2013-11-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men det kommer inte att visa sig. Jag tror att det är omöjligt att påvisa. Det kan vara klädesplagg från VB som användes för plantering.

så blod från avliden räcker inte för att Uno ska reagera (förutsatt att Uno inte ljög för att få godis)?
Citera
2013-11-09, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Krim.hunden Uno markerar inte för färskt blod, dvs blod en levande människa droppat eller just blodet öht. Dock markerar Uno för blodet från en död människa, inte blodet i sig, utan markerar för den förruttnelseprocess som startat i den döde. Likdoften. Avancerad kemi för nosen.

Jo jag vet. Han markerar på kadaverin. Det var därför jag undrade hur sannolikt det var att en person ens kommer på att plantera det för att sätta dit nån.
Citera
2013-11-09, 14:50
Medlem
Citat:
Det var inte paus. Sverige spelade power play i Ishockey-VM mot Tjeckien, med var sjunde svensk som TV-tittare. Det ringdes inte mycket.

Det togs upp i samband med att FUP-12 frågade sin kompis om det. Det var något i hockeyn som hände då. Det är jag helt säker på.
Kanske var det att det var nära mål.

Om du kan hitta FUP-12s inlägg ang detta, så kommer du att se att det hände nåt i spelet och att folk sa att det kan ha funnits många som surfade just då för att satsa pengar på oddsen.
Citera
2013-11-09, 14:51
Medlem
Citat:
Det var inte paus. Sverige spelade power play i Ishockey-VM mot Tjeckien, med var sjunde svensk som TV-tittare. Det ringdes inte mycket.
Lördag 4 maj, kl 20.15
Tjeckien–Sverige
Citera
2013-11-09, 14:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gileas
så blod från avliden räcker inte för att Uno ska reagera (förutsatt att Uno inte ljög för att få godis)?
Jo, blod från avliden går också att använda. Det var någon som sa att man använde kläder från avliden under träning, det var därifrån jag tog det här antagandet. Dessutom är kläder lättare att hantera än blod.
Citera
2013-11-09, 14:52
Medlem
RaffaPancamos avatar
Citat:

Å andra sidan skickar många sms eller använder datanätet för att skriva om matchen på Facebook/Twitter.
Vet inte om det belastar så vansinnigt, men det kan säkert göra det.
Man kan ju inte ens utesluta att någon fick för sig att se matchen via någon play-tjänst över nätet med en padda.

Det normala vore förvisso att använda Wifi, men det finns ju folk till allt...
Citera
2013-11-09, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Den första versionen skrevs under rättegången..under paus.

Här finns hela rättegången dag 4 refererad

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/nordnytt/liverapportering-dag-4

Tack, men det fanns inte där heller och jag hade inte tid alls att föjla med varken media eller
rapporteringar från rättegången igår utan skummade bara igenom tråden idag och reagerade
kraftigt på US:s mindre begåvade uttalande. Förmodligen har fler gjort det eftersom hennes
uttalandet inte längre går att finna.
Citera
2013-11-09, 14:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Det togs upp i samband med att FUP-12 frågade sin kompis om det. Det var något i hockeyn som hände då. Det är jag helt säker på.
Kanske var det att det var nära mål.

Om du kan hitta FUP-12s inlägg ang detta, så kommer du att se att det hände nåt i spelet och att folk sa att det kan ha funnits många som surfade just då för att satsa pengar på oddsen.
Som sagt, Sverige spelade power play, som avslutades med mål. Folk surfade och satsade pengar så att passiva mobiler bytte nät under sex minuter? Hur lång tid tar det att surfa och satsa pengar? Kan man satsa pengar under pågående match?
Citera
2013-11-09, 14:55
Medlem
RaffaPancamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Jo jag vet. Han markerar på kadaverin. Det var därför jag undrade hur sannolikt det var att en person ens kommer på att plantera det för att sätta dit nån.

Man behöver ju inte tänkt så långt. Tar man blodet från en avliden kropp så får man ju kadaverin på köpet, så att säga.
Citera
2013-11-09, 14:56
Medlem
Citat:
Som sagt, Sverige spelade power play, som avslutades med mål. Folk surfade och satsade pengar så att passiva mobiler bytte nät under sex minuter? Hur lång tid tar det att surfa och satsa pengar? Kan man satsa pengar under pågående match?

Leta upp FUP-12s inlägg och läs dom inläggen som kom efter det.

Det kanske är som med Melodifestivalen, alla ska kommentera och skriva på Facebook så fort nåt händer.

Men om hennes mobil bytte nät för att hon var på väg mot Sävast, skulle hon ha gått i 6 minuter åt dena hållet, och sen vänt tillbaka?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Att det finns de som faktiskt KÄNNER TILL omständigheter om mordet på VB, men kniper om detta, utgår jag ifrån. Tragiskt, men så är det.

Det är KJ det.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Å andra sidan skickar många sms eller använder datanätet för att skriva om matchen på Facebook/Twitter.
Vet inte om det belastar så vansinnigt, men det kan säkert göra det.
Man kan ju inte ens utesluta att någon fick för sig att se matchen via någon play-tjänst över nätet med en padda.

Det normala vore förvisso att använda Wifi, men det finns ju folk till allt...
Man måste få veta att Sverige spelar power play. Sedan ska man koppla upp sig och titta. Och koppla ned sig efter sex minuter. Hur många gör det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in