2013-11-05, 05:03
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
mycket möjligt, men usch vilken tråkig bokning om så blir fallet.

visst han spelar bra musik, såg han i amsterdam för 2 veckor sedan och han var bra och körde på hårt!

men det kmr dra mkt mainstream folk till den spelningen.. dock spelar det inte ngn roll, mkt små punani kmr dansa till animals hehe
Citera
2013-11-05, 10:43
Medlem
varevargen1s avatar
Förstår inte varför folk vill att Eminem ska komma till Bråvalla!? Visst har han gjort en del låtar som man känner igen men det är så sinnessjukt tråkig hiphop.

Boka Kanye eller Nas, känns troligast av alla "de stora" hiphopakterna.
Citera
2013-11-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varevargen1
Förstår inte varför folk vill att Eminem ska komma till Bråvalla!? Visst har han gjort en del låtar som man känner igen men det är så sinnessjukt tråkig hiphop.

Boka Kanye eller Nas, känns troligast av alla "de stora" hiphopakterna.

Personligen skulle jag tycka det vore guld med Eminem. Han är ju de facto tidernas överlägset bäst säljande inom hiphop och Marschall Mathers LP håller än idag i jämförelse med dagens hiphopartister som så ofta fokuserar på att skryta om pengar och brudar.

Men så är jag också 30+. Förstår att ni yngre vill ha mer moderna artister.
Citera
2013-11-05, 12:34
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Personligen skulle jag tycka det vore guld med Eminem. Han är ju de facto tidernas överlägset bäst säljande inom hiphop och Marschall Mathers LP håller än idag i jämförelse med dagens hiphopartister som så ofta fokuserar på att skryta om pengar och brudar.

Jag skulle hellre vilja ha Eminem eftersom det är det jag har växt upp med. Eminem skulle vara en grym bokning!
Citera
2013-11-05, 12:36
Medlem
Epicediums avatar
Citat:

Jag är 19 och håller med dig, ser hellre Eminem på Bråvalla 3 gånger om än att se tråkiga moderna hiphop-akter som Kanye eller Nas.
Citera
2013-11-05, 12:39
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Jag är 19 och håller med dig, ser hellre Eminem på Bråvalla 3 gånger om än att se tråkiga moderna hiphop-akter som Kanye eller Nas.

Ja, Eminem har definitivt bättre låtar än Kanye och Nas ihop tycker jag. Vet inte hur han är när han kör live dock.
Citera
2013-11-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium

Mitt 31-åriga hjärta gråter en glädjetår över att kidsen av idag inte bara väljer det senaste
Citera
2013-11-05, 15:40
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Citat:
Mitt 31-åriga hjärta gråter en glädjetår över att kidsen av idag inte bara väljer det senaste

Vad är det jag läser? Nas var ju som störst innan eminem kom. Sedan är han långt ifrån lika "mainstream" och "modern" som eminem.
Men, jag skulle dock bli lika glad vem de än släppte.
Citera
2013-11-05, 15:43
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlodaReltih
Frank turner kommer nästa år med! Jag såg honom senast och han är en helgrym kille

Har precis upptäckt honom. Är helt såld. Hade vart underbart om han kom!

Edit: Såg precis nu att han spelade förra året. Det var väl s fan att jag alltid ska lyckas upptäcka dom för sent.
Samma med The Shins som spelare på P&L och jag uppräckte dom några månader senare.
Senast redigerad av SC4RECR0W 2013-11-05 kl. 15:46.
Citera
2013-11-05, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Vad är det jag läser? Nas var ju som störst innan eminem kom. Sedan är han långt ifrån lika "mainstream" och "modern" som eminem.
Men, jag skulle dock bli lika glad vem de än släppte.

Vet att Nas inte är ny i gamet. Menade mest att jag gillade att Eminem gillas av yngre folk och att han inte sågas till förmån för en massa nytt crap.
Citera
2013-11-05, 17:40
Medlem
sthlmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalason
Släpp några band dååååååååååå!!!

Hahaha blir fan galen av all väntan, speciellt när man vet att det finns band som är klara med
Thah ja det blir man faktiskt, vi får hoppas på ett massivt första släpp...
Citera
2013-11-05, 17:42
Medlem
sthlmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag vill ha dit Neil Young, om jag ens åker dvs. Med tanke på den inställda spelningen på WoW i år så borde det inte vara helt omöjligt med någon festivalspelning till sommaren
Tror du att Bråvalla drar dit han i sommar då? Det känns mer som att STOXA kan göra det om han bokas nu i sommar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in