2013-11-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Ja.

Hela sitt liv i lilla Sverige - det du.

Menar du att han är född i Sverige?
Det finns inga äldre personer i Sverige med samma efternamn som GM.
Citera
2013-11-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Ja, och förmodligen orsak till dagens händelse. Stålar.
Isf Jimmy, inte Tomas
Citera
2013-11-02, 22:34
Medlem
Deferos avatar
Bara jag som tycker att det låter som ett allt för stort sammanträffande att offrets familj verkar vara en renodlad WT-familj med nazistkopplingar samtidigt som gärningsmannen är svart invandrare? Ifall aftonbladets bild av situationen där pojkarna blir jagade av GM, stämmer. Kan det möjligtvis ligga ett hatbrott bakom händelsen?
Citera
2013-11-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Menar du att han är född i Sverige?
Det finns inga äldre personer i Sverige med samma efternamn som GM.

Jag tror inte han är född i Sverige. Enligt tidigare poster så är han född i Kongo och har dessutom bott i Frankrike ett par år. När kom han till Sverige och har han sökt svenskt medborgarskap?
Citera
2013-11-02, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batt1-2t
Isf Jimmy, inte Tomas
Hur vet du det?

Från Tomas FB:

"Gick på stan med nickolina så kommer Skoglund fram från ingenstans och vill visitera oss.. För er som inte känner till vem Skoglund är så är han chefen för narkotika roten här i stan.. Han hitta naturligtvis inget på oss..Men tycker det är lite ila att man inte ens kan gå på stan mitt på dagen utan att en krimare kommer och fram och ska jävlas.."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Det är upp till var och en vad man tycker är relevant för tråden i fråga, och i min värld så räcker inte några stjärnor i ansiktet för att bedöma en persons värde.

Men spekulera på du. Mitt samvete är rent iallafall.

stjärnorna på kinden kompletterades säkert med ett par stjärnor ovanför huvudet i sant serietidningsmaner när det första slaget träffade honom i huvudet, men förstå vad jag säger här. du ber att folk inte ska spekulera i dennes bakgrund eller liknande, trots att, någon får rätta mig om jag har fel här, du är den första som länkar bilder på de mördade. björntjänst? AJJEMÄN
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Finns den möjligheten redan nu?

Den har alltid funnits sedan typ grunderna för svensk rätt skapades.
Citera
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Brodern som tog livet av sig är väl han som hade bloggen "hacktjack" där han beskriver hur man smugglar droger genom TSA och hur man ska köpa rizzla? Verkar ju som om han åtminstone var intresserad av droger.

Kanske är långsökt, men kan pappan som kör lastbil på något sätt vara inblandad i eventuella drogaffärer? Drogaffärer som möjligtvis lett till mordet på pojken?
Citera
2013-11-02, 22:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Är nyfiken på de kränkande bilder som han enligt ex-flickvännen och modern till hans barn har skickat runt på fb?

/ Leif
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
stjärnorna på kinden kompletterades säkert med ett par stjärnor ovanför huvudet i sant serietidningsmaner när det första slaget träffade honom i huvudet, men förstå vad jag säger här. du ber att folk inte ska spekulera i dennes bakgrund eller liknande, trots att, någon får rätta mig om jag har fel här, du är den första som länkar bilder på de mördade. björntjänst? AJJEMÄN

För att klargöra lite. Killen med ansiktstatueringen är BO's äldre broder som enligt tidigare inlägg samt div. facebookgrupper tog sitt liv för drygt ett år sedan.

Läs tråden innan du ger dig in i diskussionen. Pajas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Är nyfiken på de kränkande bilder som han enligt ex-flickvännen och modern till hans barn har skickat runt på fb?

/ Leif

Nakenbilder på modern?
Citera
2013-11-02, 22:40
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Bara jag som tycker att det låter som ett allt för stort sammanträffande att offrets familj verkar vara en renodlad WT-familj med nazistkopplingar samtidigt som gärningsmannen är svart invandrare? Ifall aftonbladets bild av situationen där pojkarna blir jagade av GM, stämmer. Kan det möjligtvis ligga ett hatbrott bakom händelsen?
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Kanske är långsökt, men kan pappan som kör lastbil på något sätt vara inblandad i eventuella drogaffärer? Drogaffärer som möjligtvis lett till mordet på pojken?

Dessutom, hur troligt är det att samma familj även råkat ut för att en annan drogförespråkande nazists bragts om livet genom ett "självmord"? Kan självmordet av brodern ha en koppling till mordet på pojken som i det stora hela har en koppling till familjens eventuella drog- och nazistkopplingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in