2013-11-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlunseN
Varit kvinnor mellan 21-47.. Ingen av dem har fött barn, en tanke bara..? Det där med våt o friktion kan jag hålla med.. Men efter 60 känns det inte som ett varmt rum, snarare en våt varm tunnel som kramar snabeln.. De gånger jag varit full har det kännts som ett varmt rum.. Inte alls nice, då jag förlorar känseln under alkoholpåverkan, så jag vet hur "rummet" känns.. Jag har alltid varit väldigt känslig där nere, när min nuvarande partner rider mig ligger jag nästan utslagen i pleasure för det är så varmt o tight runt snabeln, spec om jag rökt lite gräs innan.

Vem vet, jag kanske har haft tur med de 4 jag legat med... Hade inte varit nice att träffa på ett varmt rum.. Alla jag legat med har det behövts förspel för att kunna föra in den.. då det är omöjligt att stoppa in den om vi inte haft förspel, har prövat, gjorde sjukt ont för båda... För trångt och för lite våthet..

Får hålla mig till min partner jag har nu, hade varit sjukt tråkigt att träffa på "rummet". För jag vet hur det känns under alkoholpåverkan... Då är sex sjukt tråkigt..

Du lär ha haft tur... du är inte supergrov direkt utan har en normal tjocklek. Det är ganska ovanligt att tjejer är tighta. Många kör väl upp allt möjligt där, eller bara går runt och slappar till sig, vilket jag tror är fallet. Desto mer dom använder fittan desto tightare blir den, ifall att dom kniper en del... vilket säkert inte många gör, bara ligger där och tar emot...

Fattar inte att kvinnor inte tar ansvar för att deras fittor är tighta och tränar upp saker och ting där nere. Hajar inte det. Skulle ju göra både deras och vårt sex bättre. Korkat folk.
Senast redigerad av themove 2013-11-12 kl. 17:26.
Citera
2013-11-12, 17:27
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themove
Fattar inte att kvinnor inte tar ansvar för att deras fittor är tighta och tränar upp saker och ting där nere. Hajar inte det. Skulle ju göra både deras och vårt sex bättre. Korkat folk.

Tjejer som gör knipövningar är ju som sagt inte fel men vill ni damer tajta till er ordentligt för en och annan herre så behövs faktiskt det inte så mycket mer än att ni bara korsar bena.
Citera
2013-11-12, 18:57
Medlem
Fattar inte heller vad ni har för tjejer, jag har liten och alla jag har varit med (inte många dock) har varit tajta. Kvinnorna i sig har både varit mulliga och smala, längre och kortare.

Lustigt att ni andra verkar stöta på vattenhinkar...
Citera
2013-11-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Fattar inte heller vad ni har för tjejer, jag har liten och alla jag har varit med (inte många dock) har varit tajta. Kvinnorna i sig har både varit mulliga och smala, längre och kortare.

Lustigt att ni andra verkar stöta på vattenhinkar...

Allt i relation till hur många tjejer man legat med så klart. Jag ligger 45+... Och många
har varit rätt slappa, eller förbannat kåta kan ju vara en annan anledning...
Desto kåtare desto slappare typ...
Citera
2013-11-12, 22:03
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Wtf, är det barn du är på?
Ingen av dom jag har legat med kan klassas som trånga och det är en del, i majoriteten fall har inte ens förspel behövts.
Och då har jag en grövre än dig, sen går ju inte våt och tight riktigt ihop, ju våtare en tjej blir ju mindre friktion blir det, det är efter 30-60 sekunder det börjar kännas som man juckar i ett varmt rum.
Men vem vet, dom 2 du har varit med kanske råkar ha varit onormalt små i underlivet och då är det bara att gratulera.

Ganska bra underhållning att läsa den här mannens inlägg i denna tråd, vilka enorma peniskomplex
Hur känns det att vara så bitter över sin lilla snas? Sitter du hemma och gråter hela dagarna över den lille. Är du sjukpensionär pga "liten penis och ångest pga detta"
Citera
2013-11-12, 22:32
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Ganska bra underhållning att läsa den här mannens inlägg i denna tråd, vilka enorma peniskomplex
Hur känns det att vara så bitter över sin lilla snas? Sitter du hemma och gråter hela dagarna över den lille. Är du sjukpensionär pga "liten penis och ångest pga detta"

Måste vara ett oändligt lidande att tänka på sin kuk dagarna i ända.

Finns så vitt jag har sett tre olika manliga grupper i denna tråd, varav den första består av de som skryter i smyg med kommentarer som: "Min är 20 cm lång och 16 cm i omkrets på det tjockaste stället. Är det normalt ". Den andra gruppen består av bittra normalkukade som försöker spräcka självförtroendet totalt hos de småkukade genom att berätta att det är som att "knulla en hink med varmt vatten" om man har en normal kuk. Den tredje gruppen består av suicidala småkukade oskulder som aldrig tänker tänker röra en kvinna p.g.a. av sina komplex. Finns troligtvis en fjärde grupp som inkluderar storkukade som ändå är missnöjda med sina kukar och därför (framgångsrikt) trycker ner de komplexfyllda normalkukade och småkukade.

Ganska underhållande läsning i denna tråd. Ingen förutom de som har över 20 cm i längd och 16 cm i omkrets är nöjda.
Senast redigerad av Durcherrs 2013-11-12 kl. 22:35.
Citera
2013-11-12, 22:43
Bannlyst
vem faan mäter kuken? föresten så gillar jag små tuttar.
Citera
2013-11-13, 01:58
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Måste vara ett oändligt lidande att tänka på sin kuk dagarna i ända.

Finns så vitt jag har sett tre olika manliga grupper i denna tråd, varav den första består av de som skryter i smyg med kommentarer som: "Min är 20 cm lång och 16 cm i omkrets på det tjockaste stället. Är det normalt ". Den andra gruppen består av bittra normalkukade som försöker spräcka självförtroendet totalt hos de småkukade genom att berätta att det är som att "knulla en hink med varmt vatten" om man har en normal kuk. Den tredje gruppen består av suicidala småkukade oskulder som aldrig tänker tänker röra en kvinna p.g.a. av sina komplex. Finns troligtvis en fjärde grupp som inkluderar storkukade som ändå är missnöjda med sina kukar och därför (framgångsrikt) trycker ner de komplexfyllda normalkukade och småkukade.

Ganska underhållande läsning i denna tråd. Ingen förutom de som har över 20 cm i längd och 16 cm i omkrets är nöjda.

Har gort lika iakttagelse angående folket som skriver i denna tråd, emellanåt urartar samtalen och kukkrig utbryter där folk predikar om vilka storlekar som duger till vilka ändamål, allt i jakten på bättre självförtroende. Kukstorlekshetsen har blivit en patogen.

En fråga till herrarna ur gruppen ovan, runkar ni eller hatar ni eran kuk alldeless för mycket?
I denna minikuksdokumentär får man följa Lawrence som bara har 8x8cm, blev mobbad av tjejer under sin uppväxt för sin lilla kuk och utvecklade ett sådant hat mot den att han aldrig ens runkat.
Han träffar också på en kille som påstår sig ha 18x15 men ska genomgå en kukförstoring för att slippa otrogna flickvänner, något som är bortom beskrivning för stackars Lawrence men som bara återspeglar att alla killar kan utveckla komplex.
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-i/
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-everyone-elses/
Citera
2013-11-13, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.

Nope, jag har accepterat vad jag har för längesedan och jag har även en sambo sedans 2 år tillbaka som tidigare endast har varit med en kille som var klenare utrustad än mig så hon vet ju inte vad hon går miste om.
En av dom större anledningarna till varför jag stadgade mig med henne faktiskt, att vara med någon som har horat runt med en halv kommun är uteslutet om man ligger strax över medlet eller inom och vill ha en chans att kunna vara sin tjejs bästa ligg.
Och jag vet faktiskt inte varför jag sitter här och skriver, tidsfördriv antar jag.
Och vad menar du med sjukpensionär och ångest?
Citera
2013-11-13, 08:32
Medlem
Citat:
Nope, jag har accepterat vad jag har för längesedan och jag har även en sambo sedans 2 år tillbaka som tidigare endast har varit med en kille som var klenare utrustad än mig så hon vet ju inte vad hon går miste om.
En av dom större anledningarna till varför jag stadgade mig med henne faktiskt, att vara med någon som har horat runt med en halv kommun är uteslutet om man ligger strax över medlet eller inom och vill ha en chans att kunna vara sin tjejs bästa ligg.
Och jag vet faktiskt inte varför jag sitter här och skriver, tidsfördriv antar jag.

Ungefär som jag fast omvänt jag vet att med 99.999999999999% säkerhet har jag den minsta min flickvän har varit med. Av någon anledning är jag dock den första som hon ens överväger att vilja förlova , gifta och skaffa barn med. Jag själv lider av komplex å det grövsta och kan ibland få sämre sexlust av detta då jag inte tycker att det blir lika läckert/sexigt med en liten men då har ju jag också en liten och är inte som många andra muppar i tråden som lipar över min 15-17 cm dase. Men det finns inget att göra åt det så det är bara att acceptera och inse att HON inte lider av detta (enbart gångerna min sexlust blir sämre) men det är nog demoner som tyvärr är svåra att övervinna.
Citera
2013-11-13, 20:00
Medlem
itworkss avatar
Har inte mätt min penis innan, men häromsisten nämnde ett ligg att min penis va grov, som i bra omkrets. Fick måttet 17.5 cm, och läser nu att medel är mellan 8-12 cm. Skön egoboost.
Dock är den inte så lång, runt 18-19 cm beroende på hårdhet, är det ovanligt med denna ratio?
Citera
2013-11-13, 20:37
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:

Funderade bara på om du är så deppad pga din penis att detta funderande upptar all din tid och du därför ej kan jobba utan enbart sitter hemma och tycker synd om dig själv hela dagarna.
Är det inte jobbigt att veta att din tjej antagligen sitter och fantiserar om stora apparater hela dagarna? Tror du hon är trogen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in