2013-11-05, 09:05
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisan007
Inte om du hade blodiga kläder som du insåg skulle kladda ner bilen om du fortsatte köra med den.
Glöm inte att han var pundare , stressad och alltså inte är konsekvent eller tänker rationellt.

Jo för då är kläderna kladdiga redan när jag sätter mig i bilen.
LJ var även han pundare (inte bara röka va?)

Jag har aldrig varit i trakten, finns det fler avfartsvägar eller dyl innan man kommer till fp?
Jag leker med tanken att kroppen flyttats dit i hopp om att den ska hittas. Det som talar emot det är granarna.

Märkte ingen att GM började hugga gran oxå då han dumpat paketet? Eller gjorde han det senare? Hur lång tid tar det att fälla 8 granar? Hur mycket låter det? På en rastplats dessutom.. sitter det en skylt vid vägen om att det finns en rastplats där, eller är det bara lokalbefolkningen som känner till denna?
Citera
2013-11-05, 09:10
Medlem
egoonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad säger du om en kriminell göteborgare runt 25 som bara har varit vid kabelbrännareplats i hela Svartedalen, då i "affärer"?

Jag förstår tyvärr inte ditt inlägg...
Är det ett försök att skaka fram en alternativ gärningsman?
Citera
2013-11-05, 09:11
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Tror knappast det finns något intresse av det från polisens sida.
Så om polisen kan bevisa att fs har skickat ut Bilder på en mördad människa saknar det betydelse ?
Citera
2013-11-05, 09:13
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Vad säger du om en kriminell göteborgare runt 25 som bara har varit vid kabelbrännareplats i hela Svartedalen, då i "affärer"?
Men det förklarar, vad jag förstår, inte FS tämligen märkliga utsagor. Eller Fr*d:s - av alternativsidans mångtaliga hypoteser - medverkan.
Citera
2013-11-05, 09:13
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jag tycker som du att platsen är illa vald. Men om Marina legat där hela tiden, så var det ju uppenbarligen ett "bra" gömställe. Själv tror jag att kroppen flyttats dit från en första placering.
Nu har ni nog missuppfattat varandra en del ?
Citera
2013-11-05, 09:14
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Så om polisen kan bevisa att fs har skickat ut Bilder på en mördad människa saknar det betydelse ?

Ja det tror jag faktiskt. Säker är jag inte, men jag tror knappast att det är något som han kommer åtalas för och jag tror inte det tas upp som indicie.

Vet du att bilderna kommer från FS? Vet inte vilken/vilka bilder du åsyftar.
Citera
2013-11-05, 09:16
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Nu har ni nog missuppfattat varandra en del ?

Jaha? Oj då, hur då? Vilka "vi"?
Citera
2013-11-05, 09:17
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
FS har en whiplash skada vilket begränsar hans rörlighet ibland väl ?

Whiplash och 100kg paket utan ett endaste spår, låter inte sannolikt.
Men hårt arbete i trädgården, gräva jord och fixa med plattor samt kånka ner ett flipper i källaren sätter inte denna skada stopp för ? Men tydligen när det kommer till vanligt hederligt arbete så blir han väldigt handikappad.
Citera
2013-11-05, 09:23
Medlem
Konservatics avatar
Fs är den ende som har haft tillgång till huset under denna tid!

"När polisen besökte hemmet i början av augusti 2010 lade man märke till att Marinas säng hade bäddats om, sedan polisen var på platsen några dagar tidigare."

Källa http://www.dn.se/nyheter/sverige/hd-haktar-40-aring-for-marina-mordet/?brs=m
Citera
2013-11-05, 09:37
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej.

Syster C hade hört dessa städer nämnas tidigare, vilket betyder att hon for med osanning. Och att inte berätta att hon har hört Marina prata om en av städerna av en annan person är att undanhålla väsentlig information.
Så, hävdar du fortfarande att "syster C far med osanning"? Vad tror du att FS valt att "undanhålla för väsentlig information"?
Citera
2013-11-05, 09:54
Medlem
Citat:
MGM känner ju området kring ganska väl, skulle han då gömma det på en plats där krtminella utför kabelbränning?

Vad säger ni tråddeltagare, skulle ni gömt en kropp där?
Fp ligger väldigt ödsligt,långt från själva huvudvägen,så med fakta i hand, en skaplig plats att gömma ett lik på.
Citera
2013-11-05, 10:57
Medlem
Citat:
Men hårt arbete i trädgården, gräva jord och fixa med plattor samt kånka ner ett flipper i källaren sätter inte denna skada stopp för ? Men tydligen när det kommer till vanligt hederligt arbete så blir han väldigt handikappad.
Ja det kan svänga fort mellan varven, lite dr Jekyll och mr hyde syndrom.Var de inte klagan från f.s efter första vändan på häktet (2010) att sängen i cellen var för hård och obekväm och förvärrade då hans påstådda ryggproblem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in