Citat:
Stämmer. Malin Gramer.
Av presentationerna att döma så verkar det bli en lovande säsong. Är bekant med både Aina och Samir, så det ska bli kul att se de där.
Jag tittar på Paradise Hotel just för att jag gillar spelet och intrigerna. Jag vet att en hel del påstår att programmet är hjärndött och de som tittar är hjärndöda, men varför är ni ens i tråden? Bara för att sprida era trötta åsikter? Töntar. Jag följde slutet av senaste säsongen i Danmark. Vinnaren blev tillslut en snubbe som spelade ett riktigt smart spel. Så för att vinna behöver man verkligen något bakom pannbenet, man kan inte jämföra med Big Brother. Sen att det är lite förnedringsTV är en bonus. Man mår ju bra av att titta.
Av presentationerna att döma så verkar det bli en lovande säsong. Är bekant med både Aina och Samir, så det ska bli kul att se de där.
Jag tittar på Paradise Hotel just för att jag gillar spelet och intrigerna. Jag vet att en hel del påstår att programmet är hjärndött och de som tittar är hjärndöda, men varför är ni ens i tråden? Bara för att sprida era trötta åsikter? Töntar. Jag följde slutet av senaste säsongen i Danmark. Vinnaren blev tillslut en snubbe som spelade ett riktigt smart spel. Så för att vinna behöver man verkligen något bakom pannbenet, man kan inte jämföra med Big Brother. Sen att det är lite förnedringsTV är en bonus. Man mår ju bra av att titta.
Jag sa aldrig att de som tittar är hjärndöda. Jag sa dessutom att underhållning är subjektivt. Jag är här för att jag tycker att det är intressant och vill veta varför folk tycker som de tycker. Jag kan kanske förstå ifall folk tycker att '' spelet '' är intressant, men för mig är det helt enkelt inte värt att sitta där och kolla varje avsnitt för att kolla på när folk ljuger och utnyttjar andra människor.
Jag riktar mig nog mer åt personer som sitter och endast kollar på programmet för att de vill se slampiga brudar, ungefär som om någon som sitter och kollar varje avsnitt av Jersey shore och hoppas på att någon gång få se lite naket.
Vi har också yttrandesfrihet i vårat kära land.
Jag kommer nog att kolla på något avsnitt lite då och då, kanske följer det t om. Beror helt och hållet på sändningstider, ibland vill jag bar ha något som går i bakgrunden och då kan såna här program va rätt skoj. Helt plötsligt händer något och det blir stor bråk över små bagateller och de ska slå sig på bröstet och låtsas va starkast i världen.