Citat:
Ursprungligen postat av
Rival
Tänkte dela med mig utav lite tips åt er som jag inte tror blivit nämnda i tråden.
Om du är hos Ammunation och inte vill klicka sönder din tumme för att köpa ammo, när du är inne på vapnet du vill ha ammo till tryck fyrkant på PS3 för att få möjlighet att köpa full ammo till ditt vapen med ett enda tryck.
Orkar du inte bläddra sakta hos LS Customs igenom färgerna till din bil, håll inne R2 på PS3 för att snabbläddra igenom.
Hoppas någon finner informationen nyttig!
Om du spelar ärligt utan glitches vilket jag hoppas du gör, så skippa att köpa helikopter nu, du får ändå hämta upp dem på samma ställe som helikoptrar vanligtvis spawnar på i freeroam.
Det enda skulle vara att använda den i uppdrag, men med tanke på att det kostar 1k att ringa dit den varje gång och du får åka o hämta den på en heliplatta som kanske ligger en bra bit bort föreslår jag hellre att ringa Merryweather vilket också kostar 1k.. Han landar dessutom precis där du befinner dig, när han landat.. Skjut föraren och glid iväg!
Jag spelar ärligt, inga glitches, bara rån och race och dyl! Så då skippar jag helikoptern, tack för svaret!