2013-11-10, 16:03
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
... Vad har detta med FUT att göra?

Ställer frågan direkt till dig istället, då du verkar ha koll.
Jag har nu lyckats knopa ihop ett B-lag och har därmed en fråga. Behöver jag göra ändringarna manuellt varje gång jag vill byta uppställning? Jag fattar att man kan ha 2 squads, men då vilas väl inte det andra laget, eller?
Citera
2013-11-10, 16:03
Medlem
Busquets eller Song? Motivering?
Citera
2013-11-10, 16:04
Medlem
haammpes avatar
Citat:
... Vad har detta med FUT att göra?

Ingenting förutom att jag är jävligt sugen på att få det att fungera som vanligt och kunna spela fut
Citera
2013-11-10, 16:04
Medlem
Någon som har spelat 4-3-3 med en falsk nia och kan ge en recension? Vad ska det vara för spelartyp som cf? en liten o kick som messi eller fungerar det med lite starkare bjässar som lewandowski?
Citera
2013-11-10, 16:05
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Jag har nu lyckats knopa ihop ett B-lag och har därmed en fråga. Behöver jag göra ändringarna manuellt varje gång jag vill byta uppställning? Jag fattar att man kan ha 2 squads, men då vilas väl inte det andra laget, eller?

Jo du sätter ditt A-lag på bänken / reserverna ditt B-lag så vilas A-laget när B-laget spelar. Sen gör du lika dant i din andra trupp fast med B-laget på bänken då såklart.
Citera
2013-11-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Det funkar med två squads, men du får sätta det andra laget på Subs + Reserverna.
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Ingenting förutom att jag är jävligt sugen på att få det att fungera som vanligt och kunna spela fut
Så sluta då skriva OffT och gör en ny tråd eller leta upp en befintlig som behandlar ditt problem.
Citera
2013-11-10, 16:15
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snay
Bra val, Neymar är sjukt bra.
http://www.futhead.com/14/squads/2256672/

Riktigt nöjd med mitt lag, stampade i div 3-4 men efter detta laget gick jag direkt till Div 1

Härligt. Hur tycker du 352 fungerar i årets upplaga av FIFA? Spelade den i början av spelet och då var jag inte måttligt imponerad av den. Kan väl bero på att jag var skapligt kass samt att jag inte hade nå vidare lag.

Knåpade ihop det här laget alldeles nyss. http://www.futhead.com/14/squads/2308571/
Citera
2013-11-10, 17:03
Medlem
osnolssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
har du testat iniesta? jag funderar på att köpa honom till mitt laliga/spanien lag. Har du testat isco IF?

abate verkar sjukt underskattad också. Har inte testat han dock.

Ja ja har spelat med både Iniesta och Isco IF. Jag tycker att Isco IF är den bästa CAM jag spelat med hittils, iniesta är inte bra alls tycker jag men han är säkert bra om det är någon som är bättre än mig på att dribbla t.ex, det är något som jag är kass på
Citera
2013-11-10, 17:05
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Det funkar med två squads, men du får sätta det andra laget på Subs + Reserverna.

Tackar!
Citera
2013-11-10, 17:33
Medlem
Nån som vill sätta ihop bra fungerande lag med zlatan ? Jag får inte ihop nått Har 1 miljon utöver zlatan.
Citera
2013-11-10, 17:41
Medlem
Woooqes avatar
nån mer som råkat ut för att du inte får några coins när du vinner div 1? fick ni coinsen senare eller är dom borta?:/
Citera
2013-11-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
nån mer som råkat ut för att du inte får några coins när du vinner div 1? fick ni coinsen senare eller är dom borta?:/

Bortaa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in