2013-11-02, 22:42
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Kanske är långsökt, men kan pappan som kör lastbil på något sätt vara inblandad i eventuella drogaffärer? Drogaffärer som möjligtvis lett till mordet på pojken?

Tycker det verkar sjukt långsökt - ja
Citera
2013-11-02, 22:42
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Anabola kan ju korta stubinen ytterligare,och är GM stark på grund av träning är han ju ännu farligare,givetvis.
Men tillhygget är nog ändå det som orsakat dödsfallen.

Källa på det? Och då vill jag se erkända studier i ämnet, inte vad random läkare bara spottat ur sig. Negern är uppenbart redan från början sjuk i huvudet så det är knappast AAS som är grunden till hans mörka sidor plötsligt blottar sig.

/ Leif
Citera
2013-11-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Källa på det? Och då vill jag se erkända studier i ämnet, inte vad random läkare bara spottat ur sig. Negern är uppenbart redan från början sjuk i huvudet så det är knappast AAS som är grunden till hans mörka sidor plötsligt blottar sig.

/ Leif

Finns det någon DT-bild eller MR på hans hjärna?
Citera
2013-11-02, 22:44
Medlem
Verkar finnas en Niclas dessutom enligt facebook. Så Jimmy, Tomas, Tommy och Niclas.
Citera
2013-11-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Han kanske försvinner spårlöst ? I delar? Hittas aldrig?
Japp finns olika scenarier som man kan anta. Blir väl en sinnesundersökning nu under vintern på fanskapet, så då kommer tiden att utvisa om det blir psykvård på Säter eller anstaltsvistelse på klass 1 fängelse
Citera
2013-11-02, 22:45
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hur brutal och allvarlig denna gärning än var, är jag lite fundersam på varför
polisen bedömde saken som en "Särskild händelse". Det här var ju ett dubbelmord,
varken mer eller mindre. Tyvärr inte alldeles ovanligt i Sverige.

Det har varit uppgifter i media om att 50 poliser arbetar med fallet, och att extra
personal kallats in för att avlösa dessa. I sanning en imponerande kraftsamling.

Fruktade man att något ännu värre var på gång? Någon teori om detta?

Som redan skrivits av många redan så ska vi inte hänga upp oss på att den beskrivs som "särskild händelse" av polisen. Benämningen har inget att göra med hur befolkningen ska se på händelsen som sådan, utan benämningen görs för polisen själv. Att de har rätt att kalla in folk extra, hur beslut ska fattas osv....
Citera
2013-11-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
För att klargöra lite. Killen med ansiktstatueringen är BO's äldre broder som enligt tidigare inlägg samt div. facebookgrupper tog sitt liv för drygt ett år sedan.

Läs tråden innan du ger dig in i diskussionen. Pajas.

du vet, du besparar dig läsning som kan komma att göra dig lite förbannad om du klargör redan från början. "den avlidna storebrodern" i en tråd som handlar om avlidna personer är enligt dig en tillräckligt klar avgränsning?

att påstå att man ska läsa en tråd på dryga 140 sidor som ständigt fylls på för att man ska förstå vad du menar är ju bara hej-kom-och-hjälp-mig
Citera
2013-11-02, 22:46
Medlem
Bara Glads avatar
Jag tycker att spekulationerna kring hans eventuella ohälsa är onödiga just nu. Vi kan väl konstatera att man nog inte är normal om man slår ihjäl barn - oavsett diagnos och preparat.
Citera
2013-11-02, 22:47
Medlem
TheBurdens avatar
Doudou Ahoka:
http://www.friatider.se/wp-content/uploads/cache/picture345816.jpg
http://www.friatider.se/wp-content/uploads/cache/picture757081.jpg

Doudou Yembadjunga Ahoka och vänsterprofilen Dogge Doggelito:
https://www.realisten.se/wp-content/uploads/Doudou-Yembadjunga-Ahoka-och-Dogge.jpg
Citera
Medlem
SpencerPratts avatar
Kan det ha varit så att pojkarna var med på inbrottet för att betala av den eventuella skulden?
Frågan är i så fall hur paret som upptäckte dom fick för sig att pojkarna behövde "räddas"?
Kanske golade dom ut honom på plats vilket gjorde att det svartnade för MGM?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Japp finns olika scenarier som man kan anta. Blir väl en sinnesundersökning nu under vintern på fanskapet, så då kommer tiden att utvisa om det blir psykvård på Säter eller anstaltsvistelse på klass 1 fängelse

Det finns ju en tråd om den upphittade HA på 14 meters djup utanför Strömstad. Han sköt bla sin fru etc.

Är det någon som vet denna GM:s bakgrund? Hur djävlig var han?

https://www.flashback.org/t2199958p183
Senast redigerad av Televerket2 2013-11-02 kl. 22:51.
Citera
2013-11-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Tommy. Vila i frid.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/7828_1167763288460_2436113_n.jpg

Den avlidne storebrodern Jimmy.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/7828_1167771368662_3821232_n.jpg

Vilken typ av familj som BO tillhörde tycker jag att vi kan lämna utanför. Dom har en tuff tid framför sig och det sista dom förtjänar vid den här tidpunkten är eventuella flashbackanvändares åsikter om huruvida dom lever sina liv.

Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Att någon ens kan tänka tanken på att döda en sån söt liten pojke är för mig helt jävla absurt, fast man hatar den vita rasen! På riktigt, alltså vafan? Han kunde bara ha puttat ner han på marken eller något.

Jag var emot dödsstraff, men fan inte nu längre. Får dock trösta mig med att han antagligen kommer att bli mördad i fängelset om han nu inte tar sitt egna liv innan det händer, annars så blir han väl mördad när han släpps som hämnd.

Jag utgår från att bilden på BO/Tommy inte är nytagen - för vad skulle, som du säger, en så söt liten pojke göra ute vid två på natten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in