2013-11-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Inga patch notes ute men alla exploits fungerar fortfarande och jag fick inga pengar.

Vaddå för exploits?
Citera
2013-11-05, 16:10
Medlem
Seporstias avatar
Hur hittar man bilarna man kan stjäla åt simon (det sms med en lista man fick)? är det bara att leta på eller finns de utmärkt etc? likadant dem bilar som man kan stjäla åt LSC: hur vet man vilka det är?

Sen...haha vilken knapp vare man tryckte på efter man planterat sticky bombsen?

Edit: va hette tråden där man kunde efterfråga folk att spela med? har gått ett par sidor bakåt här o även sökt men hittade inte den, vet att nån postade den här i denna tråd.
Senast redigerad av Seporstia 2013-11-05 kl. 16:15.
Citera
2013-11-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seporstia
Hur hittar man bilarna man kan stjäla åt simon (det sms med en lista man fick)? är det bara att leta på eller finns de utmärkt etc? likadant dem bilar som man kan stjäla åt LSC: hur vet man vilka det är?

Sen...haha vilken knapp vare man tryckte på efter man planterat sticky bombsen?

Edit: va hette tråden där man kunde efterfråga folk att spela med? har gått ett par sidor bakåt här o även sökt men hittade inte den, vet att nån postade den här i denna tråd.
Dom står lite överallt oftast så står det en vid golfbanan.
Vänster "pil" på padden.
"Spelare söker Spelare" heter tråden.
Citera
2013-11-05, 16:38
Medlem
ErPupones avatar
1. Är F620 en bil man kan plocka från gatan och modda? För annars kan jag sluta leta efter den...
2. Ibland dyker det upp en grön bil på kartan "high priority vehicle". sker detta när man är i närheten av en bil Simeon vill ha?
Citera
2013-11-05, 16:56
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
1. Är F620 en bil man kan plocka från gatan och modda? För annars kan jag sluta leta efter den...
2. Ibland dyker det upp en grön bil på kartan "high priority vehicle". sker detta när man är i närheten av en bil Simeon vill ha?

Jao F620an kan du plocka från gatan, jävla snygg bil. Hittade en parkad inne bland högdjurens shoppinggata.
Citera
2013-11-05, 17:02
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Jao F620an kan du plocka från gatan, jävla snygg bil. Hittade en parkad inne bland högdjurens shoppinggata.
satan, kört upp och ner i dagar runt vinewood hills och golfbanan. pratar du om den shoppinggatan där man gör juvelkuppen i storyn?
Citera
2013-11-05, 17:10
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Den gröna bilen på kartan är en speciell bil han vill ha. Sno den, måla om och leverera nere i hamnen så får man cash.
Citera
2013-11-05, 17:31
Medlem
kristoes avatar
Citat:
satan, kört upp och ner i dagar runt vinewood hills och golfbanan. pratar du om den shoppinggatan där man gör juvelkuppen i storyn?

Japp, där i krokarna.
Citera
2013-11-05, 17:42
Medlem
Verdess avatar
Citat:

Hittade min parkerad bakom mitt hus, vid byggarbetsplatsen i centrum, så det går att hitta lite varstans.
Citera
2013-11-05, 17:42
Medlem
danne9king9s avatar
Hur sätter man sig? (inte som skydd bakom nåt utan vanligt) Tror ja lyckas gjort de av misstag någon gång men annars lyckas ja inte.
Citera
2013-11-05, 17:47
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Hittade min parkerad bakom mitt hus, vid byggarbetsplatsen i centrum, så det går att hitta lite varstans.
biljäveln kommer inte komma förrän jag slutar leta...
Citera
2013-11-05, 17:53
Medlem
Verdess avatar
Citat:
biljäveln kommer inte komma förrän jag slutar leta...

Haha livet är inte rättvist alltid. Hittade även tailgatern på min andra sväng förbi golfbanan. Jag måste antagligen ha gjort något bra i mitt tidigare liv för att få all denna bra karman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in