2013-11-10, 02:09
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Så bara för att det inte är så praktiskt i just deathmatch så behövs det inte i resten av spelet?
Använd du den hur du vill.
Jag bara pointerar
I fall den kommer...
Men om man inte använder den för att döda folk så vet jag inte hur pass användbar den skulle vara. Och att stå och spruta eld mot en snubbe som kan ta en med sniper en bra bit bort känns lite dumt enligt mig.
Citera
2013-11-10, 03:43
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Använd du den hur du vill.
Jag bara pointerar
I fall den kommer...
Men om man inte använder den för att döda folk så vet jag inte hur pass användbar den skulle vara. Och att stå och spruta eld mot en snubbe som kan ta en med sniper en bra bit bort känns lite dumt enligt mig.
Då kan man föra samma argument om den större delen av arsenalen?
Så vi behöver bara Snipern och alla ska stå en kilometer ifrån varandra.

Alla vapen har sina för- och nackdelar men alla fyller sin funktion i olika situationer. Bara roligare ju mer vapen vi har att välja på.
Citera
2013-11-10, 07:25
Medlem
schnushs avatar
Jag vill ha huvtröja med huvan uppe. Hur kan dom inte fixat det?? mäkta irriterande..
Citera
2013-11-10, 07:44
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnush
Jag vill ha huvtröja med huvan uppe. Hur kan dom inte fixat det?? mäkta irriterande..

Har tänkt på det också, finns så mycket med kläderna som man vill ändra.. Samt att varje gång man går in i ett mission och köper en bodyarmor så har man den på sig även fast man valt att den inte ska visas -.- så man får göra om det hela tiden
Citera
2013-11-10, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Har tänkt på det också, finns så mycket med kläderna som man vill ändra.. Samt att varje gång man går in i ett mission och köper en bodyarmor så har man den på sig även fast man valt att den inte ska visas -.- så man får göra om det hela tiden

Det där med bodyarmorn är störande, men jag tycker det känns som den inte ALLTID är synlig efter uppdrag när man har valt bort det, kanske är bugg?
Citera
2013-11-10, 10:07
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov

Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Det där med bodyarmorn är störande, men jag tycker det känns som den inte ALLTID är synlig efter uppdrag när man har valt bort det, kanske är bugg?
Måste vara en bugg, den är nämligen aldrig synlig för mig om jag köper i ett uppdrag.
Den enda gången den blir synlig är om jag går in på Ammunation och köper.
Citera
2013-11-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Måste vara en bugg, den är nämligen aldrig synlig för mig om jag köper i ett uppdrag.
Den enda gången den blir synlig är om jag går in på Ammunation och köper.

Jag minns inte vart jag köper bodyarmorn ibland, och uppmärksammar nog inte heller direkt när den börjar synas så att det sker efter ammunation kan stämma mycket väl. Bugg hursom, right?
Citera
2013-11-10, 10:17
Medlem
Senaste dagarna har det vart max 8 pers på servern jag hamnat när jag spelat. Byter jag server blir det likadant.
Oftast är det 2-5 pers och riktigt tråkigt. Nästan omöjligt hitta race, mission och survival.

Precis köpt buzzer och ingen finns att skjuta på :/

Är jag bad sport eller har spelet redan dött? Bad sport är så dumt så det knappt finns ord...

Sen borde det vara 32 per server så det blir lite fart. 16 är för glest.

Skoj spel med massor av potential men just nu ospelbart. Så synd!
Citera
2013-11-10, 10:20
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComputerControlled
Senaste dagarna har det vart max 8 pers på servern jag hamnat när jag spelat. Byter jag server blir det likadant.
Oftast är det 2-5 pers och riktigt tråkigt. Nästan omöjligt hitta race, mission och survival.

Precis köpt buzzer och ingen finns att skjuta på :/

Är jag bad sport eller har spelet redan dött? Bad sport är så dumt så det knappt finns ord...

Sen borde det vara 32 per server så det blir lite fart. 16 är för glest.

Skoj spel med massor av potential men just nu ospelbart. Så synd!

Håller helt med här, ofta när jag loggar in så är jag själv. Även när jag byter server så hamnar jag ofta själv eller med 2-3 pers. Fan händer liksom..
Citera
2013-11-10, 10:46
Medlem
Aj fan. Så det har inget med bad sport att göra då?
Köttar ju annars det mesta man kommer åt och förstört en hel del PVs det senaste.
Men detta började innan Buzzern som köptes i förrgår.

Ska in o se...

Edit: Inne och 5 pers..

Hur ser man om man är bad sport?
Senast redigerad av ComputerControlled 2013-11-10 kl. 10:52.
Citera
2013-11-10, 10:50
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComputerControlled
Aj fan. Så det har inget med bad sport att göra då?
Du kan inte missa att du är Bad sport om du nu är det eftersom du då har en väldigt synlig dumstrut på huvudet.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-10 kl. 10:55.
Citera
2013-11-10, 10:57
Medlem
Ingen dumstrut på.

Då är det så illa som jag trodde.
Detta måste väl ni andra också märkt av isf eller spelar ni bara med crews på full crewserver (eller hur det nu funkar)?

Det mest sålda spelet dör efter en dryg månad online, trots att det är rätt kul.
Kan inte stämma.

R* borde ju fixa så det minst är 10 pers per server och aldrig går under det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in