2013-11-08, 09:01
Medlem
likeabawzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
En till deltagare utifrån kommentarer på hennes bilder: http://instagram.com/ainabanaina

Aina Lesse, fan arsle som en gudinna. Har aldrig sett Paradise Hotel, är det roande? Påminner det om BB? Kanske skulle man se iår.
Citera
2013-11-08, 12:24
Medlem
Grabbjaevels avatar
http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/deltagare
Citera
2013-11-08, 12:49
Bannlyst
Haha Samir alltså...

Har 3an sänt detta förut? Var väl 4an först?
Kommer nog kolla de 2 fördta avsnitten seb får man se om det blir firtsöttning eller inte.

Kommer det gå på 3play och i så fall behöver man premium?
Citera
2013-11-08, 12:55
Medlem
fetmorots avatar
Ah, har aldrig sett paradise hotel förut men tänkte titta nu eftersom man var 100 på att paow skulle vara med (lite ögongodis) men så är hon inte det?! Inte fan tänker jag sitta och vänta på att hon kanske hoppar in inte.
Citera
2013-11-08, 13:16
Medlem
Hon med de schyssta lökarna: Emelie Rydberg - https://www.facebook.com/emelie.rydberg.79?fref=ts
Citera
2013-11-08, 13:48
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RtzyWx
Haha Samir alltså...

Har 3an sänt detta förut? Var väl 4an först?
Kommer nog kolla de 2 fördta avsnitten seb får man se om det blir firtsöttning eller inte.

Kommer det gå på 3play och i så fall behöver man premium?

Det var TV4 som sände programmet först, sedan såldes det vidare till TV6 och nu TV3.

Källa
Citera
2013-11-08, 13:57
Medlem
Sujoks avatar
Det är ju inga gylfsprängare direkt.
Citera
2013-11-08, 14:19
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Har gemensamma kompisar med Samir, riktigt schysst kille... Hoppas han går långt, vore kul!
Citera
2013-11-08, 16:33
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibertasEtJustitia
Har gemensamma kompisar med Samir, riktigt schysst kille... Hoppas han går långt, vore kul!

Hoppas kepsblatten skickas ut först av alla.
Citera
2013-11-08, 16:49
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WtfBoom
Alla som kollar på detta skitet har en iq på ca 60.

Håller halvt med. Tycker att såna här program är riktigt patetiska och skäms för männskligheten ibland när såna här program går på TV. Men det är ju långt ifrån de värsta TV programen som finns.
Det är alltid ett gäng höjdpunkter som man kanske ler lite åt för att det är lite små kul, men att sitta framför TV:n och vara världens största fan är kanske lite '' stureplans tjejigt '' ...

Men sen kollar jag på ganska mycket skit också när inget annat går på TV, ibland vill man bara stänga av hjärnan och kolla på något riktigt fjantigt och dåligt.
Men har själv aldrig förstått hela grejen med program som Paradise Hotel, big brother eller jersey shore. Visst har jag kollat på enstaka scener som jag tyckte va små roliga ( betonar '' små roligt '' ) dock.

Fattar inte heller folk som sitter och dreglar över deltagarna, varför?.... Jag hade kanske förstått det lite ifall internet inte existerat. Men vill man ha porr.... Google? En enkel google sökning så kan man hitta hur mycket porr, halvnaket eller påklädda mycket snyggare brudar.

Men alla får tycka vad de vill. Kan inte säga att någon har fel bara för att de gillar såna här serier. Jag gillar inte The walking dead t ex, tycker att det är en fruktansvärt uttjatad och överskattad serie. Men det finns många som tycker att det är bästa serien som någonsin gjorts ( jag ifrågasätter hur många bra serier de sätt isåfall... ) men vafan. Det mesta är subjektivt.
Senast redigerad av kolsyratkaffe123 2013-11-08 kl. 16:51.
Citera
2013-11-08, 17:01
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Förövrigt så är programledaren snyggare än alla deltagarna, om det nu är hon jag tror det är?
Det är väll hon ifrån '' fråga olle '' ?
Citera
2013-11-08, 17:04
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Förövrigt så är programledaren snyggare än alla deltagarna, om det nu är hon jag tror det är?
Det är väll hon ifrån '' fråga olle '' ?
Stämmer. Malin Gramer.

Av presentationerna att döma så verkar det bli en lovande säsong. Är bekant med både Aina och Samir, så det ska bli kul att se de där.

Jag tittar på Paradise Hotel just för att jag gillar spelet och intrigerna. Jag vet att en hel del påstår att programmet är hjärndött och de som tittar är hjärndöda, men varför är ni ens i tråden? Bara för att sprida era trötta åsikter? Töntar. Jag följde slutet av senaste säsongen i Danmark. Vinnaren blev tillslut en snubbe som spelade ett riktigt smart spel. Så för att vinna behöver man verkligen något bakom pannbenet, man kan inte jämföra med Big Brother. Sen att det är lite förnedringsTV är en bonus. Man mår ju bra av att titta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in