Citat:
Ursprungligen postat av
flowmoo
Nej alltså jag vet inte om dom är det eller inte men det har stått i tråden om BO's bror att han var det förut har även sett en bild med ett hakkors på bröstet så jag antar att det finns såna drag i familjen på BO ..
Kan ju vara så att Pojkarn skrikit nazistiska saker till GM och han flippat och jagat dom..
Det behöver ju inte vara krångligt bara för att det är rankat som "särskildhändelse" tejpad BO dubbelmord källare krossade rutor , det för mig låter ju ganska ovanligt och särskillt...
Ja för jag vet att hans bror som är en väldigt snäll och omtänksam neger blev helt galen på nazister och ville sno en avderas tjejer.
Så det kan mkt väl ha retat upp honom. Hans bror som var den lugnare av de två hade säkerligen kunnat mörda nazister han med om inte någon stoppade honom faktiskt. Det var länge sen nu men jag minns det än.
Hans bror räddade mig en gång i tiden från ett gäng narkomaner. Men när det kom till nazister så blev han galen.
Samma som Dudu en gång räddade en somalie från ett gäng zigenare som tänkte lyncha honom. Kanske var det lite pga det han var tvungen att flytta från Malmö.