Och ihop med det som Grottneger skriver, att en så skitig lägenhet som inte är städad alls, borde visa spår av att nån hänt henne där + att bilen borde ha varit besudlad även på nåt av sätena eller förarsätet osv - det känns som att han säger att hon varit där av nån anledning, men vilken?
Kanske för att skydda de vänner han har som står över honom hiearkiskt, som jag sa tidigare.
Det finns ett par tomma lägenheter bredvid. Tänk om KJ har nyckel till någon av dem, och det flyttar in en ny hyresgäst och hen får anledning att klaga på flyttstädningen...
Eller, att han hjälpte till att flytta, bar ner nåt nerför trappen utan att veta vad han ev. bar på? Kanske även var behjälplig med att använda bilen i denna flytt?
Det finns ett par tomma lägenheter bredvid. Tänk om KJ har nyckel till någon av dem, och det flyttar in en ny hyresgäst och hen får anledning att klaga på flyttstädningen... :'(
Tror att AH flyttat och att inlägget syftade på hans tidigare adress. Om det ska stämma med att huset ska ligga mitt emot karatehuset. Fabriksgatan 7?
Vet inte var the foreigner fått infon från. Men om det är fabriksgatan 7 där schlangenkraft skulle bo så ser jag iaf en möjlig kandidat. 26 år och SD-aktiv.
Detta är mannen med den utroligt vidriga bloggen, som ochså fotat Gula Huset:
IJR
Fabriksgatan 7
961 31 BODEN
(fyller 25 år)
Namnsdag: 3 juni, 27 dec
IJR bor i trappuppgång med två bröder som är kompisar med KJ, dessa två bröder var ochså med KJ på sök efter VB.
Andreax Hertzberx
Mobil: 070-367 22 xx
Mobil: 070-790 48 xx
Fabriksgatan 7
961 31 BODEN
23 år
Patrik Hertzberx
Mobil: 070-558 89 xx
Fabriksgatan 7
961 31 BODEN
29 år
Fabriksgatan 7 ligger rakt över gatan till den address MBs Karateklub hadde innan dom flyttade til nuvarande address nämligen Fabriksgatan 6-8.
Har man något motiv till varför KJ skulle ha gjort detta?
Efter att läst en del ur FUPen så får i alla fall jag en klarare bild av MB. Han har motiv om någon. Läste precis hur han var mot första(?) tjejen han hade en affär med bakom Anni*as rygg.
Denna VB har visst blivit av med oskuld till åtminstone tre kanske fyra om man ska gå på vad som står i förhör. Vad höll hon på med?
Hur många av dem hotade hon tro!? Mer än han i karaten
Att bli lurad och hotad utpressad kan vara ett motiv.
AF säger i förhör att hon inte varit med MB för hon var oskuld då han och hon var ett par 2012. Och vad jag kan utläsa har VB både haft sex med KJ och MJ innan hon var med AF.
Bor inte AF i Sävast och har en thai-tjej som han förlovat sig med.
Hur många har vb varit med och sms tillsagt falskt till att hon är gravid? Kan hon varit m AF rmånaden innan? Tycker det står väldigt lite om deras relation. Nu menar jag inte att Af skulle vara den som gjort det men det kan ha varit en stor härva med flera inblandade runt vb.
KJ säger att han inte bryr sig om den han älskar har sex med någon annan, men vad händer mår han får reda på att den han älskar, att hon älskar någon annan. Det kanske var detta han fick reda på av henne denna kväll genom att läsa hennes sms till MG. Att de har sex kvittar men att han som är gift får hennes kärlek, kan inte det blivit lite mycket efter allt annat som hänt.
Sen en annan sak som slog mig, Om de hade oralsex denna kväll och dna hittades på vristen, borde man väl hittat de i underlivet? Om de inte hittar där, bör hon vara noggrannt tvättad. Och om hon är det så borde inte dna hittats på avutvristen? Finns ju massa veck och ställen där dna kan krypa in. Vad jag ser så var topsningen negativ.
Så oralsex tror jag inte på att de hade. Men varför ljuga om en sådan sak? Han gräver sin egen grop djupare och djupare
Tror han blivit inlurad i denna grej och att hela skulden lagts på honom, kanske han till och med erbjudit sig att ta skulden. Vilka är då mgm? Vilka är Hans riktiga vänner och vilka är Hans kompisar, vem såg han upp till!?
En märlspik andvänds till båtar, tåggods, till vajrar, säkert till stora tält på event inom softair
Vem har en båt, kan man fråga sig, kan hon varit i en båt? Har hon hängt i en vajer i skogen.
Är det inte ett märkligt verktyg att döda med? Vem har en sådan?
Hemskt ledsen att det blir rörigt i mina inlägg och utan sidahänvisning ur fup.
Jobbar och kan inte fixa det lust nu. Skriver inläggen i omgångar från mobil, därför blir det lite som det blir
Ser fram mot morgondagens fortsatta rättegång, det blir fortsatt förhör med honom direkt då väl? KJ
Senast redigerad av moa-tove 2013-11-10 kl. 23:31.
Finns det något som helt utesluter att VB mördades tidigare än man trott och att KJ efter mordet åkte hem till sig själv med telefonen?
Vad är senaste uppgift om var hon var innan hon kom till KJ?
Enligt Facebook skulle ju KJ hämta upp henne. Vad säger att han inte körde henne raka spåret ut i skogen och dödade henne där?
Det finns ett par tomma lägenheter bredvid. Tänk om KJ har nyckel till någon av dem, och det flyttar in en ny hyresgäst och hen får anledning att klaga på flyttstädningen...
Det var väl en vän till honom som skulle flytta in i en lägenhet i området? Ja: s. 1721 i FUP, kompisen är AH. Värt att notera i alla fall. Lägenheten bredvid kan tilläggas.
"Hon sa aldrig vad det rörde sig om. C frågade henne om det men hon svarade att hon inte "var redo" att berätta något. VB berättade om sin oro/rädsla till honom under dagarna 30 april- 2 maj. C uppfattade det som att hon var rädd för att gå till träningslokalen, inte att hon var rädd överhuvudtaget. VB sa att hon "gjort nåt väldigt dumt" och ville att C skulle följa med henne till träningen den 30 april, men han hade andra planer och kunde inte följa henne dit. C vet att VB senast besökte träningslokalen den 2 maj."
Nån som vet om detta blev utrett eller om man gick till botten med det här? Rädd för att gå till träningslokalen, inte rädd liksom överlag?
Om hon var rädd för att gå till träningslokalen, vilken adress ligger lokalen på, sett från Ugglegatan?
(edit: min fetning i citatet)
Senast redigerad av TheSkeptiker 2013-11-10 kl. 23:24.