Citat:
Ursprungligen postat av
kosingen
Håller på o bygga ett la liga lag är det värt o panga ut 55 k för Dani Alves ? Just nu har jag juanfran och arbeloa på högerbacken.
Edit, lirar med isco som CAM och undrar hur stor skillnaden till Iniesta skulle vara ? värt eller ovärt ?
Om du har en defensiv back bredvid Alves är det en no brainer, killen är spelets bästa ytterback i mitt tycke och har allt som krävs, man ska inte stirra sig blind på hans H/L då han är oerhört intelligent och snabb för att även hinna med defensiven. Bäst av allt vore om du kunde bygga in Thiago Silva i laget, annars går det helt okej med Pepe.
Iniesta är fantastisk som CAM förutsatt att man inte spelar i ett rasande snabbt tempo. Får han tid att göra sin grej är han en av spelets bästa på CAM-positionen, spelar du dock mer pace-baserat är Isco att föredra.