jag har försökt ringa henne några gånger och försökt bestämma träff, men hon nojjar bara och säger "eh vi skiter i det". Ni som besökt henne vad säger ni egentligen?
Det kan ju vara så att hon inte vill träffa dig helt enkelt. Du kanske uppträde på ett sådant sätt så att hon säger nej. Vi träffar inte alla som ringer.