2012-10-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Är hon verkligen fortfarande aktiv? Hon var gammal redan för många år sedan och har ju inte blivit yngre i alla fall.

Hemsidan är ju aktiv? Men är hon själv aktiv eller har hon trillat av pinn och hemsidan ligger kvar? Hon borde vara närmare 70 nu väl?
Citera
2012-10-23, 14:51
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Hemsidan är ju aktiv? Men är hon själv aktiv eller har hon trillat av pinn och hemsidan ligger kvar? Hon borde vara närmare 70 nu väl?

Vet inte då jag aldrig träffat henne och så mycket äldre damer är inte min grej.

Men är hon fortfarande igång och gör det frivilligt så är det starkt jobbat i alla fall
Citera
2012-10-25, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Bumpar tråden har en bekant som vart hos henne i sommras och han beskrev henne som slapp i sängen så han fistade henne dvs körde upp näven i vaginan och hon blev skogstokig efter som hon inte var beredd på det. Han rekommenderade henne inte trots dom tusen som hon tar för en timma.

Isåfall snackar din kompis bara skit o blev gött lurad. Birgitta är trotts sin ålder (67) rätt tight. Har varit hos henne ett par ggr senaste åren då jag tänder på grannys Har betalat 200 kr varje gång, och då har hon gett mig bland annat en flaska vodka, en fin spliff full med nice weed och ett fint paraply. Hyvens kvinna helt enkelt och med intressen som passar mig perfekt!
Citera
2012-11-03, 02:08
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteppingRazor
Isåfall snackar din kompis bara skit o blev gött lurad. Birgitta är trotts sin ålder (67) rätt tight. Har varit hos henne ett par ggr senaste åren då jag tänder på grannys Har betalat 200 kr varje gång, och då har hon gett mig bland annat en flaska vodka, en fin spliff full med nice weed och ett fint paraply. Hyvens kvinna helt enkelt och med intressen som passar mig perfekt!
Hehe jag har hört liknande historier.. Satt med en som regelbundet besökte henne och han förtäljde att hon ofta bjöd på både det ena och det andra, även tjack om det fanns tillgängligt. Tydligrn skall hon vara en väldigt stabil dam (mentalt sätt) då han ofta använde henne som en psykoterapeut och även rekommenderade vänner till henne (därav min kännedom). En hyvens dom, men enligt min bekant skall hon han ett par leverfläckar på blygdläpparna som kan väcka ett och annat skratt, om man nu är på det humöret.. Själv har jag ingen aning... Men en skön kärring enligt vissas utsagor. Inga namn nämnda, inga glömda...
Citera
2012-11-03, 12:55
Medlem
Penisrings avatar
Nån som vet adress till hennes hemsida ?? snackade med henne på telefon för 9-10år sedan då tyckte hon att jag vart för ung men nu har jag lätta passerat 30 så får väl göra ett nytt försök Skulle vara nice att dra en lina med henne
Citera
2012-11-03, 17:41
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
observera att bilderna hon använder på den sidan har hon typ använt i 10 år redan. så hon bör vara betydligt äldre idag än vad som man kan se på den sidan.

Observera också att det är regelbrott att länka till sådan sida:

https://www.flashback.org/t1869229
Citera
2012-11-03, 18:18
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Observera också att det är regelbrott att länka till sådan sida:

https://www.flashback.org/t1869229

Och därför är den nu raderad.

/Mod
Citera
2012-11-19, 06:48
Medlem
Birgitta är fortfarande aktiv, hon har telefonnummer på hemsidan och hon är värd att träffa.
Jag besökte henne på våren, hennes kropp är fortfarande vacker och hon är verkligen trång. Åldern (69 år) syns ju i ansiktet men om ni vill träffa en äldre dam som är jätte trevlig och tycker om sex, besök henne.
Citera
2012-11-20, 17:12
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastersson
Birgitta är fortfarande aktiv, hon har telefonnummer på hemsidan och hon är värd att träffa.
Jag besökte henne på våren, hennes kropp är fortfarande vacker och hon är verkligen trång. Åldern (69 år) syns ju i ansiktet men om ni vill träffa en äldre dam som är jätte trevlig och tycker om sex, besök henne.

Att ha sex med någon som är dubbelt så gamma än en själv, är det något alla borde prova minst en gång?
Citera
2012-11-20, 20:42
Medlem
Tror nog att hon är en mycket trevlig kvinna som har en avslappnad inställning till sitt yrke.

Blir säkert ett bättre besök hos henne än hos många andra som inte är så erfaren.

Skulle välja en äldre kvinna alla dar i veckan då de nog kommer att kunna ta hand om en på bästa sätt.
Citera
2012-11-28, 19:04
Medlem
Hon e helt underbar tightaste fittan jag någonsin skådat på NÅGON över 18... Sjukligt snäll o omtänksam värd varenda öre!!!
Citera
2012-12-11, 00:49
Medlem
jag har försökt ringa henne några gånger och försökt bestämma träff, men hon nojjar bara och säger "eh vi skiter i det". Ni som besökt henne vad säger ni egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in