/14/squads/2407576/

Några tips maybe ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in