Citat:
Ursprungligen postat av
SpencerPratt
Nu vet jag att många skriver att dom blev jagade ner i källaren alternativt att han förde dom dit mot deras vilja, men personligen tror jag inte på det. Jag tror att dom var med honom ner frivilligt. Vad som hände i källaren när dom blev upptäckta vet väl ingen riktigt men det är väldigt konstigt varför MGM inte brukade grovt våld mot paret som upptäckte dom med tanke på att han var kapabel att göra det strax därpå.
Paret som upptäckte dom i källaren måste ha trott att samtliga gjorde inbrott, allt annat vore extremt konstigt. Om det nu inte var så att pojkarna skrek något till paret, men tycker det borde ha kommit ut i så fall.
Alternativt;
Kan det inte ha varit så att pojkarna, smågangsters som dom nu verkade vara, gjorde inbrott i källaren. MGM gick förbi och upptäckte dom och gick ner. Dom kanske var skyldiga honom pengar för någon alkoholaffär sedan tidigare. Han började hota dom och krävde att dom skulle betala då paret kommer ner och upptäcker alla tre. Det blir lite bråk, paret får tag i en unge och räddar honom från MGM medans BO ser chansen att springa och får MGM efter sig.
Sen kommer det andra paret och ska hjälpa BO och det blir slagsmål då det svartnar för MGM och han vevar på allt och alla.
Kanske lite långsökt...
Citerar mig själv och ställer frågan, hur kan första paret veta att ungarna måste "räddas"?
Att dom inte själva är med i ett inbrott i källaren.
Jag tror dock inte på det någon skrev att han skulle ha tejpat deras händer eller liknande, det låter inte riktigt.