2013-11-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
BOs storebror har begått självmord för något år sedan, har dock ingen koll på åldern men finns säkert i tråden.

Finns en broder till som lever
Citera
Medlem
SpencerPratts avatar
Angående att dom skulle ha blivit jagade och gömt sig i källaren. En av pojkarna bodde väl bara 50-100 meter därifrån? Om dom nu vart jagade, varför inte springa hem till dennes hem och be föräldrarna ringa polisen? Möjligtvis att dom helt enkelt inte kunde/vågade förklara för föräldrarna varför dom hade MGM efter sig.

Nej jag tror inte på att dom ska ha blivit jagade. Dom var nere i källaren av en anledning.
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuleBritannia
I och med hur han såg ut på Facebook, så skulle jag gissa att han låg ett par år under 30.

Har du lust att länka?
Citera
2013-11-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Ja.

Hela sitt liv i lilla Sverige - det du.

Hela livet? Märkligt att hans syster knappt kan svenska på Facebook. Är han ensamkommande?
Citera
2013-11-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesC
Det var jag som tänkte lite snett. Jag fick av någon anledning för mig att han ansågs vara stjärnadvokat och därmed tog en högre summa pengar för sina tjänster.

Fråga mig inte ....

är helt övertygad om att hans timtaxa är väldigt hög, men du får titta på hur lång tid det tar innan laga kraft är vunnen. ju längre tid det tar x timtaxa = en väldigt förmögen socialdemokrat
Citera
2013-11-02, 21:49
Medlem
En fråga som kommer upp, kanske finns ett svar? Är GM knarklangare eller torped? Ifall det nu handlar om en knarkskuld?
Citera
2013-11-02, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
är helt övertygad om att hans timtaxa är väldigt hög, men du får titta på hur lång tid det tar innan laga kraft är vunnen. ju längre tid det tar x timtaxa = en väldigt förmögen socialdemokrat

Han har samma timtaxa som Leif Persson från Säffle när han är offentlig försvarare.
Citera
2013-11-02, 21:50
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
En fråga som kommer upp, kanske finns ett svar? Är GM knarklangare eller torped? Ifall det nu handlar om en knarkskuld?

https://www.flashback.org/sp45958068
Citera
2013-11-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stebeh
Finns en broder till som lever
2 bröder
Citera
2013-11-02, 21:53
Medlem
RuleBritannias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Har du lust att länka?

https://www.facebook.com/h*cktj*ck

(*= a)

Personen sägs ha begått självmord så finns inte mycket på profilen förutom en profilbild. Fanns en grupp där hans minne hedrades också, och där fanns även ett antal bilder, hittar dock inte gruppen nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny-Sumo
Intressant, tänkte själv samma sak. Väldigt snabbt jobbat att bli tilldelad en kändisadvokat så där. Någon har helt klart dragit i några trådar. Vem och varför? Nästan värt en egen tråd!

Näe, alla sådana här mål går till Björn Eriksson, Althin, Judebersky, Bodis o dyl, inga undantag.
Varför det kan bli så vet jag inte, men dom stora uppmärksammade fallen har aldrig brännvinsadvokater på försvarets bänk, av någon anledning.

Därför är det inte en tillfällighet att det blir så i det här fallet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batt1-2t
2 bröder

fel av mig! Du har rätt dom var 4 från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in