2013-11-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Ok. Känner du isåfall till om flickan ifråga är vid liv?

Hon är vid liv, ja.
Citera
2013-11-04, 19:17
Medlem
Oddsen på att han blir dömd till vård och är fri om 10?
Citera
2013-11-04, 19:17
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Finns/fanns 26 Pia i Lindome.
Men bara 2 stycken ensamstående i rätt ålder.
Citera
2013-11-04, 19:19
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labamban
Hon är vid liv, ja.
Skönt, då kan vi nog avföra Ebb* D*vidss*n som offer i den här historien.
Citera
2013-11-04, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Ok. Känner du isåfall till om flickan ifråga är vid liv?

Men sluta nu. Hon har ju satt ett ljus och en lapp vid minnesplatsen.
Ebba kan vara dotter till BO men med ett annat efternamn.
Citera
2013-11-04, 19:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Finns/fanns 26 Pia i Lindome.
Bara 4 födda 56 men jag börjar tror på skyddad identitet eller nått, allför många i tråden säger sig veta vem det är, vet var hon bor m.m. men sen inte gå vidare utan bara fortsätta och mala vem det inte är.
Citera
2013-11-04, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majong6386
Verkar ju konstigt att dom tog Hällestadsvägen om dom skulle till TG's moster. Hon bor ju på Gunnarstorpsv 1. Då borde dom svängt vänster efter strömsbron istället för rakt fram..
För att dom varit ovanför vid ett dagis bla och styrt till det.Tar som sagt max 10 min från Tommy(vittne i centrala Ljungsbro) till brottsplatsen.Sen vet jag att de vart längre upp i området och styrt mee nåt,de är ju en lucka på ca 2h från Ljungsbro c till brottet begås.
Citera
2013-11-04, 19:25
Medlem
Det kvinnliga offret med ett oerhört civilkurage HETER Pia Ös*****h. Så sluta nu att skriva om andra människor . R.I.P Pia och Tommy <3
Citera
2013-11-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr M///
För att dom varit ovanför vid ett dagis bla och styrt till det.Tar som sagt max 10 min från Tommy(vittne i centrala Ljungsbro) till brottsplatsen.Sen vet jag att de vart längre upp i området och styrt mee nåt,de är ju en lucka på ca 2h från Ljungsbro c till brottet begås.

Märkligt fortfarande ingen förklaring alls vad som skett under de här 2 timmarna?
Citera
2013-11-04, 19:27
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jempaan
Det kvinnliga offret med ett oerhört civilkurage HETER Pia Ös*****h. Så sluta nu att skriva om andra människor . R.I.P Pia och Tommy <3

Du har nog rätt. P Ö verkar ha haft ett företag i vårdbranschen. På Fejjan är hon vän med en person som arbetar på Cloetta i Ljungsbro.
Citera
2013-11-04, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jempaan
Det räcker med att du maskar med en bokstav så slipper man gissa hela natten. Varför skriver ni MGM istället för GM?

Fruktansvärt tragiskt och det blir bara värre ju mer man läser om det
Citera
2013-11-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bara 4 födda 56 men jag börjar tror på skyddad identitet eller nått, allför många i tråden säger sig veta vem det är, vet var hon bor m.m. men sen inte gå vidare utan bara fortsätta och mala vem det inte är.
Jag blev tidigt övertygad om att det är det kvinnliga BO som är orsaken till det stora polispådraget och "särskild händelse". Hon visade uppenbarligen stort mod då hon angrep GM.
Kan hon vara polis eller militär? Hon kan ju också vara ett tidigare brottsoffer med hot emot sig.
T.ex. den modiga åklagaren i Göteborg som fick en bomb utanför dörren för ett antal år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in