2013-11-07, 14:39
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Sist jag kollade så var det negrer och araber som mördar folk i Sverige idag... just sayin'

Så du erkänner alltså att verkligheten inte spelar in alls när du bildar dig en uppfattning om saker och ting? Låt mig gissa: Du tillhör den vansinniga grupp människor som förnekar att svenskar mördar och våldtar?

Bra att veta. Lätt redan innan men det blir definitivt ännu lättare att avfärda dig som en galen tokstolle nu.

Citat:
Snart kan inte AFA motstå frestelsen att gå all in på terrorbrädet. Finns en del tradition som förpliktigar.

Även om det skulle vara så så kommer ju med din logik SvP och SMR börja bygga koncentrationsläger vilken dag som helst. Och då blir plötsligt en AFA-upptrappning kanske till och med befogad?
Citera
2013-11-07, 14:41
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Att försöka spränga folk som är folkvalda?

Att sätta käppar i hjulet för en rörelse som misshandlar och mördar pga bla. etnisk tillhörighet eller sexuell läggning.

Jag utgår förövrigt från att du kommer börja skriva "tok-högern" i fortsättningen nu när du vet hur verkligheten ser ut.
Citera
2013-11-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Att försöka spränga folk som är folkvalda?
Citat:
Vit makt Brott mot liv och hälsa 227 Mord: 14 stycken
Misshandel: 211 stycken, främst Meningsmotståndare (93), HBT-personer (31) och personer med Utländsk härkomst (65).

Citat:
Autonom Brott mot liv och hälsa 162 Mord: 0 stycken
Misshandel: 152 stycken, främst Meningsmotståndare (96) och Okänd (29).

....Hitler var folkvald...
Citera
2013-11-07, 21:36
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Nä för fan, svenskar mördar och våldtar minsann också. Dock kan du väl knappast med bibehållen skam i kroppen förneka negrer och arabers lilla särställning när det gäller mord, misshandel och grova våldsbrott. Liken han knappt kallnat eftet det senaste utbrottet av neger-psykbryt. Om vi nu ska räkna "pinnar" när det gäller mord och liknande skit, så bör vi nog i rättvisans namn även räkna våra vänner från Afrika!

Ellet?

Du får väl räkna vadfan du vill men jag ser inte vad det har att göra med vänster- respektive högerextremt våld.
Citera
2013-11-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ha ha ha.... Du är en skön kille! Har du kollat igenom den där listan ordentligt? Inte bara den klämmiga grafiken med ett kluster av namn, utan rå-datan? Finns en tråd här på Flashback om du är sugen...

Vilka är "arbetarklassen" förresten? Räknas bidragsförsörjda dit?
Som visade att ni ljuger och ni har inga bättre undersökningar att hänvisa till överhuvudtaget, ert enda syfte, ert enda mål är att splittra arbetarklassen. Få arbetarklassen att slåss mot varandra istället mot de som verkligen sitter på makten och kontrollerar hela ekonomin och alla produktionsmedel.

Arbetarklassen är vi som inte äger eller kontrollerar produktionsmedlen och därmed måste sälja vårt arbete till de som äger produktionsmedlen.
Anledningen till varför AFA existerar är att bekämpa klassförrädare som du.
Citera
2013-11-08, 06:34
Medlem
Murvelos avatar
https://www.flashback.org/sp46025519
Fortfarande ingen kommenter av AFA-sympatisörerna?

För övrigt är det en jävla massa off-topic i tråden.
Citera
2013-11-08, 08:48
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
https://www.flashback.org/sp46025519
Fortfarande ingen kommenter av AFA-sympatisörerna?

För övrigt är det en jävla massa off-topic i tråden.

Meila den aktuella AFA-Gruppen så lär du få ett svar. Ingen här inne har sagt sig vara medlem i AFA så du kan nog inte vänta dig ett riktigt svar på hur gruppen tänker härifrån
Citera
2013-11-08, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Meila den aktuella AFA-Gruppen så lär du få ett svar. Ingen här inne har sagt sig vara medlem i AFA så du kan nog inte vänta dig ett riktigt svar på hur gruppen tänker härifrån

Sympatisörer frågade han om. Detta är ett diskussionsforum. Många av er försvarar RF och AFA, eller hur?
Citera
2013-11-08, 14:55
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gein
Sympatisörer frågade han om. Detta är ett diskussionsforum. Många av er försvarar RF och AFA, eller hur?

Vad ska jag som sympatisör svara på? Jag kan inte svara hur dom tänkte. Antagligen så grundar det sig i den kritik mot arbetsförmedlingen som finns i den här delen av vänsterb. Vill du veta exakt kan du meila och fråga för annara blir det bara spekuleringar
Citera
2013-11-09, 07:30
Medlem
Yundais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten

Anledningen till varför AFA existerar är att bekämpa klassförrädare som du.

Detta får du gärna utveckla och förklara.
Hänvisa gärna till någon skriftlig källa så jag kan läsa själv.

Ett sånt uttalande väcker av förståeliga skäl mitt intresse ordentligt.
Citera
2013-11-09, 10:35
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
AFA vandaliserade Arbetsförmedling
http://avpixlat.info/2013/11/06/vansterextremister-vandaliserade-arbetsformedling/

"Er verksamhet är totalt arbetarfientlig. Era metoder sätter folk i ett kontrollsystem som endast gynnar arbetsköpare. Ni tvingar arbetslösa till att söka alla jobb som finns utan hänsyn till deras egna önskningar."

Vad är detta för tomtar?

"Vi ber er att sätta er upp emot systemet som ni följer. Ni vet lika väl som vi att era metoder är inhumana."

Hur tänker man här? Personalen ska ignorera reglerna?

Det är uppenbarligen en symbolisk handling där de visar vart de står angående arbetsförmedlingen.
Citera
2013-11-09, 12:48
Medlem
Golonkas avatar
Ungefär var ligger genomsnittsåldern på en AFA-aktivist? De tongivande personerna, är det äldre veteraner från kampåren på 60-talet, eller är själva nestorn för verksamheten en trettioårig sociologistudent från Södertörns Folkhögskola?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in