Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Det mesta är mycket billigare. Ramos går för 25k, T.Silva 35 osv.

De högt rankade mittbackarna går för mycket mindre i år, tex Vidic för ca 15 k är sjukt. Men anfallare etc tex Aguero kunde jag köpa för runt 100k efter ett tag, nu ligger han på över 200 k. Suarez är även han dyrare än vad han var förra året, Falcao gick för runt 30 k, i år 100 k. Så anfallare känns dyrare enligt mig.