Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-10, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmmmKlurigt
Det är absolut en spännande teori. De har ju inte hittills missat att hålla webben uppdaterad så varför nu?
Citera
2013-11-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Citera
2013-11-10, 19:47
Bannlyst
Någon mer än jag som reagerade på att Ramons dos i försöksrummet var exakt samma som personen innan, 2mg/ml. Vi fick aldrig se honom dö, plus att han ej är överstruken på danska broen hemsidan.
Ramon lever!

Porrfarsan som stod och rensade sitt fiskenät tog ej ur fjädrar utan det var tång såklart, MEN han pratade om att hans fru Ellen fick just CANCER, och han har därför ett motiv att stötta medicintester.
Det är nåt där, kan inte sätta fingret på det.
Citera
2013-11-10, 20:34
Medlem
Citat:
Därför att det de diskuterar är sånt som syns på danska hemsidan och inte i serien, därav är det ju en potentiell spoiler för dem som endast vill se serien. Inga konstigheter

Vad har de diskuterat som inte syns i serien? Det enda som har sagts är att det är oklart om Ramon lever eller inte. Galen spoiler.
Citera
2013-11-10, 20:49
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:

Karin är/var damen som är chef på fruktkorg stället som var i avsnitt 2.
Citera
2013-11-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Någon mer än jag som reagerade på att Ramons dos i försöksrummet var exakt samma som personen innan, 2mg/ml.
Ja jag tänkte på det, och på att han var betydligt kortare än Julian som också fått 2 mg/ml. Och på att de gled förbi rutan med hans vikt (försökte stega tillbaka men de hade klippt precis så man inte kunde se viktuppgiften) men det förstår man ju att Ramon hade betydligt högre kroppsvikt än Julian. Kanske så att 2 mg/ml är precis lagom för att klara livhanken då. Vi får väl se:-)
Citera
2013-11-10, 22:01
Medlem
Lost-Highways avatar
Jag störde mig enormt mycket på hotell-incidenten.

Sen: vem fan är denne Lennart? Skum jävel.
Citera
2013-11-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ja jag tänkte på det, och på att han var betydligt kortare än Julian som också fått 2 mg/ml. Och på att de gled förbi rutan med hans vikt (försökte stega tillbaka men de hade klippt precis så man inte kunde se viktuppgiften) men det förstår man ju att Ramon hade betydligt högre kroppsvikt än Julian. Kanske så att 2 mg/ml är precis lagom för att klara livhanken då. Vi får väl se:-)
Exakt det tänkte jag också på. Ramon är nog inte död. Det kommer nog visa sig i kommande avsnitt. Avsnitt 9 eller sista (10)
Citera
2013-11-10, 22:02
Medlem
Ramon är överkorsad på danska sidan nu.
Citera
2013-11-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Ramon är överkorsad på danska sidan nu.
Det är han väl inte?
Citera
2013-11-10, 22:06
Medlem
Okej. Efter att ha sett avsnitt 9. Oliver är garanterat inblandad. Om det var han som gjorde medicinska tester på offren så är det sannolikt att han vill rädda sin syster. Eller så ger han offren till någon annan som testar medicinen för att hjälpa Oliver få fram rätt dos?
Citera
2013-11-10, 22:07
Medlem
Citat:
Det är han väl inte?

Är han väl visst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto