Efter ett några veckors spelande med mitt 433 lag med bland annat Robben så är det nu dags för ett nytt lag. Har sett mycket positiva inlägg om Neymar och har beslutat mig för att han ska vara stjärnan i laget.
Har gjort några lag som ser helt okej ut med han, men ni som lirar med Neymar och "känner" han bäst kan ju posta era lag så man kan få lite idéer.
Tack på förhand!
Senast redigerad av Bruunken 2013-11-10 kl. 15:16.
Käre kamrater! Jag tänkte bygga ett renodlat brasselag och skulle behöva lite tips. Helt fritt spelrum, dock så billigt som möjligt. Om någon har tid och lust såklart..
Efter ett några veckors spelande med mitt 433 lag med bland annat Robben så är det nu dags för ett nytt lag. Har sett mycket positiva inlägg om Neymar och har beslutat mig för att han ska vara stjärnan i laget.
Har gjort några lag som ser helt okej ut med han, men ni som lirar med Neymar och "känner" han bäst kan ju posta era lag så man kan få lite idéer.
Haha exakt samma här, fortsätter köpa packs i hopp om att få något riktigt bra (Zlatan, IF Ronaldo~) och det bästa man får är Kaboul. Måste sluta slösa mina coins på packs
Jag har ju lagt pengar på points så det svider hårdare här.
Jag har nu lyckats knopa ihop ett B-lag och har därmed en fråga. Behöver jag göra ändringarna manuellt varje gång jag vill byta uppställning? Jag fattar att man kan ha 2 squads, men då vilas väl inte det andra laget, eller?
Någon som är grym på tv/ps3 som kan hjälpa mig? Pm isåfall.
Problemet är att ps3an helt plötsligt bara går att starta i komponent och kan ej ändra till hdmi.