2013-11-04, 09:43
  #11677
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Intressant, håller på att spara till just ribery, körde han på 13 och han vara sjukt bra där. Neuer är så djävla bra på detta spelet klart bättre än förra upplagan. Kör han med handske och stora skillnaden mella honom och Adler är att han inte släpper så många returer och hans positionering är grym.

Som sagt jag är ingen super skiller vilket ribery ska vara bra på, han gör väll även bra inlägg men jag gillar mer att spela fram o dra iväg ett långskott. Även kanske min formation inte passade ribery vissa är ju betydligt bättre om de ligger längre ner i banan jag körde han rätt så långt upp. Reus passade mycket bättre in i mitt spelsätt. Tycker ofta man läser om spelare som ska va helt OP här på flashback men ofta är det spelare som inte alls fungerar för mig pga att vi alla har inte samma spelstil

Låter som att införskaffa Neuer står på listan nu när jag tänker på de så blev det ju faktiskt en hel del returer med adler.
Citera
2013-11-04, 10:44
  #11678
Medlem
bajen-95s avatar
Fick 2500 coins i Daily gift
Citera
2013-11-04, 10:47
  #11679
Medlem
psonbs avatar
Hmm kan det bli SIF lewan eller reus på onsdag?
Citera
2013-11-04, 10:48
  #11680
Medlem
Blindtarms avatar
Hej!

Här är mitt lag.. http://www.futhead.com/14/squads/2077938/

Jag är lite intresserad av att ha en ny mittfältare bredvid Iniesta.
Har för närvarande 69k i kassan, var lite inne på Isco's svarta kort. Alternativt Mata.

Vad tror ni om att kanske slänga in Ramirez, Cazorla?

Några tips?
Citera
2013-11-04, 11:00
  #11681
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Hej!

Här är mitt lag.. http://www.futhead.com/14/squads/2077938/

Jag är lite intresserad av att ha en ny mittfältare bredvid Iniesta.
Har för närvarande 69k i kassan, var lite inne på Isco's svarta kort. Alternativt Mata.

Vad tror ni om att kanske slänga in Ramirez, Cazorla?

Några tips?

Mata eller Cazorla för kemin skulle jag tycka men vet inte hur mycket du bryr dig om det?
Citera
2013-11-04, 11:05
  #11682
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonb
Mata eller Cazorla för kemin skulle jag tycka men vet inte hur mycket du bryr dig om det?


Vill självfallet ha 100 i kemi, därav mittfältare av spanskt ursprung från engelska ligan.

Bör man kanske spara ihop till Silva istället?
Citera
2013-11-04, 11:09
  #11683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Hej!

Här är mitt lag.. http://www.futhead.com/14/squads/2077938/

Jag är lite intresserad av att ha en ny mittfältare bredvid Iniesta.
Har för närvarande 69k i kassan, var lite inne på Isco's svarta kort. Alternativt Mata.

Vad tror ni om att kanske slänga in Ramirez, Cazorla?

Några tips?
fixa kemin, + laget alldeles för offensivt
http://www.futhead.com/14/squads/2078297/ nått sånt kanske?
Citera
2013-11-04, 11:15
  #11684
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fixa kemin, + laget alldeles för offensivt
http://www.futhead.com/14/squads/2078297/ nått sånt kanske?

hmm, ska fundera på det.
Men vet inte hur intresserad jag är av att byta ut mina mittbackar.
Dock ska sägas att truppkemin är på 100, de som halkar efter något är ju Willian och Hulk.
Soldado har 8 och gör alldeles för mycket mål för att bytas ut just nu.
Citera
2013-11-04, 11:29
  #11685
Medlem
Darkcheeses avatar
Basta kemikort pa Jovetic?
Citera
2013-11-04, 11:32
  #11686
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Basta kemikort pa Jovetic?

Jag är nöjd med hawk.

Tycker han vinner jävligt många situationer i boxen
Citera
2013-11-04, 11:47
  #11687
Medlem
sir.skalmans avatar
Startade fut14 igår med att slänga in lite riktiga pengar så man skulle kunna köpa packs o förhoppningsvis få ihop till ett speldugligt lag. Behövdes några hundringar men efter att packsen var öppnade hade jag lyckats dra ut Yaya, Rooney, Hulk, Isco, Ramires och lite andra spelare som genererat i nån tusenlapp efter försäljning.

Totalt fick jag ihop pengar för att bygga 2 lag till mitt BPL lag, blev ett lag1 där stommen består av längd och styrka och ett lag2 där teknik och speed spelade största rollen. Arnautovic finns oxo med bland reserverna men syns ej i lagbyggena.
Troligtvis kommer jag blanda dessa 2 lag väldigt mycket på planen beroende på hur jag känner för att spela för tillfället, eller med byten i efterhand för att laget jag ställt upp med inte passar motståndet. Kort o gott finns bra rotation med i laget där 2 olika spelartyper täcker varje position.

http://www.futhead.com/14/squads/2069016/
http://www.futhead.com/14/squads/2076288/

Då jag som sagt är ny på fut14 så har jag inte så stor koll på alla spelare men tycker ni att jag missat någon självklar som slår ut någon annan i mina 11or? vem o varför i så fall
Citera
2013-11-04, 12:23
  #11688
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
Startade fut14 igår med att slänga in lite riktiga pengar så man skulle kunna köpa packs o förhoppningsvis få ihop till ett speldugligt lag. Behövdes några hundringar men efter att packsen var öppnade hade jag lyckats dra ut Yaya, Rooney, Hulk, Isco, Ramires och lite andra spelare som genererat i nån tusenlapp efter försäljning.

Totalt fick jag ihop pengar för att bygga 2 lag till mitt BPL lag, blev ett lag1 där stommen består av längd och styrka och ett lag2 där teknik och speed spelade största rollen. Arnautovic finns oxo med bland reserverna men syns ej i lagbyggena.
Troligtvis kommer jag blanda dessa 2 lag väldigt mycket på planen beroende på hur jag känner för att spela för tillfället, eller med byten i efterhand för att laget jag ställt upp med inte passar motståndet. Kort o gott finns bra rotation med i laget där 2 olika spelartyper täcker varje position.

http://www.futhead.com/14/squads/2069016/
http://www.futhead.com/14/squads/2076288/

Då jag som sagt är ny på fut14 så har jag inte så stor koll på alla spelare men tycker ni att jag missat någon självklar som slår ut någon annan i mina 11or? vem o varför i så fall

Ser helt ok ut! Skulle byta plats på Sturridge och Eto. Sen tror jag Fellaini suger sam CAM. Testa Nasri om du har råd. Tiote eller Sandro är bättre CDMs för lika/mindre coins än dom du har för tillfället.

Jovetic för Lukaku och om du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in