2013-11-08, 02:01
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerone
Då är det mest troliga att de andra kickat dig. Varför? Fråga dem.
Jaa joo. Men man kickar inte någon som inte gjort dig nåt?
Citera
2013-11-08, 02:17
Medlem
Kickexs avatar
Rätta mig om jag minns fel men visst stämmer det att man framöver kommer att kunna skapa egna race banor?
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Tror inte att du garvade sönder på riktigt. Hade en kompis som sa "Garvade sönder". Men han skrattade inte högt eller nåt. Knappt ett fniss. Han tyckte att de var festligt. Samma sak med folk som skriver LOL. Skitfult. Dom skrattar inte högt när dom skriver det. Fy fan.
Nu är du bara sorglig.
Bjuder därför på denna http://www.youtube.com/watch?v=rPY4yOmNw7w
Citera
2013-11-08, 02:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Rätta mig om jag minns fel men visst stämmer det att man framöver kommer att kunna skapa egna race banor?

Nu är du bara sorglig.
Bjuder därför på denna http://www.youtube.com/watch?v=rPY4yOmNw7w
Det stämmer. I en av uppdateringarna kommer man kunna skapa egna uppdrag och tävlingar.

Citat:
The Content Creator
The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.
-http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline/content
Citera
2013-11-08, 05:42
Medlem
albalinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Visades inte på hemsidan, men loggade in på konsollen och där fanns gotteriet.

Nu kvarstår problemet. Vilken lägenhet och vilka bilar? Ska man köpa Coquette kanske..?

Lägenhet: så köp dig den som kostar 335 000. Nästan mitt i stan, bra utsikt!! Nära till klädäffar, frisör och LSC
Bil: absolut en coquette eller en R8!
Citera
2013-11-08, 06:02
Medlem
albalinos avatar
Citat:

Händer mig också!! Utan nån anledning :S Frågan är..... hur kickar man folk?? Någon som vet?!?
Citera
2013-11-08, 06:07
Medlem
albalinos avatar
Blev en Entity XF för pengarna! Fyfaaaan va glad man vart Nu har man en Cheetah och Entity XF. Nu blir det att spara till en Adder
Senast redigerad av albalino 2013-11-08 kl. 06:59.
Citera
2013-11-08, 07:39
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Vad tror ni det är för nya vapen som kommer? Själv hoppas jag på en fet revolver och en ak47u!!
Hade varit nice om dom kom med en riktig rånaluva som man kan sätta på sig, fattar inte varför dom inte har med det!
Hoppas på flamethrower och att molotov cocktail blir enklare att få tag på än vad det är just nu.
Rånarluva lär vi förhoppningsvis få se då även en massa nya plagg kommer släppas.

En sak som gör mig förhoppningsfull är att det kommer komma ännu fler vapen senare förutom dom här 4 som kommer snart. Väggen till höger i Ammunation har ju gott om tomma platser kvar även efter uppdateringen och 5(Sawed Off Shotgun) platser blir fyllda!

Citat:
Föressten. Kan man ta en annans personliga bil och ställa i sitt eget garage?
Nej, inte bara köra in den men det finns sätt att gå runt det. Finns flera olika sätt och videor på Youtube som förklarar bra.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-08 kl. 07:43.
Citera
2013-11-08, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Händer mig också!! Utan nån anledning :S Frågan är..... hur kickar man folk?? Någon som vet?!?
Kan man ens kicka folk från free roam? Eller menar du i race?
Citera
2013-11-08, 08:02
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Jo det gör man tydligen, igår blev det en röstning om att kicka mig ifrån survival, pga att jag satt på ett utmärkt ställe och sköt samtliga fiender, då blev väl någon lite svartis, och ville kicka.

Jag tror jag vet vem det var, då han sprang fram till mig och pekade finger åt mig, så jag gick bort till honom, blockerade hans skydd, stod och rökte, och han hade inte en chans att ta skydd när vi var på wave 9, han dog, jag segrade.
Citera
2013-11-08, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Jo det gör man tydligen, igår blev det en röstning om att kicka mig ifrån survival, pga att jag satt på ett utmärkt ställe och sköt samtliga fiender, då blev väl någon lite svartis, och ville kicka.

Jag tror jag vet vem det var, då han sprang fram till mig och pekade finger åt mig, så jag gick bort till honom, blockerade hans skydd, stod och rökte, och han hade inte en chans att ta skydd när vi var på wave 9, han dog, jag segrade.
Många boostar ju och kickar av den anledningen, speciellt på Criminal Records. Hänt mig flera gånger.
Citera
2013-11-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Mina två nomineringar: http://i.imgur.com/B22wMo4.png

Vad heter den övre bilen och hur får jag tag i den?

Har redan Rat-Loader och måste säga att den är riktigt fet!
Citera
2013-11-08, 11:02
Medlem
Silverballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino

Tryck på start sen online, sen går man ner till vad jag tror var "playlist eller "player list" sen sen ser du alla spelare sen kan du trycka på nån du vill kicka så kommer det upp lite olika alternativ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in