2013-11-08, 17:19
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Stämmer. Malin Gramer.

Av presentationerna att döma så verkar det bli en lovande säsong. Är bekant med både Aina och Samir, så det ska bli kul att se de där.

Jag tittar på Paradise Hotel just för att jag gillar spelet och intrigerna. Jag vet att en hel del påstår att programmet är hjärndött och de som tittar är hjärndöda, men varför är ni ens i tråden? Bara för att sprida era trötta åsikter? Töntar. Jag följde slutet av senaste säsongen i Danmark. Vinnaren blev tillslut en snubbe som spelade ett riktigt smart spel. Så för att vinna behöver man verkligen något bakom pannbenet, man kan inte jämföra med Big Brother. Sen att det är lite förnedringsTV är en bonus. Man mår ju bra av att titta.

Jag sa aldrig att de som tittar är hjärndöda. Jag sa dessutom att underhållning är subjektivt. Jag är här för att jag tycker att det är intressant och vill veta varför folk tycker som de tycker. Jag kan kanske förstå ifall folk tycker att '' spelet '' är intressant, men för mig är det helt enkelt inte värt att sitta där och kolla varje avsnitt för att kolla på när folk ljuger och utnyttjar andra människor.

Jag riktar mig nog mer åt personer som sitter och endast kollar på programmet för att de vill se slampiga brudar, ungefär som om någon som sitter och kollar varje avsnitt av Jersey shore och hoppas på att någon gång få se lite naket.
Vi har också yttrandesfrihet i vårat kära land.

Jag kommer nog att kolla på något avsnitt lite då och då, kanske följer det t om. Beror helt och hållet på sändningstider, ibland vill jag bar ha något som går i bakgrunden och då kan såna här program va rätt skoj. Helt plötsligt händer något och det blir stor bråk över små bagateller och de ska slå sig på bröstet och låtsas va starkast i världen.
Citera
2013-11-08, 17:30
Medlem
Äh det fanns ju en riktigt godbit, Magdalena Reise
https://www.facebook.com/magdalena.reise.5

Där snackar vi skönhet.
Citera
2013-11-08, 17:48
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Jag sa aldrig att de som tittar är hjärndöda. Jag sa dessutom att underhållning är subjektivt. Jag är här för att jag tycker att det är intressant och vill veta varför folk tycker som de tycker. Jag kan kanske förstå ifall folk tycker att '' spelet '' är intressant, men för mig är det helt enkelt inte värt att sitta där och kolla varje avsnitt för att kolla på när folk ljuger och utnyttjar andra människor.

Jag riktar mig nog mer åt personer som sitter och endast kollar på programmet för att de vill se slampiga brudar, ungefär som om någon som sitter och kollar varje avsnitt av Jersey shore och hoppas på att någon gång få se lite naket.
Vi har också yttrandesfrihet i vårat kära land.

Jag kommer nog att kolla på något avsnitt lite då och då, kanske följer det t om. Beror helt och hållet på sändningstider, ibland vill jag bar ha något som går i bakgrunden och då kan såna här program va rätt skoj. Helt plötsligt händer något och det blir stor bråk över små bagateller och de ska slå sig på bröstet och låtsas va starkast i världen.
Riktade inte mitt inlägg till dig, utan mest de som står för det jag skrev. Jag vet gott att vi har yttrandefrihet och jag försökte inte FÖRBJUDA folk att sprida sina åsikter, men tycker att det är lite onödigt. Känns ju ungefär som att jag skulle klicka mig in på random Tv-serie tråd och skriva massa skit. Känns ju otroligt töntigt.

Haha, det sista du skrev håller jag med om. Har ju inte följt säsongerna så slaviskt innan, men det var något avsnitt i en säsong för en massa år sedan då någon blond kille skulle brösta upp sig mot en babbe och det verkligen syntes att han gjorde det för att impa på brudarna. Underhållning!
Citera
2013-11-08, 17:49
Medlem
Riktigt besviken

Tjejerna såg ju inget vidare ut, och killarna har jag inga ord för, spännisar hela högen tyvärr,
Missnöjd än så länge men vi får väl se vad det har att erbjuda.
Citera
2013-11-08, 17:58
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnerz

Där snackar vi skönhet.

Hon ser artificiell ut på något sätt. Känns som någon random deltagare i alla amerikanska realityserier med rika och blåsta housewifes. Nej, det var ganska undermåligt måste jag säga. Hur svårt kan det vara att ta hjälp av första bästa modellagentur och casta lite skönheter - snarare än en hop människor som ser ut som vilket random drinkluder som helst..

Som jag ser det får man antingen vara väldigt snygg, eller ha en väldigt grym personlighet för att det ska vara intressant att titta. Att döma av tidigare säsonger så är personligheten och originaliteten i princip död hos deltagarna. Således återstår skönhet, vilket man bevisligen misslyckats med också..

Programledaren däremot har en viss charm, men som någon sa är det lite tragiskt när hon är snyggare än deltagarna.
Citera
2013-11-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinnerz

Där snackar vi skönhet.
Jag kan säga att hon inte är den skarpaste kniven i lådan. Hon var som sagt med i idol och kom åtta eller tia tror jag. Gick frisörlinje på gymnasiet.
Citera
2013-11-08, 18:25
Medlem
Någon som har skvaller om deltagarna?
Citera
2013-11-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axx12

Emelie fixade sina silikontuttar förra året, var lätt att få i säng i gymnasiet. Tror det sammanfattar henne ganska bra.
Citera
2013-11-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadHabbitHobbit
Tror en kille från GC som gick barskola ska vara med,såg ut som han på reklamen
"Jeppe Sune Johansson" på fb.

Jag var medlem i någon sorts knark-köp/sälj-grupp på facebook där jag tror denna mannen var medlem. Han la upp videos på sig själv från spanien där han jobbade som bartender (?)
Det verkade bli en del spliffar.

Verkade vara en skön och avslappnad snubbe.
Senast redigerad av ivanivan 2013-11-08 kl. 21:15.
Citera
2013-11-08, 22:17
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TUNGHOUSE
Även en gammal Idoldeltagare från 2011 vid namn Magdalena Reise ska medverka

Jävlar vilken makeover hon har gjort

Nej, i Idol kom hon bara till kvalveckan.
Senast redigerad av Mikeyjames 2013-11-08 kl. 22:21.
Citera
2013-11-09, 15:28
Medlem
klassdifferenss avatar
Varför i helvete är man med i programmet om man pluggar på handels? Trodde eleverna där hade lite bakom pannbenet..
Citera
2013-11-09, 15:48
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axx12

Jovisst, en bekant från Linköping berättade att Samir jobbar/de på "55an", liten pub för fjortisar i centrala linköping. Grabben ska tydligen vara schyst enligt vissa, och fitta enligt andra. Står och spänner sig i reklamen också, men vad förväntar man sig från ett skitprogram som P.H.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in