2013-11-03, 11:45
Bannlyst
Hejsan , har använt Revita Schampo en vecka typ . Mitt hår känns tjockare och det känns som det stimulerar på ett bra sätt .

Bara en grej är att 10-20 min efter användning får jag huvudverk , varför är det så ? Även hört att vissa upplever huvudverk a Minox . Vad kan orsakerna vara ?
Citera
2013-11-03, 12:00
Medlem
JustZlatans avatar
Kemiska produkter som du får allergier av.
Citera
2013-11-03, 12:09
Medlem
Köpte något dylikt schampo mot mjäll som kostade skjortan drygt 250kr, körde med det ett par dagar och det kändes bra... Tills jag fick allergiska utslag i ansiktet och blev alldeles röd och flagnig.

Jävla skit kemikalier, brukar inte använda såna medel. Och kommer aldrig mer använda sånt skit!!

Fick kortisonsalva i ansiktet från apoteket och nu är allt frid och fröjd igen.
Citera
2013-11-03, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kemiska produkter som du får allergier av.

Revita är av naturliga ingredienser ju , läs innehållet .
Citera
2013-11-03, 12:57
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Revita är av naturliga ingredienser ju , läs innehållet .

Det är falsk marknadsföring. Första innehållet efter vatten är cocamidopropyl betaine. Cocoamidopropyl betaine är en syntetisk tensid, utvunnen dels ur kokosolja, dels ur dimethylaminopropylamine, (DMAPA) som är en hudirriterande syntetisk kemikalie.

http://www.naturligtsnygg.se/ingrediensskolan-vad-ar-cocamidopropyl-betaine/
Citera
2013-11-03, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är falsk marknadsföring. Första innehållet efter vatten är cocamidopropyl betaine. Cocoamidopropyl betaine är en syntetisk tensid, utvunnen dels ur kokosolja, dels ur dimethylaminopropylamine, (DMAPA) som är en hudirriterande syntetisk kemikalie.

http://www.naturligtsnygg.se/ingrediensskolan-vad-ar-cocamidopropyl-betaine/

Tyckte att Revita verkade bra mot håravfall . Rent Håravfalls mässigt är jag nöjd , håret både känns och ser tjockare ut . Däremot Huvudverk är inte kul , varför uppstår den ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in