2013-11-06, 17:16
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daniels
Loggade precis in och har fått 500k.
Känns mycket otrovärdigt då det väl blivit sagt att det kommer i nästa patch? Dessutom kommer det ju 250k åt gången?
Citera
2013-11-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Känns mycket otrovärdigt då det väl blivit sagt att det kommer i nästa patch? Dessutom kommer det ju 250k åt gången?

Ja det tänkte jag också på...
Men har du hört något?
Har laddat ner 2 patcher men inte fått en ända krona!!
Citera
2013-11-06, 17:29
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Blir invad till down the drain.

Race med motorcyklar där man får skjuta. En idiot får dålig start och skjuter mig och jag får DNF. Kul liv.

Om det är ett problem för dig ska du kanske undvika GTA race?
Citera
2013-11-06, 17:30
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandalf
Hej,

Det du ska göra är att gå inom cirkeln och avlossa ett skott (fungerar inte med silencer). Efter detta kommer ca 25-30 pers att attakera dig. Inte så svårt men inte så bra pröjs. Ca 2000 + vapen som ligger spridda på området efteråt.

GLHF
Ja så gör man ju om man ska köra gängatack eller va de heter men i de här fallet händer ingenting. Börjar tro att nåt bara är knas. Ska kolla vart de ligger nästa gång ja spelar.
Citera
2013-11-06, 17:35
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ni får tro vad ni vill. Jag har inte brytt mig ett skit om pengarna innan eftersom jag haft så jag klarat mig ändå, men idag när jag loggade in efter jobbet så hade jag 687k på banken istället för 187k som jag hade igårkväll. Har ingen historia som troll och tänker inte börja nu heller.

Fotade min transaktions-logg på banken om ni fortfarande inte tror mig.

http://imageshack.us/photo/my-images/96/jyki.jpg/
Citera
2013-11-06, 17:38
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Om det är ett problem för dig ska du kanske undvika GTA race?
Det har du rätt i. Var så ilsken bara.
Citat:
Ni får tro vad ni vill. Jag har inte brytt mig ett skit om pengarna innan eftersom jag haft så jag klarat mig ändå, men idag när jag loggade in efter jobbet så hade jag 687k på banken istället för 187k som jag hade igårkväll. Har ingen historia som troll och tänker inte börja nu heller.

Grymt för dig! Grattis eller vad man säger

Fyfan, körde precis det där långa racet som heter Grand Tour. 11 miles stod det, 7:49 fick jag. Vad betyder det när man satt ett World Record? Är jag snabbast i världen på den banan eller? 11k i fickan sitter dock riktigt gött!

Efter ett tag kom en grabb som körde åt fel håll, var så jävla nära en krock. Då hade jag nog förstört min sista kontroll. Är så himla glad just nu, sjukt att man blir det av ett spel men är verkligen sjukt glad Vinner inte ofta race men dessutom att det var 15 stycken i lobbyn var nice.

Entity XF är ju bäst på spelet. Sinnessjuk skönt.

För er som inte orkar läsa: Vad betyder det när man satt ett World Record? Finns väl fler som åkt snabbare eller..?
Citera
2013-11-06, 18:12
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Det har du rätt i. Var så ilsken bara.

Grymt för dig! Grattis eller vad man säger

Fyfan, körde precis det där långa racet som heter Grand Tour. 11 miles stod det, 7:49 fick jag. Vad betyder det när man satt ett World Record? Är jag snabbast i världen på den banan eller? 11k i fickan sitter dock riktigt gött!

Efter ett tag kom en grabb som körde åt fel håll, var så jävla nära en krock. Då hade jag nog förstört min sista kontroll. Är så himla glad just nu, sjukt att man blir det av ett spel men är verkligen sjukt glad Vinner inte ofta race men dessutom att det var 15 stycken i lobbyn var nice.

Entity XF är ju bäst på spelet. Sinnessjuk skönt.

För er som inte orkar läsa: Vad betyder det när man satt ett World Record? Finns väl fler som åkt snabbare eller..?

Det där är bannemig ett race jag har lyckats missa. Långa race är förbannat roligt.
Citera
2013-11-06, 18:29
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det där är bannemig ett race jag har lyckats missa. Långa race är förbannat roligt.
Beror ju på hur man ser det. Satt och skakade helt jävligt i slutet, så nervös var jag. Speciellt när en kommer rakt framifrån med avsikt att förstöra och sen ser man två bilar som kommer från höger och man verkligen ligger på gas-knappen.

Men, vet någon var leaderboards finns? Vill se om jag verkligen är först där.
Citera
2013-11-06, 19:01
Medlem
masturberas avatar
Citat:

Länken funkar inte..

Men men, då får vi andra pengarna snart då
Citera
2013-11-06, 19:05
Medlem
Verdess avatar
Citat:

Ja, både jag och en kompis slog "världsrekord" på samma bana, samma dag. Ha inte för stora förhoppningar när du letar upp en leaderboard
Citera
2013-11-06, 19:09
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Ja, både jag och en kompis slog "världsrekord" på samma bana, samma dag. Ha inte för stora förhoppningar när du letar upp en leaderboard
Du är bara avundsjuk

Nej, skämt åsido. Jag missade till och med en checkpoint och fick backa så konstigt vore det minsann.
Citera
2013-11-06, 19:46
Medlem
MjauC4Ts avatar
Någon som har koll på hur man får tag på tow truck i online? Verkar som det ska finnas någon bugg som gör att det går att föra över bilar från offline till online, men vet dock ej om det går på PS3 . Om någon har en tow truck på ps3 så byter jag gärna en mot min spacedocker.
Har kollar runt jävligt mycket utan att hitta svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in