Citat:
Ursprungligen postat av
Generalknase
Den har ju antagligen varit obesiktigad men besiktigats inför försäljning. Det är ju förvisso ingen dyr bil, men huven är inte rak på den och vänster strålkastare ser inte ut att sitta där den ska, varför inte? Smälld på nåt sätt antar jag. Kanske en mindre skada men innan ett eventuellt köp skulle jag kollat noga.
Eller rättare sagt, jag hade inte ens åkt och tittat på den utan letat efter nån som såg helare ut från början. Men det är jag det, bara för att den är lite krokig måste det inte vara en dålig bil, men risken är större.
Okej, jag kan då inte direkt se att huven inte är rak. När jag kollar strålkastarna ser dem kanske lite intryckta ut, jag är nöjd om den håller i 1-2år. men funderar fortfarande på om den måste ombesiktigas för att den vart besiktigad innan besiktningsperioden? någon som vet? ska iaf dra å kolla å provköra den! om ni ser en bättre bil mellan 5,000-ca 15,000 tipsa mig dp=) behöver en bil tills på måndag! combi, dragkrok, besiktigad, vinterdäck och helst en inte allt för slut kamrem är kraven=)