Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Eftersom du inte känner mig behöver du inte tro att jag är så god och naiv. FS kan vara GM. FUP lämnar dock öppet för alt GM.
Visst är det som du säger, men jag känner iaf två som jag aldrig skulle säga "det trodde jag aldrig" om. Deras profil påminner inte det minsta om den bild som FUP ger av FS.
Varför svarar du inte på det jag frågar?
Inte naiv kanske, men nog god, men inte godtrogen. Däremot kan en del andra (annan), som verkligen VET vad som hänt, men som har starka t.ex. lojalitetsskäl att leda diskussionen någon annanstans, vara riktigt duktiga på att "obfuskera" (mörka) detta genom att t.ex. köra sådana här till synes sakliga detaljdiskussioner om t.ex. mensskydd.
Om det är dessa du menar så kan givetvis det mesta, som alla vuxna av båda könen vet, vid behov nyttjas som skydd för sängen mot mensblod. Somliga har sex under mensen och då ökar förstås behovet av att undvika att bloda ner "underlaget". Försvaret bör väl dock ha tagit upp detta och drivit det om det varit relevant i skuldfrågan? I vilket fall bör det, om relevant, komma upp denna gång?
Förvisso, vissa människor förstår också att vissa andra faktiskt har sådana mörka sidor inom sig, som framträder i t.ex. FUP:en...