2013-11-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
När du köper en ny lägenhet så drar automatiskt priset från den gamla lägenheten av (50% av inköpspriset).

Du kan modda dina fordon direkt i appen, har dock inte testat det själv. Är inte helt säker om det gäller online delen också eller bara offline. Ladda hem appen och testa!
Man kan alltså inte ha två samtidigt?
Citera
2013-11-07, 18:24
Medlem
anderzofswedens avatar
Vilka bilar är egentligen bäst i sin respektive klass?
Personligen tycker jag att gratisbilen Elegy RH8 är bäst i sportklassen pga av dess stabilitet och 4WD. Kanske inte snyggast, men helt klart bäst när det kommer till väghållning kontra hastighet.
Citera
2013-11-07, 18:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderzofsweden
Personligen tycker jag att gratisbilen Elegy RH8 är bäst i sportklassen pga av dess stabilitet och 4WD. Kanske inte snyggast, men helt klart bäst när det kommer till väghållning kontra hastighet.
Feltzer är ljusår bättre än Elegy eller någon annan bil i sportklassen. Supersport är det Entity som gäller enligt dom flesta. Off road är det nog Dune Buggy som slår det mesta. Compact tycker jag Blista då Mini-kopian är lite för glad i kurvorna. I sedanklassen så är det utan tvekan Exemplar.
Citera
2013-11-07, 18:45
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Feltzer är ljusår bättre än Elegy eller någon annan bil i sportklassen. Supersport är det Entity som gäller enligt dom flesta. Off road är det nog Dune Buggy som slår det mesta. Compact tycker jag Blista då Mini-kopian är lite för glad i kurvorna. I sedanklassen så är det utan tvekan Exemplar.

Håller nästan med, är det race med mycket raksträckor tjänar man på att köra Adder pga topphastigheten. Grand Tour är ett exempel på ett race där Adder är att föredra.
Citera
2013-11-07, 18:47
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
En annan grej.
Är de någon som är haj på hur man gör logga tills ens crew och vill hjälpa till med en.
Ja är dålig på sånt där och de vore nice om någon kunde va lite snäll och hjälpa till.
Gjorde dom här på skoj
Can YOU pass the acid test
Dolla Dolla Bill Ya'll
Fast kör men den här
Veritas Aéquitas

Finns ett program för att konvertera jpeg's till .svd eller vad det heter.
http://psx-scene.com/forums/content/gta-v-emblem-creator-social-club-gta-v-1-billion-sales-first-3-days-3736/
Citera
2013-11-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderzofsweden
Elegyn är bäst. Men man kan modda Feltzern så den blir gudalik.
Citera
2013-11-07, 20:09
Medlem
LinzLuss avatar
Kan man sälja bilar som man köpt? Eller är det bara på LSC man kan sälja bilar?
Citera
2013-11-07, 20:28
Medlem
Necrofilis avatar
När man försöker ansluta till en invite, i det här fallet ett race och man alltid får upp meddelandet "Player is no longer in session" Innebär det att hosten inte har tålamod att invänta att alla joinar och drar?
Det har hänt med samma spelare 3 gånger på ett par minuter nu.
Citera
2013-11-07, 20:44
Medlem
Albozs avatar
Glider själv med en Bugatti (Adder) och kan väl säga att den är störtskön. Den är riktigt vacker också när du fixat med den, sjukt kaxiga främre ljus.

Dock undrar jag om jag ska dra en Entity? Är de verkligen snabbare än Adder?
Citera
2013-11-07, 20:54
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Glider själv med en Bugatti (Adder) och kan väl säga att den är störtskön. Den är riktigt vacker också när du fixat med den, sjukt kaxiga främre ljus.

Dock undrar jag om jag ska dra en Entity? Är de verkligen snabbare än Adder?
Adder är lite snabbare då den bl.a har högre topphastighet men Entity tar kurvor mycket bättre.
Overall tycker jag Entity är bättre när det gäller race.
Citera
2013-11-07, 20:58
Medlem
Köpte en av de dyra lägenheterna och vill nu spara ihop till en adder men hur tjänar man pengar egentligen? hur lång tid tar det att grinds ihop en miljon?
Citera
2013-11-07, 21:00
Medlem
Haha Börja ALLTID med en runda survival, sedan sitter man på en fin minigun. Haha lång näsa en kille med en attackchopper fick när han jagade mig och jag sköt ner han med den. Samt en annan dåre som jagade sig i sin bil, när man hoppar ut med en minigun och inte slutar förrens hans bil är i en enda skrothög. Plus att man får bad sport och 3000 cash i "böter" för att ha sönder en annans bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in