2013-11-12, 16:25
Medlem
Fritons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Om nsd:s live-rapportering kunde fingrat på lite. Det verkar som om vi missar det mesta, mest tystnad.

"Förhandlingen fortsätter nu bakom stängda dörrar."
/NSD liverapportering.
Citera
2013-11-12, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Eldat upp händer i grytan. Undrar var grytan är?

Uppätna?
Ja var är grytan?
Senast redigerad av Frikko 2013-11-12 kl. 16:27. Anledning: tillägg
Citera
2013-11-12, 16:28
Medlem
Lalajlajs avatar
En P7:a är väl redan gjord, eller?

Någon som vet resultatet?
Citera
2013-11-12, 16:28
Medlem
Där fick åklagarna hål på pappans vittnesmål och han snurrade in sig själv i sina svar !
Det var ju inte till fördel hans son i alla fall !
Citera
2013-11-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

är det ett erkännande som är på gång?
Citera
2013-11-12, 16:30
Medlem
SandraTheKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Minns inte om jag läst det här eller i nån blaska, men vet att jag läst nånstans att P7an visade att KJ kan ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid tidpunkten för mordet.
Citera
2013-11-12, 16:31
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
är det ett erkännande som är på gång?

Va?

Nej, jag syftar på den lilla undersökningen som visar om han kan ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid tillfället för mordet.
Citera
2013-11-12, 16:32
Medlem
Citat:
Om nsd:s live-rapportering kunde fingrat på lite. Det verkar som om vi missar det mesta, mest tystnad.

Jag har gått över till PT - rak, snabb direktrapportering + att dom snabbt ändrar stavfel!
Citera
2013-11-12, 16:32
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Det jag syftar på har inget med mordet att göra, utan MB:s beteende gentemot VB innan hennes försvinnande. Han ville avsluta förhållandet, ändå skjutsade han henne in i det sista och svarade på sms. Han höll igång förhållandet efter eget tycke och smak, oavsett vad det gjorde med VB. Vakna nätter, ångest, maniskt kontaktsökande, fallerande studier för att nämna några ex.
Idag spelade han inför galleriet och media för att bättra på sitt anseende på byn efter det groteska VB blivit utsatt för.
Märk det fetade.
Att MB inte har någon chans att vinna tilteln som Årets Norrbottniske Gentleman 2013 är uppenbart. Men jag tycker att du fäster för lite vikt vid att VB:s särpräglade personlighet gjorde henne till Alla Häftplåsters Moder. Vi snackar om nån som kunde skicka hundra SMS om dan till MB. Jag kan i någon mån förstå att han rev sig i huvudet angående hur han på bästa sätt skulle ta sig från henne.
Citera
2013-11-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Eldat upp händer i grytan. Undrar var grytan är?

Tror inte han med tanke på lukten av bränt kött skulle våga elda händer i tätbebyggt område. Däremot kan han väl ha eldat upp annat, det lär kanske framgå av EMF:s slutpläderingen vad hon misstänker kan ha eldats. Eller så kanske det handlar om 22-åringens beteende?
Citera
2013-11-12, 16:34
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Där fick åklagarna hål på pappans vittnesmål och han snurrade in sig själv i sina svar !
Det var ju inte till fördel hans son i alla fall !

Hur besvarar man dessa frågor i ett svar:

MF: Jag upprepar frågan, är han kapabel? Är det lika omöjligt som att han skulle vara inblandad i mordet?

Ja, svarar pappan och med det avses nog sista frågan.
Citera
2013-11-12, 16:34
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandraTheK
Minns inte om jag läst det här eller i nån blaska, men vet att jag läst nånstans att P7an visade att KJ kan ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid tidpunkten för mordet.

Tack, men det är väl knappast den de går igenom bakom stängda dörrar nu utan det pratas tidigare om journaler från ungdomspsykiatrin.

Det blev nog något missförstånd hos journalisten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in