2013-11-03, 15:29
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Ajna chakra eller tredje ögat är tallkottkörteln som var/är ett öga för andlig vision, som används bland annat i drömmar och astral projektioner. Därför har barn större tredje öga, och den krymper när människor kommer till puberteten, eftersom människor blir mer materialistiska, och barn är mer andliga för att de har nyligen lämnat andevärlden.

I början av våran evolution för miljoner år sedan brukade vi ha det tredje ögat bakom huvudet, men när våra kroppar började materialiseras så tog dom fysiska ögonen över och det tredje ögat började atrofiera och dras till mitten av huvudet.

I vissa lägre ryggradsdjur är tallkottkörteln en välutvecklad öga-lik struktur, medan det i andra fungerar som en ljusreceptor. Det betraktas nu allmänt av vetenskapen som den evolutionära föregångaren till det moderna ögat.

Oavsett vad vetenskapen anser om tallkottkörtelen, befogar det inte insmusslandet av foliehatts-fantasier.
Citera
2013-11-03, 15:33
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Oavsett vad vetenskapen anser om tallkottkörtelen, befogar det inte insmusslandet av foliehatts-fantasier.

Vad är foliehatts-fantasier? Dr Rick Strassman för seriös forskning om just detta.
Samt fått uppmärksamhet ifrån många i forskarvärlden.
Citera
2013-11-03, 15:34
Medlem
KungPungPats avatar
Berätta vart du är då så flyger jag hem till dig och berättar om nån pryl eller tavla som är i din lya?

Astralkroppen är osynlig så du kommer inte se att jag är där och kollar..

Om jag visste vart du var kunde jag ha gjort det utan att fråga dig..

Skulle vart ganska kul faktist, roligt att ha en fungerande själ.
Citera
2013-11-03, 15:38
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Vad är foliehatts-fantasier? Dr Rick Strassman för seriös forskning om just detta. Samt fått uppmärksamhet ifrån många i forskarvärlden.

Tredja ögat, andlig vision, astralresor m.m. på ett informations-underlag hämtat från Atlantis är foliehatts-fantasier.
Citera
2013-11-03, 15:41
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Tredja ögat, andlig vision, astralresor m.m. på ett informations-underlag hämtat från Atlantis är foliehatts-fantasier.

Nej, Dr Rick Strassman forskar inom just detta. Hans forskning anses intressant ifrån många inom forskarvärlden.
Citera
2013-11-03, 15:46
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Så Monroe Institutet i USA som kartlagt hela 4e dimensionen och tagit fram ljudvågor som används med hörlurar för att göra det enklare att astralresa dvs komma ur sin fysiska kropp oc in i sin astralkropp genom att spela 2 olika frekvenser, en i varje öra..

Dom ljuger?

Och jag ljuger och alla som pratar om astralresor ljuger?

Inväntadin multidimensionella kamera din träljävel..

Det är inte info för alla människor tänk dig själv om alla viste att dom är gudar som kan flyga och vara immuna mot sjukdommar, det skulle inte fungera med modernt slaveri då inte..

Därför tror bogomil att han är en talande slavapa som ska hålla käften och aldrig se sanningen.

För skulle han fatta hans "gudspotential" så skulle ha inte variit träl längre.
Citera
2013-11-03, 15:51
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Nej, Dr Rick Strassman forskar inom just detta. Hans forskning anses intressant ifrån många inom forskarvärlden.

Specifikation och precision, tack.
Citera
2013-11-03, 15:56
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så Monroe Institutet i USA som kartlagt hela 4e dimensionen och tagit fram ljudvågor som används med hörlurar för att göra det enklare att astralresa dvs komma ur sin fysiska kropp oc in i sin astralkropp genom att spela 2 olika frekvenser, en i varje öra..

Dom ljuger?

Inte på samma sätt som du gör; Monroe-institutet har rykte om sig att bedriva saklig forskning, där saklig forskning är möjlig.

Citat:
Och jag ljuger och alla som pratar om astralresor ljuger?

Låt mig säga såhär: Din verklighets-uppfattning är mycket, mycket svag.

Citat:
Inväntadin multidimensionella kamera din träljävel..

Det är inte info för alla människor tänk dig själv om alla viste att dom är gudar som kan flyga och vara immuna mot sjukdommar, det skulle inte fungera med modernt slaveri då inte..

Nu imponerar cirkelargument inte på mig, så du spillar din tid.

Citat:
Därför tror bogomil att han är en talande slavapa som ska hålla käften och aldrig se sanningen.

För skulle han fatta hans "gudspotential" så skulle ha inte variit träl längre.

Se ovan.
Citera
2013-11-03, 16:01
Medlem
KungPungPats avatar
Det ni kan göra om ni vill lära känna eran multidimensionella själ är att skriva ner på papper exakt vad ni vill göra för det är när ni ser orden som sånna här saker kan hända eftersom erat högre själv hjälper er att astralresa om ni vill det.. Bara ni skriver upp det så erat högre själv kan se orden och agera på dom.

Jag skrev att jag vill komma ihåg drömmar och astralresa, skrev även att jag vill möta mitt högre själv..

Och när jag vaknade utanför min fysiska kropp så satt det nån i sängen med huvudet bortvänt av nån anledning som jag personligen tror har att göra med mitt ursprung och mina tidigare liv.

Jag blev ju även besökt av ett multidimensionellt ufo för någr år sedan också så visst skulle det vara logiskt att det är mina gammla släktingar från högre dimensioner som bara tittar förbi och dom vet hur djupt inne i det här hologrammet jag är och att jag kanske skulle bli skitskraj om dom visade upp sig när jag har gått och trott att jag är en människa i cirka 30 år.

Åsikter på min utomjordinska själ som har indigoblå aura runt om sig?

Ni som har astralrest har ni kollat i erat eget dna /akashtik records som dom kallar det?

Visst har astralresor allting med själen att göra eftersom själen är som n portal?

Eller är det chakrapunkterna som är portaler?
Citera
2013-11-03, 16:02
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Specifikation och precision, tack.
http://www.youtube.com/watch?v=mzPxFTAAbwo
Citera
2013-11-03, 16:11
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=mzPxFTAAbwo

Text, vänligen.
Citera
2013-11-03, 16:13
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det ni kan göra om ni vill lära känna eran multidimensionella själ är att skriva ner på papper exakt vad ni vill göra för det är när ni ser orden som sånna här saker kan hända eftersom erat högre själv hjälper er att astralresa om ni vill det.. Bara ni skriver upp det så erat högre själv kan se orden och agera på dom.

Jag skrev att jag vill komma ihåg drömmar och astralresa, skrev även att jag vill möta mitt högre själv..

Och när jag vaknade utanför min fysiska kropp så satt det nån i sängen med huvudet bortvänt av nån anledning som jag personligen tror har att göra med mitt ursprung och mina tidigare liv.

Jag blev ju även besökt av ett multidimensionellt ufo för någr år sedan också så visst skulle det vara logiskt att det är mina gammla släktingar från högre dimensioner som bara tittar förbi och dom vet hur djupt inne i det här hologrammet jag är och att jag kanske skulle bli skitskraj om dom visade upp sig när jag har gått och trott att jag är en människa i cirka 30 år.

Åsikter på min utomjordinska själ som har indigoblå aura runt om sig?

Ni som har astralrest har ni kollat i erat eget dna /akashtik records som dom kallar det?

Visst har astralresor allting med själen att göra eftersom själen är som n portal?

Eller är det chakrapunkterna som är portaler?

När kommer din evidens/bevis istället för dessa foga övertygande fabulationer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in