2013-11-04, 16:49
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Tragiskt, jag lider med mannen, han har sökt hjälp för sin psykiska hälsa flera gånger, men svenska psykvården skiter i honom.

F-n, vilket obotligt troll du är. För andra som råkar se det: nej, det har han inte.
Citera
2013-11-04, 16:50
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterellersir
Är det bara jag som tycker K*en*et har en lite annan historia? Han ska ju tydligen fått hjälp av en annan man att hålla fast GM..

Tycker de verkar stämma ganska bra överens med varandra. KK blir medvetslös, jagar ikapp GM och håller fast honom med hjälp av en annan man och därefter hittar han flickvännen.

Man kan tycka att det är konstigt att KK inte söker upp flickvännen och den eventuellt misshandlade pojken innan han jagar ifatt GM, men antar att man inte agerar helt rationellt vid sådana händelser.
Citera
2013-11-04, 16:50
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Den döda kvinnans särbo, som också blev misshandlad, nämnde namnet Pia i en intervju med Aftonbladet. AB har dock redigerat denna intervju sedan en tid tillbaka...

Och det andra namnet som nämnts i tråden?
Citera
2013-11-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Fan inte synd om negern. Bara för att man är psykiskt sjuk går man väl inte ut och mördar någon . Man får fan ta sitt egna ansvar även om man är sjuk. Han skall ha sitt straff och därefter utvisas till djungeln.
Citera
2013-11-04, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Tragiskt, jag lider med mannen, han har sökt hjälp för sin psykiska hälsa flera gånger, men svenska psykvården skiter i honom.
skitsnack. Hans syster har sagt till media i Finland att GM inte haft psykiska problem.

Hundratusentals människor under WW2, Sierra Leone, Kenya kriget, samt Kongo krigen var beredda att begå mycket grövre handlingar utan att vara psyksjuka. Helt utan droger dessutom.
Citera
2013-11-04, 16:53
Medlem
chillionaires avatar
Är det någon som vet med säkerhet om MGM är född i Sverige eller första gen. invandrare?
Citera
2013-11-04, 16:53
Medlem
Silliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterellersir
Är det bara jag som tycker K*en*et har en lite annan historia? Han ska ju tydligen fått hjälp av en annan man att hålla fast GM..
Tror det är för att överlevande BO inte var på samma plats som KK när han fick hjälp av en annan man. Mannen som hjälpte KK är ett bra vittne.
Citera
2013-11-04, 16:54
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose

Dock så kan också brott anses som grövre med hänsyn till hur mycket våld som används och hur hänsynslöst våldet har varit. Man tar hänsyn till både våldet och gärningsmannens eventuella tillstånd när man gör den samlande bedömningen.
Citera
2013-11-04, 16:54
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
skitsnack. Hans syster har sagt till media i Finland att GM inte haft psykiska problem.

Hans syster är namngiven i tråden och ska enligt GMs tidigare vän/bekant ha sabbat en tjejs ansikte med nyckel. Vi får nog ta samtliga anhörigas utsagor med lite salt.
Citera
2013-11-04, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Tycker de verkar stämma ganska bra överens med varandra. KK blir medvetslös, jagar ikapp GM och håller fast honom med hjälp av en annan man och därefter hittar han flickvännen.

Man kan tycka att det är konstigt att KK inte söker upp flickvännen och den eventuellt misshandlade pojken innan han jagar ifatt GM, men antar att man inte agerar helt rationellt vid sådana händelser.

Du har nog rätt, men jag har en stark känsla av att något inte stämmer... Det kanske beror på att den här tråden är väldigt rörig och massa fakta bara snurrar i skallen just nu. Att TG och VR hade affärer med GM är något jag tror starkt på. Jag tror inte VR vågar berätta om det för polisen och ljuger istället för att rädda sitt eget skinn och blandar ihop saker och ting.
Citera
2013-11-04, 16:56
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Citat:
Helt korrekt. Kommer man från Frölunda så är det nog vanligt att man istället nämner det som Göteborg.

Undrar dock fortfarande hur man kommit fram till namnet Pia och vad det är som talar för detta?

Den döda kvinnans särbo, som också blev misshandlad, nämnde namnet Pia i en intervju med Aftonbladet. AB har dock redigerat denna intervju sedan en tid tillbaka...
Och det andra namnet som nämnts i tråden?
Vet inte vilket av alla namn du menar. Någon som varit på mordplatsen säger sig ha sett ett annat namn än Pia på lappar på platsen med alla tända ljus..
Citera
2013-11-04, 16:57
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Helt korrekt. Kommer man från Frölunda så är det nog vanligt att man istället nämner det som Göteborg.

Undrar dock fortfarande hur man kommit fram till namnet Pia och vad det är som talar för detta?

Den döda kvinnans särbo nämner hennes namn i den här intervjuen med aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17780087.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in