2013-11-03, 21:00
Medlem
Allt pekar väl på denna person? FB är ju en reflektion av det som inte "får" sägas i den allmänna debatten
Citera
2013-11-03, 21:01
Medlem
tillägg

Citat:
Ursprungligen postat av alkalineVOLT
OKej så nu har alla kört fast med teorierna, med tanke på att avlidna kvinnan inte är polis... När äger häktnings förhandligarna rum?

senast 12.00 tredje dagen måste förhandlingarna hållas, måste bli imorgon.
MGM greps 2.22 natten till lördag.

Uppdatering, citat Aftonblaskan
Under måndagen kommer åklagare Britt-Louise Wiklund, som har tagit över ärendet, att besluta om hon ska begära mannen häktad.
– Gör hon det innan lunch kan det mycket väl bli häktningsförhandlingar i morgon, säger Thulin.
Senast redigerad av rastarhundennu 2013-11-03 kl. 21:05.
Citera
2013-11-03, 21:01
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingbengan
I så fall kontaktades inte polisen då det inte finns något sådant larm registrerat.

Hur vet du att det inte finns något sådant larm registrerat ?
Citera
2013-11-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annZ88
Kan jag bekräfta, då jag känner två av dem. Något "spektakulärt" med utredningen är det.
Ska bli intressant att läsa fup:en sen.

Tre dubbelmord på 15 år för Linköpingspolisen. Och andra mord förstås. Jag skulle också vara bekymrad...

Fast här har dom ju satt GM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickinhead
Hur får du in Björkängsgatan?

Björkängsgatan är den gatan där villorna ligger på , utmed Hällestadvägen
Citera
Medlem
annZ88s avatar
Läste på corren att häktningsförhandlingen troligtvis äger rum imorgon. Någon som befinner sig i närheten och kan kolla uppropstavlan, ta en bild tex så får vi alla bekräftat att det är mannen på bilden som cirkulerat runt?
Citera
Medlem
Någon nämnde att det fanns ett vårdföretag i bilden. Vad heter det?
Citera
2013-11-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Samma här.
Det låter bara sjukt i mina öron. Doudou var visserligen inte guds bästa barn, men han är inte typen som man förknippar med mördare.
Jag minns ett rejält slagsmål utanför Mejeriet där han och några andra hamnade i tjafs med ett annat gäng. Det andra gänget fick rejält med stryk och när en av dom hamnade på marken, så var det ett par som höll på att sparka på snubben. Jag minns hur Doudou tog tag i de (hans egna vänner), slet ner dom på marken och skrek "Är ni helt jävla dumma i huvudet? Han ligger ju redan! Vad fan sparkar ni på han för?"

Helt sjukt, den här soppan...

Så personlighetsförändringen kan tillskkrivas droger då, kanske?
Eller en rätt präktig psykos kanske?
Citera
2013-11-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert.
Björkängsgatan är den gatan där villorna ligger på , utmed Hällestadvägen
Jo jag vet, men det är ju inte där inbrottet varit eller morden.
Citera
2013-11-03, 21:04
Medlem
annZ88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenbrynolf
Fast här har dom ju satt GM.

Jo jag har inte missat det nä...
Citera
2013-11-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Då har jag ett namn på mannen som driver företaget. Men vem är detta? Pojkvännen till den drabbade kvinnan eller mannen som bor på huset där inbrottet ägde rum?

Pojkvännen till drabbade kvinnan.
Citera
2013-11-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Samma här.
Det låter bara sjukt i mina öron. Doudou var visserligen inte guds bästa barn, men han är inte typen som man förknippar med mördare.
Jag minns ett rejält slagsmål utanför Mejeriet där han och några andra hamnade i tjafs med ett annat gäng. Det andra gänget fick rejält med stryk och när en av dom hamnade på marken, så var det ett par som höll på att sparka på snubben. Jag minns hur Doudou tog tag i de (hans egna vänner), slet ner dom på marken och skrek "Är ni helt jävla dumma i huvudet? Han ligger ju redan! Vad fan sparkar ni på han för?"

Helt sjukt, den här soppan...

Om han nu var så snäll, så är det märkligt att han misshandlat sin fru? Känns inte som någon jätte sympatisk människa gör något sådant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in