2013-11-07, 10:52
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Efter jag lagt på mig 500mg Testo E e5d så har framkroppen vuxit mera än bak, och jag har fått en liten gamnacke typ... Även svankar gör jag mer än vanligt.

Så tips på nackövning och för svanken?
Typiskt valpar som mosar bröst o biceps hela veckan i tron om att bara biceps gör armen större och så snyggt framåt roterande axlar. Riktig tonårslook marklyft, goodmornings bra för svank. Shrugs, mark får gamnacken att förvandlas till tjurnacke ist
Citera
2013-11-07, 11:02
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Efter jag lagt på mig 500mg Testo E e5d så har framkroppen vuxit mera än bak, och jag har fått en liten gamnacke typ... Även svankar gör jag mer än vanligt.

Så tips på nackövning och för svanken?

Nog inte dålig ryggträning som är problemet med svanken. Stretcha höftböjarna. Och fråga i träningsforumet istället. Nacken ska du sträcka på bara.
Citera
2013-11-07, 13:15
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Typiskt valpar som mosar bröst o biceps hela veckan i tron om att bara biceps gör armen större och så snyggt framåt roterande axlar. Riktig tonårslook marklyft, goodmornings bra för svank. Shrugs, mark får gamnacken att förvandlas till tjurnacke ist

Det som är roligast är dessa valpar som ligger på 500/e5d men aldrig lärt sig ordentliga tunga knäböj, marklyft och militärpressar. De fjuttar med sina isolationsövningar och undrar varför inget händer, skyller sen på underdoserade prepp...
Citera
2013-11-07, 13:22
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Det som är roligast är dessa valpar som ligger på 500/e5d men aldrig lärt sig ordentliga tunga knäböj, marklyft och militärpressar. De fjuttar med sina isolationsövningar och undrar varför inget händer, skyller sen på underdoserade prepp...
Haha ja vadå träna ben? Räcker väll med bröst o biceps allt e preppets fel. Men å andra sidan jag har oxå varit ung en gång i tiden så man ska inte vara så elak heheh..
Citera
2013-11-07, 14:53
Medlem
Lightweightmannens avatar
Hej! Ligger på anavar 40/50 , dag 38 nu. Tänkte köra nolva som pct och sen testo E 250mg e5d direkt efter pct . Undra nu om man kan skita i pct efter anavaret och köra testo direkt efter ? Tex fronta testo 500mg samma dag som jag tar det sista anvaret ?

mvh
Citera
2013-11-07, 14:57
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Hej! Ligger på anavar 40/50 , dag 38 nu. Tänkte köra nolva som pct och sen testo E 250mg e5d direkt efter pct . Undra nu om man kan skita i pct efter anavaret och köra testo direkt efter ? Tex fronta testo 500mg samma dag som jag tar det sista anvaret ?

mvh

ja det fattar alla att du inte ska köra pct. Testo kan du börja med redan innan du slutar med anavar, på en gång.
Citera
2013-11-07, 14:58
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen

mvh
vet du vad pct är? känns det som du ska köra det om du inte ska gå av aas? tänk lite är du snäll.

börja med testot direkt istället
Citera
2013-11-07, 15:01
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
ja det fattar alla att du inte ska köra pct. Testo kan du börja med redan innan du slutar med anavar, på en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
vet du vad pct är? känns det som du ska köra det om du inte ska gå av aas? tänk lite är du snäll.

börja med testot direkt istället
Okej. Tänkte också det, ville bara dubbelkolla med er erfarna.
tack för svar!
Citera
2013-11-07, 19:01
Medlem
PCT direkt efter sista sticket eller 2 veckor?
Citera
2013-11-07, 19:06
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas

sista sticket med vad?
Citera
2013-11-07, 19:09
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
2veckor efter sista sticket. Om du nu syftar på nolva
Citera
2013-11-07, 20:17
Medlem
Tjena grabbar! Har under en tid provat ett flertal pwo, allt frön lagliga Till olagliga utan att få någon effekt överhuvud taget även fast jag kryddat med doserna.

Läst lite om stackers på HB, nåt ni rekommenderar och anvönder er av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in