2013-11-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
De högt rankade mittbackarna går för mycket mindre i år, tex Vidic för ca 15 k är sjukt. Men anfallare etc tex Aguero kunde jag köpa för runt 100k efter ett tag, nu ligger han på över 200 k. Suarez är även han dyrare än vad han var förra året, Falcao gick för runt 30 k, i år 100 k. Så anfallare känns dyrare enligt mig.
Aguero 87 -> 88
Falcao 88 -> 90
Vidic 89 -> 87

Suarez känns ganska hypad, plus att han ju har en IF.

Hazard vet jag dock inte vad som har hänt, 87 -> 85 men ligger ändå så på 100k högre. Har ju iofs fått en IF han å
Citera
2013-11-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Var? (Hittar inte på första 3 första sidorna eller sökning)
https://www.flashback.org/t2250503

Som sagt vet jag inte vad som har hänt med Xbox-turneringen
Citera
2013-11-04, 15:11
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Står still, dock finns det loyalty som alla spelare får efter tio matcher, som ger +1 kemi. Satsa på samma liga eller nation i början.

Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Den förblir den samma. Du kan dock få upp den ett snäpp genom att använda dig utav en tränare från spelarens liga och även ytterligare ett snäpp genom att spela tio matcher eller ha fått honom i ett pack.

Annars kan du försöka dig på att bygga in honom med full kemi genom diverse länkar, alltså bygga en hybrid. Rysk/Italiensk i detta fallet

Tackar för snabba svar,

Okej. Ang tränaren, Vad kan man mer tjäna på att ha en dyrare/bättre tränare och vad ska jag tänka på när jag letar en tränare ?
Citera
2013-11-04, 15:13
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Kan någon bygga ihop några lag med Ronaldo?

433(4) och gärna en till 5*skiller som RW

Är det bara Coentrao-länken man kan jobba med om man vill ha ett bra lag och skillers på andra sidan?

Budget är inte något jätteproblem sådär. Men kanske kan skippa Bale och Messi

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
http://www.futhead.com/14/squads/2081250/

Citat:
Hehe, där blir det åka av, Tackar!

Bygger du de laget så hoppas jag på att ett mail snart dumper ner i min inbox angående stream!
Citera
2013-11-04, 15:14
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Bygger du de laget så hoppas jag på att ett mail snart dumper ner i min inbox angående stream!
FÖrväntar mig det jag med
Citera
2013-11-04, 15:15
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/t2250503

Som sagt vet jag inte vad som har hänt med Xbox-turneringen
Ah tack! Kollade visst igenom lite slarvigt. Typiskt att det ska dra igång när man drar iväg en helg för en gångs skull. Får hoppas folk inte tröttnat så en ny dras igång om inte alltför länge.
Citera
2013-11-04, 15:16
Medlem
Citat:
Kan någon bygga ihop några lag med Ronaldo?

433(4) och gärna en till 5*skiller som RW

Är det bara Coentrao-länken man kan jobba med om man vill ha ett bra lag och skillers på andra sidan?

Budget är inte något jätteproblem sådär. Men kanske kan skippa Bale och Messi
Ska du göra dig av med Riberymovic eller sitter du inne på såååå mycket?
Citera
2013-11-04, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
De har egentligen ingen funktion alls. 0-64=Brons, 65-74=Silver och 75+=Guld

Nej.

Träningskorten gör så att spelaren bättre under en match, totalvärdet går inte upp något då fast statsen på kortet höjs.

Det gör så att laget spelare bättre tillsammans, spelare tar fler löpningar och om spelarna har max i deras personligakemi så boostas deras ingame stats.

Tack så jätte mycket!
Citera
2013-11-04, 15:28
Medlem
Ibland när man ska ta bollen av motståndaren så stannar spelare upp runt honom. Det är som ett genomskinligt magnetfält kring spelaren som inte går att ta sig in. Beror det här på att man har en sämre spelare???
Citera
2013-11-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Ibland när man ska ta bollen av motståndaren så stannar spelare upp runt honom. Det är som ett genomskinligt magnetfält kring spelaren som inte går att ta sig in. Beror det här på att man har en sämre spelare???
Du menar inte när man håller in L2(ps3) och skyddar bollen?
I ditt exempel att din motståndare gör det alltså.
Citera
2013-11-04, 15:47
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Aguero 87 -> 88
Falcao 88 -> 90
Vidic 89 -> 87

Suarez känns ganska hypad, plus att han ju har en IF.

Hazard vet jag dock inte vad som har hänt, 87 -> 85 men ligger ändå så på 100k högre. Har ju iofs fått en IF han å

Hazard är ju fortfarande den bästa LM/LW i BPL. Så det får väl gå in under den allmänna prishöjningen på offensiva spelare. Sambandet kanske ligger i att man inte längre behöver lägga så mycket coins på försvaret att man har råd att unna sig ett klassanfall, därav stiger också priserna på det?
Citera
2013-11-04, 15:51
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe

Kanske kör en jävel ikväll. Men kör nog utan Neymar till att börja med.

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
FÖrväntar mig det jag med

Ska försöka att komma ihåg att PMa dig

Citat:
Ska du göra dig av med Riberymovic eller sitter du inne på såååå mycket?

Sålde dom för att finansiera Rolle. Inte så orolig för hur Ronaldo kommer vara (han är ju alltid bäst) utan mer hur jag kommer klara av att inte lira 41212
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in