2013-11-12, 01:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ja det är säkert Microsoft som vill ha en del av kakan.
Inte nog med att det kostar pengar för att koppla upp sig, utan det ska även kosta mer att köpa GTA $, än hos Playstation.

Mycket märkligt detta.
Kan det ha något att göra med valutan - d.v.s. att Microsoft använder sig av dollar och Playstation använder sig av pund, vilket i sin tur resulterar i olika svenska kronor p.g.a. valutakurserna?
Citera
2013-11-12, 07:31
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Tack, hittade den nu. Vad tycker du om den? Och du kanske kan svara på varför jag inte kan använda någon mod shop?

Älskar den. Alltid älskat lamborghini gallardo. Skön och rolig att köra.

Konstigt med MOD Shopen. Har du köpt den via mobilen?
Citera
2013-11-12, 09:01
Medlem
albalinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Hmmm, jag betalade 135 kr för 1.25M på PSN.

Hur gör man om man vill köpa pengar då? Ursäkta om jag frågar men är rookie om sånt. Måsta jag bli medlem på nån sida.... hur betalar man sen.... faktura? Kort? Tacksam för svar
Citera
2013-11-12, 09:12
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Kan det ha något att göra med valutan - d.v.s. att Microsoft använder sig av dollar och Playstation använder sig av pund, vilket i sin tur resulterar i olika svenska kronor p.g.a. valutakurserna?
Då borde PS3-användarna betala mer än 360-användarna eftersom pundet kostar mer än dollarn så det kan inte vara det.
Citera
2013-11-12, 09:27
Medlem
vad borde ni tipsa om för bil man ska köpa? Kan tillägga att jag har en lägenhet med 6 garage sen innan Dock ej utsikt som jag typ inte bryr mig om, skulle vara flashigt men ah.

Vilken bil? har beslutångest man vill ju helst ha bugattin men kostar ju 1 mille
Citera
2013-11-12, 09:29
Medlem
Hur kommer det sig att man inte kan se bilder på alla bilar på telefonen i spelet? Jag kan bara se vissa utvalda. Jag är lvl 56 så antar att det inte är lvl baserat. Sen hittar jag inte vissa bilar, kan man inte köpa alla bilar i online läget?

Sl33pers out.

P.s. Kunde inte köra in i Los Santos Customs igår kväll, porten öppnades inte. Hade sålt bilar tidigare på kvällen. Aningen konstigt
Citera
2013-11-12, 10:09
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sl33pers
Hur kommer det sig att man inte kan se bilder på alla bilar på telefonen i spelet? Jag kan bara se vissa utvalda. Jag är lvl 56 så antar att det inte är lvl baserat. Sen hittar jag inte vissa bilar, kan man inte köpa alla bilar i online läget?

Sl33pers out.

P.s. Kunde inte köra in i Los Santos Customs igår kväll, porten öppnades inte. Hade sålt bilar tidigare på kvällen. Aningen konstigt

Ibland så finns det folk som sproinger runt och förstör! Jag råkade själv kasta in en bomb i LSC, då stod det att den var stängd för ett tag. Effekten varar 2 min typ
Citera
2013-11-12, 10:19
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Ska ni köpa bil inom kategorin Sport så rekommenderar jag Feltzern. Riktigt bra grepp och du får den för en billig peng. Dessutom kan du styla den mycket om det önskas.

Feltzern behöver man inte köpa, den går att hitta ute i trafiken sen är det bara att köra in den i garaget

Citat:
Ursprungligen postat av Sl33pers
Sen hittar jag inte vissa bilar, kan man inte köpa alla bilar i online läget?

Det finns vissa bilar som inte går att köpa bl.a Tailgatern och Sultan

Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Hur gör man om man vill köpa pengar då? Ursäkta om jag frågar men är rookie om sånt. Måsta jag bli medlem på nån sida.... hur betalar man sen.... faktura? Kort? Tacksam för svar

Du trycker på Start och går till Playstation Store när du är in-game
Senast redigerad av piov 2013-11-12 kl. 10:36.
Citera
2013-11-12, 10:25
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
vad borde ni tipsa om för bil man ska köpa? Kan tillägga att jag har en lägenhet med 6 garage sen innan Dock ej utsikt som jag typ inte bryr mig om, skulle vara flashigt men ah.

Vilken bil? har beslutångest man vill ju helst ha bugattin men kostar ju 1 mille
Köp JB700 eller vad den heter, den är grymt cool!
Citera
2013-11-12, 11:02
Medlem
Nu verkar dom ha fixat det där med att det bara är 1-5 pers inne på en servrer, var inne på 6 olika servrar igår och alla var så gott som fulla.
Citera
2013-11-12, 12:37
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hmm, borde jag spara mina 80K till en JB700 för 375K eller köpa en billig helikopter?
Citera
2013-11-12, 12:39
Medlem
Rivals avatar
Tänkte dela med mig utav lite tips åt er som jag inte tror blivit nämnda i tråden.

Om du är hos Ammunation och inte vill klicka sönder din tumme för att köpa ammo, när du är inne på vapnet du vill ha ammo till tryck fyrkant på PS3 för att få möjlighet att köpa full ammo till ditt vapen med ett enda tryck.
Orkar du inte bläddra sakta hos LS Customs igenom färgerna till din bil, håll inne R2 på PS3 för att snabbläddra igenom.
Om man går in i startmenyn och settings vidare till display så kan ni ändra höjd på kameran i bilen ifrån "low" till "high" det underlättar väldigt mycket att se trafiken och hinder framför en.

Hoppas någon finner informationen nyttig!

Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Hmm, borde jag spara mina 80K till en JB700 för 375K eller köpa en billig helikopter?

Om du spelar ärligt utan glitches vilket jag hoppas du gör, så skippa att köpa helikopter nu, du får ändå hämta upp dem på samma ställe som helikoptrar vanligtvis spawnar på i freeroam.
Det enda skulle vara att använda den i uppdrag, men med tanke på att det kostar 1k att ringa dit den varje gång och du får åka o hämta den på en heliplatta som kanske ligger en bra bit bort föreslår jag hellre att ringa Merryweather vilket också kostar 1k.. Han landar dessutom precis där du befinner dig, när han landat.. Skjut föraren och glid iväg!
Senast redigerad av Rival 2013-11-12 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in