Citat:
Ursprungligen postat av
WtfBoom
Alla som kollar på detta skitet har en iq på ca 60.
Håller halvt med. Tycker att såna här program är riktigt patetiska och skäms för männskligheten ibland när såna här program går på TV. Men det är ju långt ifrån de värsta TV programen som finns.
Det är alltid ett gäng höjdpunkter som man kanske ler lite åt för att det är lite små kul, men att sitta framför TV:n och vara världens största fan är kanske lite '' stureplans tjejigt ''

...
Men sen kollar jag på ganska mycket skit också när inget annat går på TV, ibland vill man bara stänga av hjärnan och kolla på något riktigt fjantigt och dåligt.
Men har själv aldrig förstått hela grejen med program som Paradise Hotel, big brother eller jersey shore. Visst har jag kollat på enstaka scener som jag tyckte va små roliga ( betonar '' små roligt '' ) dock.
Fattar inte heller folk som sitter och dreglar över deltagarna, varför?.... Jag hade kanske förstått det lite ifall internet inte existerat. Men vill man ha porr.... Google? En enkel google sökning så kan man hitta hur mycket porr, halvnaket eller påklädda mycket snyggare brudar.
Men alla får tycka vad de vill. Kan inte säga att någon har fel bara för att de gillar såna här serier. Jag gillar inte The walking dead t ex, tycker att det är en fruktansvärt uttjatad och överskattad serie. Men det finns många som tycker att det är bästa serien som någonsin gjorts ( jag ifrågasätter hur många bra serier de sätt isåfall... ) men vafan. Det mesta är subjektivt.