2013-11-03, 00:24
Medlem
RuleBritannias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiruzz.
jag tror att dom satt gemensamt i källaren i det där huset för att röka på ev skjuta upp. Sen kom husägarna ner GM fick en snetripp Husägarna blev säkert förfärade av se "pojkarna" syssla med dessa dumheter sen gick det som det gick. fan tejp och grejer låter bara konstigt. Dom satte väl tejp på armarna för att hitta en bra ingång att skjuta upp i.

Låter otroligt att de skulle få för sig att slå sig in genom en dörr för att röka dock. I så fall så skulle de väl ta till mer försiktighet än att krossa två rutor för att få upp dörren.
Citera
Medlem
Daxman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefa
Whyman...det var nog inte armarna han tejpade...

Forget it, hela den här tejpgrejen känns korkad och ologisk, inte att snacka om att negern skulle tvinga dem att slå ihjäl varandra, i mean come on!

Om jag har fel får både du och quetal en offentlig ursäkt av mig.
Citera
Medlem
Det är helt uppenbart att det är damage control som pågår i tråden just nu. Någon/några är ute efter att söka skydda den överlevande BO.

Man kan fråga sig i vilket syfte, tror verkligen folk kring den yngre BO att polisen är så blåögd att man inte knäcker honom och får honom att berätta vad som FAKTISKT hänt?

Det lär ju gå att kontrollera den överlevande BO's story på olika sätt som gör att det skitsnack som det är uppdagas.

Nåväl, oklart om vi kommer längre här. Vi får göra en "revisit" av den här tråden om något halvår igen då polisen släpper FUP i samband med att skiten trillar in i tinget.
Senast redigerad av svenbrynolf 2013-11-03 kl. 00:27.
Citera
2013-11-03, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedobald.Braxen
Jo, det bor en J*hn Brand*w (*=o) på Hällestad*vägen 11, som mycket riktigt är Facebookvän med BO T*mmy. Har mycket svårt att tro att det bara var en slump att källarinbrottet skedde på denna adress.
Antingen tyckte killarna att det var ett bra ställe att fly till, eller också finns det en djupare koppling. Jag gissar på det senare. Gissningsvis är det denne J*hns bil som står på uppfarten, den med dekalen "Kör om, jag är full" (med eller utan kommatecken). Killen kan ev. ha något med detta att göra, men föräldrarna har velat hålla honom utanför.

OT: Jag är förvånad över att ingen har citerat Socker-Conny ännu.

Har det framkommit hur de kom ner i källaren? Fönster? Dörr?
Kan någon mer insatt berätta hur man lättast kommer in i den aktuella källaren?

Citera
2013-11-03, 00:26
Medlem
Dodo alltså, det var som fan. Störig kille. Bodde i östra Lund någonstans förmodligen östra torn. Hade syskon som var på glid också, efutu eller vad fan syrran hette stod en gång och hackade med nycklar i en annan tjejs ansikte. Hans bror kallades Tonton men hette något annat. Hotade lärare och spottade minst en i ansiktet.
Citera
2013-11-03, 00:27
Medlem
Daxman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Han har två bröder, en som jag var polare med som ung som numer bor i Belgien.

Och en som är gift med en svensk tjej som jag har facebook till. Kan ges för billig peng. Denna hans bror alltså har själv ungar med en svensk ung tjej och ett våldsamt förflutet.

Baserad på det du berättar låter det ftf inte som någon som bara klubbar ihjäl barn på måfå typ... vettefan.

Hursomhelst, hvala puno!
Citera
2013-11-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Finns det ingen som har en hint om vad polisens uppgifter om att " GM har en koppling till den mördade pojken" betyder? Känns som att det är något viktigt men känsligt att gå ut med i detta tidiga skede. Sex?

Har också den misstanken. Att de sökt sig till källaren för att idka sex. Anledningen till det är att GM förmodligen langat droger, men att de två 15-åringar knappast har pengarna.
Citera
2013-11-03, 00:28
Medlem
Det är något lurt här. "Särskild händelse". "GM har koppling till pojken".
Ingen från trakten säger något. 50 poliser och locket på.
Thomas Bodström.
Den här tråden kan nog bli lika spännande som den om skelettknullaren i Göteborg.
Citera
2013-11-03, 00:29
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Han har två bröder, en som jag var polare med som ung som numer bor i Belgien.

Och en som är gift med en svensk tjej som jag har facebook till. Kan ges för billig peng. Denna hans bror alltså har själv ungar med en svensk ung tjej och ett våldsamt förflutet.
Han knarkade, det vet vi.
Höll han på med anabola också kanske, du som är i dem där kretsarna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Har det framkommit hur de kom ner i källaren? Fönster? Dörr?
Kan någon mer insatt berätta hur man lättast kommer in i den aktuella källaren?

Genom att slå sönder ett fönster intill dörren som man kan se på AB bilder bla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Dodo alltså, det var som fan. Störig kille. Bodde i östra Lund någonstans förmodligen östra torn. Hade syskon som var på glid också, efutu eller vad fan syrran hette stod en gång och hackade med nycklar i en annan tjejs ansikte. Hans bror kallades Tonton men hette något annat. Hotade lärare och spottade minst en i ansiktet.

Spotta lärare i ansiktet -> dubbelmärdare känns inte som någon klockren sammakoppling dock. :-)
Citera
2013-11-03, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
Baserad på det du berättar låter det ftf inte som någon som bara klubbar ihjäl barn på måfå typ... vettefan.

Hursomhelst, hvala puno!

Nej men han hade rykte om sig att bossa runt folk. I Lund så blev han ju nitad och jagad av ett helt gäng som hade fått nog av honom. I det gänget utmanade en arab honom och han blev bortjagad av dem och nerslagen av araben.

Men innan det så höll han många i skräck. Han tog väl sin cirkus till en annan stad helt enkelt och började sitt skräckvälde där istället.

Hans bror är värre enligt mig då han lärt sig svenska bättre osv, men är lika feg och brutal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in