2013-11-05, 10:54
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Om man vill ha den snabbaste bilen vad det gäller tophastighet och acceleration vilka av dessa ska jag välja?

Entity XF fullmodifierad?

Adder fullmodifierad?

Känslan är att Addern har mest potential, då det enda som sker vid motoruppgradering verkara vara accelerationen?
Citera
2013-11-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jag tycker inte riktigt att det räcker med att kunna spara 10 bilar..
Är det någon som vet om man kan äga flertalet garage eller om varje fastighet/garage man köper tar ut det förra?

Enligt socialclub kan man endast äga en fastighet itaget. Skulle de vara så att du köper en ny så kommer troligtvis din "gamla fastighet" att "säljas"
Citera
2013-11-05, 11:07
Medlem
Jag har 2 frågor?

Vilken är den ABSOLUT snabbaste bilen?

jag har 1 mille nu ÄNTLIGEN!! .. vad hade du köpt om du hade en mille o inte viste vad du skulle lägga det på :P har plan o båt redan.
Citera
2013-11-05, 11:12
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Satte in en folkvagnsbuss i garaget igår kväll, får se om den stannar där eller blir utbytt. Jag skulle behöva ett större garage...

Ja, ett 10-car garage blir snabbt för litet. 20 hade passat bättre.

Mitt garage innehåller just nu:

Elegy RH8
Ocelot F620
Exemplar
Dominator
Baller
Hexer MC
Akuma MC

Fordon jag försöker att hitta:

Tailgater
Western Deamon
Burrito eller Pony

Bilar jag funderar på att köpa:

Monroe
Entity
Issi

Sedan finns det ju massor av sköna bilar man vill ha, men får prioritera på grund av plats i garaget.

Det kommer även fler bilar i DLC och add-ons, och så blir det änu svårare att välja.
Citera
2013-11-05, 11:20
Medlem
skogsluders avatar
Varför kan man inte köpa gta-dollars på xbox nu?
Citera
2013-11-05, 11:23
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Varför kan man inte köpa gta-dollars på xbox nu?

Skulle gissa att försäljningen slås på när stödpengarna betalas ut...
Citera
2013-11-05, 11:34
Medlem
Är det något specielt med 1.05 patchen ?? är alla glitchar äntligen borta??
Citera
2013-11-05, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Jag håller med dig där lite grann.

Just nu känns det som att man spelar gta, BARA FÖR ATT man inte har något annat att spela eller av någon annan anledning, eller för att ens kompisar kör, det blir mer ett tvång än ett måste, man hittar på någon ursäkt, tex,

det skulle vara kul, sen när man spelar är det inte så jävla kul ändå.
Gta online är rätt så lågbudget om man tänker efter, spelet är så överhypat satt man inbillar sig själv att det är bättre än vad det är.

Självklart kommer jag fortsätta spela men med viss tveksamhet.
Det här var min djupgående analys om GTA, Vad tror ni om det här, ni måste ju ändå känna igen mönstret?

Håller absolut inte med.

För mig är det alltid lika kul varja gång jag startar min konsol för att få lira gta 5. Alla andra spel jag har, både till pc och konsol, har hamnat i skuggan av gta.

Finns alltid något att göra och något nytt att hitta på.

Enda gångerna jag känner att det blir lite tråkigt är när inga av mina IRL vänner är inne och spelar och man spelar själv. Då orkar jag för det mesta inte ens med att köra race eller DM. Blir något enstaka gang wars solo, säljer några bilar till LCS och lite letande efter sällsynta fordon. Eller bara sätta upp fällor med sticky bombs för andra spelare.

Sen när jag spelar med nån av mina IRL vänner, då jävlar blir det åka av. Allt från races till deathmatches och free-roam stuff så som 4-8 pers på varsin jetski eller båt. Eller varför inte när alla har offroad fordon som cross motorcyklar och pickup trucks och vi bara flyger fram över kullar och berg runt sandy shores med 3-4 stjärnors wanted level. Allt kryddat med skrattsalvor, svordomar och random skitprat på voicechat
Citera
2013-11-05, 11:50
Medlem
danne9king9s avatar
Ett par grejer.

Något ja stör mig på är alla som ska döda en när man står helt stilla.
Vill ni ta en fight så gör de när man är igång och inte när man står helt stilla (och är i menyn eller nåt). Ska man behöva gömma sig långt uppe i bergen för att få ett par minuter för att greja med annat!?

Sen undrar ja hur de funkar om man ska spela med en polare.
Måste man ha ett crew, och är de bara om man ringer upp varandra eller spelar uppdrag som man kan snacka med varandra?
Försökte snacka med en polare igår i free roam med de funkade inte. Dock hörde andra oss och vi dom...
Någon som kan förklara lite hur de funkar att spela med polare osv?

Kom på en grej till
När man rånat en butik får man ju en grön "bock" på kartan att man rånat den.
Blir de någon skillnad när man varit och rånat nästa gång man kommer, eller om man rånat alla?
Har kört helikopterrån till alla butiker men märker ingen skillnad.
Senast redigerad av danne9king9 2013-11-05 kl. 11:53.
Citera
2013-11-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
När man rånat en butik får man ju en grön "bock" på kartan att man rånat den.
Blir de någon skillnad när man varit och rånat nästa gång man kommer, eller om man rånat alla?
Har kört helikopterrån till alla butiker men märker ingen skillnad.

Den gröna "bocken" är bara för att hjälpa dig hålla koll på vilka butiker du rånat tidigare.
Du får bonus RP och låser upp en tatuering (om jag inte minns fel) när du rånat alla butiker.
Citera
2013-11-05, 12:13
Medlem
spectres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Ett par grejer.

Något ja stör mig på är alla som ska döda en när man står helt stilla.
Vill ni ta en fight så gör de när man är igång och inte när man står helt stilla (och är i menyn eller nåt). Ska man behöva gömma sig långt uppe i bergen för att få ett par minuter för att greja med annat!?

Sätt dig i passive mode. Jag dödar alltid alla jag ser direkt, mest för att jag oftast har en bounty på mig och om inte jag dödar dom så kommer dom döda mig.

ADD: Det finns ju saker som låses upp också med fler player kills så det är bara döda järnet!
Citera
2013-11-05, 12:22
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spectre
Sätt dig i passive mode. Jag dödar alltid alla jag ser direkt, mest för att jag oftast har en bounty på mig och om inte jag dödar dom så kommer dom döda mig.

ADD: Det finns ju saker som låses upp också med fler player kills så det är bara döda järnet!
Jo visst kan ja köra passive men ja kan ju fortfarande dödas genom att köras över, eller.
Spelet går ju till viss del ut på att döda varandra, men ibland kan de bli lite tröttsamt med vissa som aldrig ger sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in