2013-11-06, 00:31
Medlem
Har vi fått heists i 1.005? eller är det nästa update, vägrar prenumrera på xboxlive om jag inte vill spela.
Citera
2013-11-06, 00:35
Medlem
danne9king9s avatar
Vad ska man göra om de kommer upp ett rött märke på kartan, har sprungit runt på platsen men hittar inget och inget händer. Dyker inte upp några gäng heller...?
Citera
2013-11-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Vad ska man göra om de kommer upp ett rött märke på kartan, har sprungit runt på platsen men hittar inget och inget händer. Dyker inte upp några gäng heller...?

Gangheists? Oftast när jag går in på nå sånt omdråde står nån och siktar på mig och ber mig går därefrån, innan jag böjar tömma bly runt mig.
Citera
2013-11-06, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Precis.
Fast att sitta på bänkar, bryggor/hamnkanter, även på gräset var något jag hade hoppats på inför detta spelet.

får man fråga varför?
Citera
2013-11-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Haha!

Antar att man måste ibland. Folk vill så gärna jävlas med allt o alla hela tiden. Visst är det ju kul, men problemet är att jag har svårt för att sluta hämnas hela tiden..

Det är enda rätta! man slutar inte döda dom tills dom ger upp och byter server
Citera
2013-11-06, 00:51
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Gangheists? Oftast när jag går in på nå sånt omdråde står nån och siktar på mig och ber mig går därefrån, innan jag böjar tömma bly runt mig.
Nej de är helt tomt. Finns inte en människa på platsen...
Gangheists brukar man ju få gå halvnära för att dra igång så de är ja med på. De här är en röd markering, liknande den som kommer upp när man närmar sig Gangheists men som syns på kartan vart ja än är. Har aldrig sett de tidigare men dök upp i kväll.
Citera
2013-11-06, 01:11
Medlem
Citat:
Gangheists brukar man ju få gå halvnära för att dra igång så de är ja med på. De här är en röd markering, liknande den som kommer upp när man närmar sig Gangheists men som syns på kartan vart ja än är. Har aldrig sett de tidigare men dök upp i kväll.

gangwars heter det väl ändå?
Citera
2013-11-06, 01:18
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Den gröna "bocken" är bara för att hjälpa dig hålla koll på vilka butiker du rånat tidigare.
Du får bonus RP och låser upp en tatuering (om jag inte minns fel) när du rånat alla butiker.
Ja har rånat alla butiker utom en. Den butiken har aldrig någon personal bakom kassan, så den går inte att råna :-o och den ser helt annorlunda ut till skillnad från alla andra butiker. Den ligger norr om kartan om jag inte minns fel. Någon som vet vad jag menar? Och varför är det ingen kassör där?
Citera
2013-11-06, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Ja har rånat alla butiker utom en. Den butiken har aldrig någon personal bakom kassan, så den går inte att råna :-o och den ser helt annorlunda ut till skillnad från alla andra butiker. Den ligger norr om kartan om jag inte minns fel. Någon som vet vad jag menar? Och varför är det ingen kassör där?

Rånat alla kassor, har tatton, nån är alltid där, bugg hós er.
Citera
2013-11-06, 07:28
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Har vi fått heists i 1.005? eller är det nästa update, vägrar prenumrera på xboxlive om jag inte vill spela.
Heists, nya uppdrag, bilar, vapen och kläder kommer i nästa uppdatering senare den här veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Fortsätt gå dit flera olika tider på dygnet. Fick också tom butik några gånger i början men sedan så dök han upp. Tänk dock på att om det finns folk utanför så kan dom vara beväpnade och då börjar dom skjuta ganska snabbt efter att du dragit din pistol mot kassören.

Någon som har bättre Kill/Headshot ratio än mig?
KILLS
6079

HEADSHOTS
3205

Min Accuracy-procent har jag dock förstört då jag tycker om att skjuta upp i luften, speciellt när jag är passagerare.
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-11-06 kl. 07:41.
Citera
2013-11-06, 08:28
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Är det bara en liten röd prick? Är du säker på att det inte är någon spelar som fått bounty på sig, och gömmer sig i sitt/sin garage/lägenhet ?
Citera
2013-11-06, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Heists, nya uppdrag, bilar, vapen och kläder kommer i nästa uppdatering senare den här veckan.

Nej. Heists kommer INTE den här veckan.

Det andra du nämner däremot, är tänkt att komma den här veckan. Även extrapengarna. Dock förväntar jag mig ingenting då de skulle kommit för längesen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in